Ballagás és évzáró - 16.rész

35 1 0
                                    

Június van. Az eggyel felettünk lévő osztály ezen a héten ballag. Kedd van és szombaton kell jönnünk díszíteni,majd a többiek sorfalat állnak. Én?..nos,én konferálok. Megint.

Szóval egész nap az osztálynak csináltuk a tarisznyájukat. Névsor bele,fotó a suliról,egy pogácsa. Épp a névsorokat vágtuk ki a lányokkal,amikor ötletem támadt.

-Mr.Turner! Kapcsolhatnánk be zenét a gépen? Túl nagy a csönd és így túl unalmas! -néztem rá bociszemekkel.

-Jó! De fiúk húzzatok onnan,először Lorenék választanak zenét,mert az ő ötletül volt -erre a fiúk "duzzogva" elmentek onnan. Én csak (kicsit se gyerekesen) kinyújtottam rájuk a nyelvem.

Bekapcsoltam a gépet,majd rögtön a Youtube-ra mentem. Mint tudniillik Nikki és én nagy Justin Bieber fanok vagyunk! Szóval az első zene a David Guetta-val közös zenéje,a 2U volt.

Nikki hallkan dúdolgatott,én viszont kicsit hangosabban énekeltem a szöveget.

Az osztály egyik nyomorékja rákezdte a mondanivalóját,hogy ezt kapcsoljuk ki,mert ez sz*r,meg JB mekkora b*zi és nekem itt lett elegem!

-Ide figyelj idióta! Ez kurvára jó zene,bárki,bármit mondd! Amúgy is JB legalább annyira b*zi,minthogy te lány vagy! Szóval ajánlom,hogy most kussolj be,mert nem lesz jó vége! Mindjárt vége a zenének,utána kapcsolhatsz mást!

Ezze be is kussolt és megvárta a zene végét,amit én jókedvvel énekeltem végig.

Egyébként a legutóbbi incidensünk óta Paul-lal is nagyjából el tudunk beszélgetni. Szemem sarkából láttam,hogy amíg én vágtam ki a névsorokat,közben nagyban énekelgettem,ő le sem vette a szemét rólam.

Később odajött hozzám.

-Loren. Szerinted jó a hangom? Csak mert régebben tudom,hogy ezt mondtad -mi.a.szar? Miért kell fehozni a múltat?

-Nem tudom Paul,én csak azt tudom,hogy nekem tuti szar a hangom -kezdtem el nevetni.

-Hülye vagy? Áá tényleg nincs jó hangod,csak az előbb profin,egy hamis hang nélkül toltad végig azt a zenét. Én a helyedben csöndben maradnék,mert igenis nagyon jó a hangod!

Wow. Ok. Hát erre nem is tudtam mit mondani.

*Ballagás napja*

Ma búcsúzunk el az osztálytól. Reggelre be kellett mennünk,mert ki kellett díszíteni a termeket és a folyosót.

Hamar bent is volt mindenki és el is kezdtük. A fiúk,az osztályfőnökünkkel együtt,elkezdték a folyosót. Nagyon egzotikus faágak kerültek a két szélére. Milyénk volt a fenti terem. Lufikat raktunk fel,girlandokat és nagyon szép kis virágokat.

Éppen a ballagás kellős közepén mondom a szövegemet,amikor fél szemmel annyit látok,hogy előttem egy kisebb caoport gyűlt össze. Nem tudtam mi történhetett és nem is hagyhattam félbe a szövegemet,ígyhát mondtam tovább. Majd felszólítottam egy lányt,hogy ismertesse az ő búcsúszövegét. Amíg a csajszi beszélt,észrevettem,hogy NIKKI az,aki éppen a földön ül és körülötte szaladgálnak az emberek oda-vissza. Majd csak annyi volt,hogy bevitték az épületbe,én pedig nem tudtam mi történhetett.

A ballagás után,ahogy mentünk ki,Nikkit sehol sem láttam,de egy mentőautó hangját hallottam,majd később meg is jelent az iskola előtt. Kicsit be voltam fosva,de haza kellett mennünk. Szerencsére később Nikki megnyugtatot,hogy nem lett semmi baja. A mentők csak megvizsgálták a biztonság kedvéért,ugyanis nem evett aznap,meleg is volt,aminek hatására elájult.

*Évzáró napja*

Ma nekem megint hamarabb kellett bejönnöm,mivel próbáltunk még az ünnepség előtt. Minden patent volt.

Lassan megérkeztek a többiek is és ez az ünnepség is lement. Végre vége az évnek!

A szokásos jó kis bizonyítványomat megkaptam,amiért anyáékkal elmentünk fagyizni az évzáró után. Aztán elmentünk mamáékhoz. Eldicsekedtem egy sort és jöttünk haza.

Sokan gondolhatják,hogy stréber vagyok. Nem. Nekem is kicseszettül elegem van az iskolából és a nyomorékokból. De azért csinálom még,mert én jó életet akarok. Jó munkahely,férj,gyerekek..ez van mindig a szemem előtt tanulás közben.

Friends can break your heart tooWhere stories live. Discover now