Chapter XV

133 7 25
                                    


"Απλά φύγε" μου είπε ο Carp με εκνευρισμό.

Πήρα τον Patrick, που μόλις είχε ξυπνήσει από την αναισθησία, και βάδισα προς την πόρτα.

"Πού είναι ο Josh?" τον ρώτησα. Δεν ήθελα να τον ρωτήσω κάτι τετοιο, μου βγήκε αυθόρμητα.

Ο Carp με πλησίασε και έφτασε σε απόσταση αναπνοής από το κεφάλι μου:

"Αυτό το σχολείο επιλέγει ποιος θα βγει και ποιός όχι. Θα χάσεις αρκετούς γνωστους, είτε το θέλεις είτε όχι." μου είπε

Θυμωμένη, βγήκα έξω μαζί με τον Patrick και πήγαμε στην τραπεζαρία. Ήταν ώρα για το 'βραδινό'. Ήταν η πρώτη φκρά που τρώγαμε βραδινό, και δεν ξέρω για ποιόν λόγο πρόσθεσαν ένα ακόμη γέυμα στο πρόγραμμα της καντίνας.

Μπαίνοντας στην καντίνα ο Patrick με ρώτησε:

"Τι έγινε?"

"Θα τα πούμε άλλη στιγμή" του λέω χωρίς καμία έκφραση στο πρόσωπό μου. 

Μπαίνουμε μέσα στην καφετέρια. Κοιτούσα δεξιά και αριστερά, μήπως δω τον Josh. Ήταν η πρώτη φορά που είδα και άλλα παιδιά, μεγαλύτερης τάξης. Όμως εκείνα δεν μιλούσαν. Είχαν σταυρωμένα τα χέρια τους και καθόντουσαν ακίνητα, κοιτώντας ευθεία.

Στα μπροστινά τραπέζια ήταν παιδιά της τάξης μου. Εκείνα μιλούσαν κανονικά. Είδα τον Gregory και την Evellin να μιλούν, και έτρεξα με τον Patrick κατευθείαν προς το μέρος τους.

"Παιδιά!" φώναξα και κάθισα δίπλα τους.

"Amellia! Ευτυχώς, είσαι καλά" μου ειπε η Evellin

"Patrick, όλα καλά" ρώτησε ο Gregory

"Ναι..." απαντησε χωρίς να θυμάται τι ακριβώς είχε συμβεί.

Τα φώτα της τραπεζαρίας χαμήλωσαν, και 3 δασκάλοι περπάτησαν και στάθηκαν ακριβώς μπροστά από τα τραπέζια. Τα μεγαλύτερα παιδιά άρχισαν να χειροκροτούν.

"Φέρτε τον!"

"Βγάλτε τον έξω!"

"Να τον σκοτώσετε!"

Τέτοιου είδους σχόλια γέμισαν την τραπεζαρία. Δεν είχα καταλάβει τι γίνεται, ακόμη.
Ο ένας από τους 3 δασκάλους έφερε από την είσοδο της τραπεζαρίας ένα παιδί. Φαινόταν μεγαλύτερο, και ήταν γυμνό.

"Κόψτε του το κεφάλι!"

"Καψτε τον!"

Αρχισα να ακούω κι άλλα σχόλια. Μία καθηγήτρια πήρε το μικρόφωνο και είπε:

"Όλοι γνωρίζουμε τον Ted. Και όλοι γνωρίζουμε πόσο απαίσιο παιδί ήταν. Επαναστατούσε, και αντιμιλούσε στους δασκάλους του. Γι αυτό, σήμερα θα τιμωρηθεί."

ProfessorsWhere stories live. Discover now