Vanzarea sufletului

504 8 0
                                    

Conceptul vânzării sufletului a fost creat de creștini; în opera Faust a fost un atac social despre felul în care camăta și pofta de aur a cuprins societatea. Ideea din spatele poveștii – aceea a vânzării sufletului Diavolului – era o metaforă pentru contractul pe care-l închei cu creditorul, contract prin care te angajezi să primești acum, dar să plătești mai târziu. E pur și simplu un comentariu social creștin.

Aspectul nefericit e că creștinii și-au luat eticile economice de la filozofii sataniști ca Aristotel, care au scris despre principiile economice drepte și care erau împotriva cametei. Aristotel era păgân și făcea parte din Preoțimea Șarpelui din lanțul de aur al lui Pitagora. Creștinii au încercat să-i transforme în caractere seculare, pentru a-i putea include în noua societate.

Pitagora e un titlu al șarpelui Piton, care e simbolul lui Dionysus, Zeus.

Ia de asemenea în calcul faptul că diviziunea creată în Europa a venit din două surse: una era Luther care-și dorea să-i arunce afară pe filozofii păgâni și să fondeze o societate complet evreiască. De cealaltă parte erau cei asemenea lui Bruno care doreau să arunce afară toată zgura creștină și să revină în totalitate la filozofii păgâni. O parte a creat reforma protestantă, iar cealaltă parte a produs Renașterea.

Biserica creștină e cea care vrea sufletul tău. În mod literal trebuie să-i înmânezi lui Isus sufletul tău, astfel încât o forță evreiască nefastă să poată intra pentru a trăi în tine și să te posede din interior, după care să te determine să faci lucruri oribile lumii și societății, cum ar fi: să-ți urăști propria ta familie, să arzi alți oameni de vii, să-i tai în bucăți, să ucizi 200 de milioane de oameni de pe fața pământului și alte lucruri asemănătoare, toate în numele forței nefaste a duhului „sfânt” a lui Iehova, care te posedă și care se hrănește cu energia ta.

După cum ne spun textele antice, Satan e tatăl sufletului nostru. El ne-a oferit sufletul pentru ca noi să ni-l putem împuternici, pentru a atinge nivelul Zeilor și pentru a fi liberi.

Satanismul!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum