Chapter VI

136 16 20
                                    


Ο θηρωρός μας ανέβασε στο γραφείο. Ήταν γέρος απ'ότι κατάλαβα. Είχε ενα 'μπαστούνι' που στην άκρη του είχε μια μυτερή αιχμή. Φορούσε κουκούλα και δεν είδαμε το πρόσωπό του.

Ο πάνω όροφος του σχολείου ήταν ανατριχιαστικός. Θα πρεπει να έχουν περάσει χρόνια από την τελευταία φορά που αυτό το μέρος καθαρίστηκε.

Μπαίνουμε στο γραφείο. Γινόταν κάτι σαν πάρτυ και οι καθηγητές έπιναν διάφορα αναψυκτικά και γελούσαν... Όμως με το που μπαίνουμε μέσα όλοι παγώνουν.

Ο διευθηντής μας χαμογελάει.

"Περάστε"

Ο τύπος είναι η προσωποποίηση του σατανά. Είναι αηδιαστικός με κοκκινωπή σάρκα και οι φλέβες του πετάνε απο παντού.

"Γιατί είστε εδώ παιδια?" μας ρώτησε

"Αυτός ο ηλίθιος με προκαλεί!" απάντησα εγώ

Ο Josh σώπασε.

"ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΤΟΝΟ Π******? Ε? 50 ΒΑΣΛΆΡ ΑΥΤΌΣ ΚΑΙ 50 ΕΣΎ"

Βασλάρ? Τι είναι αυτό?

Χωρις καν να ολοκληρώσω την σκέψη μου, ένας τύπος μας παίρνει και μας μεταφέρει σε ένα άλλο δωματιο. Μέσα είχε παιδιά που κλαίγανε και καποια ήταν τελείως γυμνα.

Στα αγόρια τους έκοβαν τα γεννητικά τους όργανα και στα κορίτσια τους ξερίζωναν την γλώσσα. Αν αυτό είναι το 'Μπαζάρ' ή όπως και να λέγεται αυτό το πράγμα τέλος παντων, την γ@****α.

Παίρνει τον Josh και τον ξαπλώνει στο πατωμα.

"Μικρέ κατέβασε το παντελόνι σου"

"ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑ-"

Πριν καν ολοκληρώσει τον μαχαιρώνει στην κοιλιά. Έπειτα του κατεβάζει το παντελόνι και του βγάζει τα ρούχα. Τον μαστιγώνει τόσο πολύ που είχε γεμίσει με αίματα όλο του το σώμα...

"ΖΣας.. Ζσας... ΖΣας ικετεύω σταματήστε..."

Εκείνος χωρίς να δείξε ΟΥΤΕ ΚΑΝ ένα μικρό έλεος του αρπάζει το αριστερό χέρι και του κόβει το μικρό του δάχτυλο.

Έπειτα τον χτυπούσε στα γεννητικά του όργανα τόσο δυνατά που είχαν πρηστεί.
Του εριξε πάνω του καυτό νερό και τον έλουσε με βενζίνη...

Μετά του έβαλε φωτια...

Για μια στιγμή νόμιζα πωα ήταν το τέλος του, όμως αμεσως μετά του ρίχνει νερό πάνω και σβήνει την φωτια.

"Τι λες ρε μάγκα... Ακόμα κρατάς εσύ ρε... Έλα, τελείωσαμε..." του λέει

Με αρπάζει και με ακουμπάει πάω σε ενα κρεβάτι. Με δένει με σκοινια και έπειτα γδύνεται... ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ!!!!

Με γδύνει και αυτός και είναι ετοιμος να πέσει πάνω μου. Ναι... με βιάζει

"ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!"

"Οτιδήποτε άλλο?" λέει πονηρά

"ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ"

Με ξεδενει και με ρίχνει στο πάτωμα δίπλα στον Josh. Παίρνει το μαστίγιό του και τον δέρνει ακατάπαυστα.

Παρ' ότι μου εχει κανει πολλά δεν μπορώ να τον βλέπω ετσι...

"Ωραία... Τελειώσαμε..."

Σηκώνει τον Josh βγαινει έξω και τον ρίχνει στις σκάλες. Όπως και εμένα... ΓΥΜΝΉ.

***
Έχασα τις αισθήσεις μου ξυπνάω... είναι νύχτα και... εμαι στην τάξη... αλλά έχω ρούχα.

Ω θεέ μου...

Την έβαψα...

______________________________

Ναιπ, το ξαναέκοψα σε κρίσιμο σημείο...


ΧΕΧΕΧΕΧΕ

Λοιπόν παιδιά έχουμε καποια σημαντικά νέα...

Απ' ότι βλέπετε η ιστορία εχει ΠΟΛΥ ακατάλληλο περιεγχόμενο.

Αν δεν το αντέχεται απλά παρήστε το αστεράκι σας και φύγετε 😊






😅😅😅😅

Όχι ενταξει...

Λοιπόν, βασικά ήθελα να το ΞΑΝΑΠΩ για να μην έχουμε ιστορίες με report και τετοια...

ProfessorsWhere stories live. Discover now