ACEASTĂ ENTITATE CU ADEVĂRAT DIABOLICA ȘI-A TORTURAT ȘI OMORÂT PÂNĂ ȘI PROPRIUL SĂU FIU(Desigur, noi știm că nazarineanul este 100% fictiv, însă când vorbești cu creștinii...)
MAI MULT:
Deuteronomul 7:1-2
1. Când Domnul Dumnezeul tău te va aduce în țara în care vei intra și o vei lua în stăpânire, și va izgoni dinaintea ta multe neamuri: pe hetiți, pe ghirgasiți, pe amoriți, pe canaaniți, pe fereziți, pe heviți și pe iebusiți, șapte neamuri mai mari la număr și mai puternice decât tine;
2. când Domnul Dumnezeul tău ți le va da în mâini și le vei bate, să le nimicești cu desăvârșire, să nu închei legământ cu ele și să n-ai milă de ele.
TREABA ESTE PE CÂT SE POATE DE EVIDENTĂ.
3. Aceștia afirmă încontinuu că „Diavolul urăște omenirea." Foarte bine, hai să le lăsăm și de această dată biblia să lămurească lucrurile. Atât acel gunoi împuțit de nazarinean cât și jidanhova urăște omenirea în mod țipător. Tot ceea ce este uman este „păcat." Aruncă o privire în biblia lor blestemată pentru dovezi. Creștinii pot să tot încerce să raționalizeze și să întoarcă adevărul pe părți, însă ce e scris e scris. La naiba, aproape tot ceea ce ține de natura umană și de legea naturală este „păcat."
Spovedania ortodoxă
De asemenea, în viziunea lor „Diavolul" ar trebui să fie artificial. Există în creștinism CEVA care să susțină Legea Naturală? De asemenea, ei spun că „Diavolul" este în totalitate material și nicidecum spiritual. Există CEVA în creștinism care să FIE spiritual? NIMIC!
4. Aceștia spun mereu și mereu că „Diavolul amăgește..." „Diavolul înșală toate popoarele..." Păi, cum să spun, toate popoarele sunt fie xine, fie islamice (bineînțeles în frunte cu rădăcina evreiască a acestor gunoaie patologice). Aruncă o privire la ADEVĂRATUL MINCINOS:
1 Împărați 22:20-22
20. Și Domnul a zis: "Cine va amăgi pe Ahab, ca să se suie la Ramot din Galaad și să piară acolo?" Și au răspuns unul într-un fel, altul într-altul.
21. Și un duh a venit ți s-a înfățișat înaintea Domnului și a zis: "Eu îl voi amăgi."
22. Domnul i-a zis: "Cum?" "Voi ieși", a răspuns el, "și voi fi un duh de minciună în gura tuturor prorocilor lui." Domnul a zis: "Îl vei amăgi și-ți vei ajunge ținta; ieși și fă așa!"
2 Tesaloniceni 2:11-12
11. Din această pricină, Dumnezeu le trimite o lucrare de rătăcire, ca să creadă o minciună,
12. pentru ca toți cei ce n-au crezut adevărul, ci au găsit plăcere în nelegiuire, să fie osândiți.
Geneza 2:16-17
16. spune: Domnul Dumnezeu a dat omului porunca aceasta: "Poți să mănânci după plăcere din orice pom din grădină;
17. dar din pomul cunoștinței binelui și răului să nu mănânci, căci în ziua în care vei mânca din el vei muri negreșit.
Potrivit bibliei, Adam nu a murit în ziua în care a mâncat din pomul oprit. Căci biblia mai spune că Adam și Eva au fost alungați din grădină, iar în Geneza 5:5, scrie: Toate zilele pe care le-a trăit Adam au fost de nouă sute treizeci de ani; apoi a murit.
Ezechiel 14:9 - Dacă prorocul se va lăsa amăgit să rostească un cuvânt, Eu, Domnul, am amăgit pe prorocul acela; Îmi voi întinde mâna împotriva lui și-l voi nimici din mijlocul poporului Meu, Israel.
5. Creștinii dau din trompetă că „Diavolul înrobește" și tot pachetul lor de rahat amăgit care nu se mai termină. Satan nu a înrobit niciodată pe nimeni. Aruncă și de această dată o privire în vechiul testament.
Deuteronom 15:17 - atunci să iei o sula și să-i găurești urechea de ușă, și să-ți fie rob pentru totdeauna. Tot așa să faci și cu roaba ta.
Isaia 5:13 - De aceea, poporul meu va fi dus pe neașteptate în robie; boierimea lui va muri de foame, și gloata lui se va usca de sete.
Ieremia 46:19 - Fă-ti calabalâcul pentru robie, locuitoare, fiica Egiptului! Căci Noful va ajunge un pustiu, va fi pustiit, și nu va mai avea locuitori.
Amos 1:15 - Și împăratul lor va merge în robie, el și căpeteniile lui împreună cu el, zice Domnul.
Apoi, nazarineanul nu numai că APĂRĂ SCLAVIA, ci o și încurajează și aprobă abuzul de sclavi:
Luca 12:47 - Robul acela, care a știut voia stăpânului său, și nu s-a pregătit deloc și n-a lucrat după voia lui, va fi bătut cu multe lovituri.
Creștinismul cu rădăcinile sale evreiești a fost cauza a aproape fiecare război care a fost purtat în istorie. „Înainte, soldați creștini!"
Pot exista creștini care se vor trezi. Alții sunt o absolută pierdere de timp.
Și nu a fost nazarineanul o jertfă umană?
SATAN NICIODATĂ NU A UCIS PE NIMENISATAN NU A MINȚIT NICIODATĂ PE NIMENISATAN TE ACCEPTĂ AȘA CUM EȘTI ȘI NU URĂȘTE NATURA UMANĂSATAN DOMNEȘTE PESTE CEEA CE ESTE CUNOSCUT CA „OCULT" ȘI CARE ȚINE ÎN TOTALITATE DE PARTEA SPIRITUALĂSATAN NE OFERĂ CUNOȘTINȚE ȘI NU SE TEME DE AVANSAREA SPIRITUALĂ A OAMENILORLUI SATAN NU ÎI ESTE FRICĂ DE OMENIRE
CITEȘTI
Satanismul!
SpiritualSper ca esti persoana potrivita care doreste s-a deschida aceasta carte. Stiu ca in interiorul tau,doresti sa o deschizi si aa vezi ce contine. Deschide-o..........savureaza fiecare pagina........delecteaza-te cu magie si ritualuri......