Unelte pentru ritualuri Satanice

440 5 0
                                    

1. Roba neagra, rosie, mov, gri sau alba, in functie de ritual. Daca roba nu este accesibila, se imbraca haine negre, indeajuns de confortabile, care vor fi purtate numai la ritualuri. Sau, daca este confortabil, se poate renunta la imbracaminte.

2. Un cutit sau chiar o sabie pentru invocatii si pentru a trasa sigilii demonice in aer cu lama sau pentru a trasa cercuri pe pamant.

3. Un potir sau cupa de otel sau argint. Pentru apa, vin sau alte lichide de baut.

4. Un bol de otel sau argint pentru:

a) Arderea foilor continand rugaciuni, cerinte sau chiar sigilii demonice (asta se practica de obicei in Demonolatrie)

b) Arderea diferitor obiecte apartinand altor persoane, fie dusmani sau prieteni, pentru ritualuri de razbunare, iubire, sanatate etc.

c) Pentru apa sfintita de Leviathan (intalnita in botezurile Satanice, unde apa este amestecata cu sangele celui botezat)

* Consider ca si un pahar de cristal este potrivit, in cazul incare nu gasiti un bol de argint sau otel. Sau orice alt material rezistent la foc.

5. Un clopot. Este folosit pentru a purifica aerul si pentru a semnala inceputul si sfarsitul ritualului.

6. Lumanari de diverse culori. Cele mai importante lumanari sunt cele negre, albe (sau un galben foarte deschis), albastru (albastru electric), rosu (o nuanta mai intunecata de red daca este posibil. Sangeriu) si maro (sau verde). Dimensiunea si forma nu conteaza.

7. Suport de lumanari. Pentru a proteja altarul de la ardere sau de ceara.

8. Foaie si stilou. Pentru a scrie cerintele care mai tarziu vor fi arse in focul lumanarii sau doar foi continand ritualuri pentru a fi citite in timpul ritualului.

9. Jurnal/grimoire personal (carte magica). Sunt folosite pentru a scrie ritualurile, spiritele care urmeaza sa fie invocate sau care au fost invocate, toate informatiile despre demonul care urmeaza sa fie invocat, pentru a scrie poezie si rugaciuni satanice si pentru a scrie experientele legate de Satanism.

* Uneltele trebuie sa fie curatate si purificate odata pe an. Pentru asta se recomanda cutitul si apa calda pentru a inlatura ceara topita. Pentru a peria se foloseste pamant uscat, foc pentru a steriliza si apa pentru a clati uneltele. Apoi se lasa la aer pentru a se usca.

Este nevoie de o masa pentru a folosi pe post de altar. Si numai altar ! Nu se mananca pe ea, nu se pun alte lucruri decat uneltele pentru ritual si nu se lasa alte persoane sa umble la el.

Altarul este foarte important pentru ca reprezinta o legatura intre practicant si Satan (sau Demon). Altarul este primul lucru pe care Satanistul trebuie sa-l intretina.

Un material negru este necesar pentru a acoperi altarul. Materialul este spalat de mana sin u in masina de spalat impreuna cu alte haine.

De preferat, se decoreaza altarul si peretii cu diverse simboluri sataniste. Traditional, peretele frontal trebuie sa aiba o pictura/desen, o reprezentare a lui Satan sau Baphomet, pentru a servi ca punct de concentrare in ritualuri.

Pe altar (sau sub.. sau inauntru, daca exista sertar. In caz ca altarul nu este destul de mare pentru a avea toate uneltele pe el, se vor pune doar cele folosite la acel moment) vor fi prezente toate uneltele mentionate mai sus.

Felul in care uneltele sunt plasate pe altar depinde de creativitatea practicantului. Orisicum, pentru a aranja uneltele corect pe altar este nevoie de integrare in spatiul disponibil in asa fel incat sa nu fie prea aglomerat iar uneltele san u fie plasate disonant. Daca altarul este destul de mare, se recomanda plasarea a doua lumanari negri pe fiecare parte a altarului (lumanarile ar trebuii sa fie cat de mari posibil. Lumina in timpul ritualului trebuie sa provina de la aceste doua lumanari si nu de la bec, lampa sau alte surse electrice). In mijlocul altarului trebuie sa fie ori o lumanare care este folosita special pentru ritualul respectiv (de exemplu, lumanarea pentru Satan sau pentru Demonul invocat) sau o lumanare mov sau neagra. Aceasta lumanare este plasata in centru pentru concentrare si arderea diferitor foi si materiale. In fata acestei lumanari se poate amplasa cupa sau bolul in care se vor arde materialele. Pe partea stanga trebuie sa fie ori cutitul, sau daca exista suport pentru cutit se plaseaza acolo iar in schimbul cutitului se va pune jurnalul. Pe partea dreapta a altarului se vor pune foile si stiloul.

* Multi Satanisti nu pot avea un altar in casa deoarece traiesc cu persoane de alta religie care nu sunt de acord cu Satanismul si credintele lor. Astfel, recomand un mic altar portabil. Altarul trebuie tratat cu respect. Dupa ce a fost folosit se va sterse si se va impaturi, iar apoi se va ascunde undeva unde nimeni nu il va gasi.

Satanismul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum