Megszállott - 13.rész

34 2 2
                                    

Kettő hónap telt azóta,hogy szakítottunk. Paul még mindig nincs túl a kapcsolatunkon és rajtam sem. Pedig ő csalt meg. Ő cseszte el,nem én.

Azóta megtetszett egy másik fiú,akivel azóta együtt is vagyunk. Ma megint osztálybuli lesz és este a barátom jön elém és kísér majd haza. Paul is most fogja megtudni,hogy már túlléptem rajta. Nem tudom mi lesz ebből..

Az osztálybuli után kiültünk a szokásos helyre,a suli elé a padokra. Vártam Jamesre,a barátomra. Paul még mindig próbálkozott,de amint megláttam Jamest,odafutottam és megöleltem,majd megcsókolt. Igazából James már régebb óta tetszik nekem. Már Paul előtt tetszett. Mondtam Jamesnek,hogy visszamegyek a táskámért és mehetünk.

-Hé! Loren! Ki ez a srááác? -húzogatta a szemöldökét az egyik fiú barátom,Zach,amint odaértem.

-Nos,ő a barátom! -vigyorogtam.

-Mutasd már bee! Légyszi,légyszi!

-Jaj,na jól van,mindjárt jövünk.

Visszamentem az említett személyhez.

-Figyi James,egy pár osztálytársam meg akar ismerni.

-Oké! Semmi akadálya.

-Köszii! Imádlak!

Visszasétáltunk a többiekhez.

-Zach,ő itt James. James,ő itt Zach. -és így tettem szinte mindenkivel. Szinte..

-Szóval James,ő itt Jeff,a legjobb fiú barátom. Féltékenységnek semmi helye,nincs közöttünk semmi,ezt már most tisztázom. És Jeff,ő itt James -mutattam be egymásnak a két legfontosabb fiút az életemben.
Kezet fogtak.

-Szóval James..ameddig rendes vagy és szereted,semmi bajom. De ha megtudom,hogy összetörted a szívét,hozom a Stoptáblámat és felnyomom neked! -nézett James szemébe Jeff.

-Oké,oké. Nyugi van Jeff!

-Igen,nyugi. Nem fogom összetörni a szívét!

Ezek után még beszélgettek egy kicsit a többiek,így egy kósza pillantást vetettem Paul felé. Ő volt az egyetlen,akinek nem mutattam be Jamest. Láttam rajta,hogy majd megőrül és nagyon ijesztő volt a tekintete,még így sötétben is. Furaaa...

Miután mindenki megismerkedett a barátommal,elindultunk haza. Út közben beszélgettünk és csodáltuk a város fényeit. Este lefekvés előtt eszembe jutott még egyszer Paul tekintete. Úgy nézett ki,mint egy eszelős,aki bármire képes lenne. Lehet félnem kéne?..

*Téli szünet után*

Igen,a Karácsonynak vége,úgy ahogy a Szilveszternek is. Új év. Ma megint visszaülünk az iskola padjaiba. Mondanom sem kell,hogy semmi kedvem nem volt menni.

Az iskolában a többiekkel beszélgettünk,hogy miket kaptunk karácsonyra,milyen volt a szilveszter,ilyenek. Rajz óráról kikéreszkedtem a mosdóba. Épp a kezemet mostam meg,amikor belépett valaki. Fejemet oldalra fordítottam és megláttam Pault. Mi a szent szar?

-Paul! Te mi a fost keresel a női mosdóban? -akadtam ki.

-Téged! -wtf. Nem tudtam meg sem szólalni,de nem is kellett mert egyszerűen megfogott és nekiszorított a falnak.

-Ki az a..James?

-A barátom -erre a kijelentésemre erősen megfogta a csuklómat.

-Szereted? -egyre idegesebb.

-Igen.

-Mondd ki! -emelte fel a hangját.

-Szeretem őt! -tettem én is ugyan ezt.

Erre rászorított a csuklómra,annyira,hogy az már fájt.

-Paul! Engedj el azonnal! -próbálkozt,de nem jött össze.

-Nem hallottad Lorent? Engedd már el te elmebeteg! -hallottam meg Jeff hangját,majd annyit láttam,hogy Paul egy csattanással a földre kerül,Jeff pedig odaszaladt hozzám.

-Minden oké? Nem fáj?

-Nem,nem vészes. És köszönöm. De egy kérdés..Hogy kerültél te is a női mosdóba?

-A tanár mondta,hogy valaki nézze meg mi van veled,mert elég rég kimentél már és én is furcsálltam,főleg,hogy ez a kattant is utánad jött.

De ari. Aggódik értem. Cuksa.

-Ja,igen. -fordultam az említett idióta felé -Paul! Fogd vissza magad! Te cseszted el a mi kapcsolatunkat,nem én! Viseld a következményeit! Hamarabb kellett volna gondolkodnod! Mondtam már,hogy nekünk végünk örökre! Tedd már túl magad rajta! -ezzel Jeffel visszamentünk a terembe és azon a napon,ennek hatására,már nem történt semmi.
Hála égnek,nyugtom volt.

Friends can break your heart tooWhere stories live. Discover now