Chanyeol tiba di kelab malam yang sangat terkenal di bandar Seoul.
"Mark ! Tolong parkingkan kereta aku . "
Chanyeol memberi arahan kepada bodyguard yang sentiasa setia menemani dia kemana sahaja dia pergi. Mark hanya mengangguk tanda faham dengan arahan yang Chanyeol berikan kepada dia. Chanyeol langsung berlalu masuk ke dalam kelab malam itu . Hari ini dia ingin menenangkan fikirannya yang serabut gara gara hal kerja . Jadi dia putuskan untuk datang ke tempat ini untuk mencari mangsa baru. Sudah lama dia tidak memanjakan dirinya dengan perempuan perempuan yang ada di kelab malam ini .
Chanyeol duduk di meja bar dan terus memesan wain . Matanya meliar melihat perempuan perempuan seksi yang sedang menari di dalam kelab itu tapi satu pun tiada yang perhatiannya . Semuanya sama seperti dulu. Tiada yang baru. Dia bosan
Dia tersentak apabila bahunya tiba tiba ditepuk dari belakang. Dia memusingkan tubuh kebelakang melihat siapa yang tepuk bahunya itu. Dia mengukirkan senyuman tipis melihat lelaki yang berada dibelakang nya.
"Wah... dah lama kau tidak datang sini. Kau pergi mana ? Lama menghilang. Biasa setiap malam ada je muka kau kat sini.." Jay duduk ditepi Chanyeol.
"Aku buzy sikit la . Banyak kerja nak kena buat"
"So , kau datang ni mesti nak hilangkan tekanan kau kan ? Kau cakap dengan aku perempuan yang macam mana kau nak , aku boleh bagi "
Chanyeol mengeluh.
"Kau tiada perempuan baru ke dekat sini . Aku tengok semua sama je , bosan tau tak " Jay tersenyum dengar rungutan Chanyeol.
"Ada. Baru je masuk tadi . "
Chanyeol pandang Jay. Keningnya terangkat
"Mana ? "
"Ikut aku." Chanyeol terus ikut langkah Jay dari belakang hingga la tiba di sebuah bilik . Tempat Dayeon diletak tadi.
Jay masuk kedalam bilik tanpa ketuk pintu. Chanyeol terkedu melihat sekujur tubuh sedang terbaring mengiring menghadap mereka berdua. Nafas gadis itu kedengaran tenang. Lena betul tidurnya
"Itu ke " tanya Chanyeol. Matanya tidak lepas dari memandang gadis itu. Dia tertarik melihat gadis yang ada di depan matanya itu . Tiba tiba bibirnya mengukirkan senyuman yang boleh dikategorikan senyuman jahat. Dia inginkan wanita itu . Otaknya mula berfikiran jahat.
Chanyeol bergerak ke katil mendekati gadis itu. Jay hanya memerhati. Chanyeol duduk dibirai katil . Tangannya diangkat menyentuh pipi gadis itu. Di elus perlahan.
'Cantik'
Dayeon terasa pipinya seakan dielus perlahan. Dia mencelikkan matanya. Matanya membulat melihat lelaki yang ada depan matanya itu.
"Awak siapa ?! " Dayeon menolak kasar tangan Chanyeol. Dia bangun dari baringnya dan mengundur ke belakang.
Chanyeol berdiri. Dia merenung wajah cantik Dayeon. Dalam. Tiba tiba dia tersenyum . Tapi senyumannya lain. Seperti ada maksud lain yang tersembunyi dalam senyuman itu. Dayeon rasa tidak sedap melihat senyuman itu.
Chanyeol pergi mendekati Jay. Dan mengajak Jay keluar. Dia ingin cakap sesuatu dengan lelaki itu. Dia sengaja cakap diluar kerana tidak mahu gadis itu mendengar apa yang dia katakan.
"Kenapa bro ? " soal Jay.
"Aku nak dia" selamba Chanyeol bercakap dengan wajah serius . Kacak . Jay ketawa. Dia sudah dapat agak apa yang lelaki itu mahukan.
"Boleh. Silakan . Enjoy your night okay " Jay menepuk bahu Chanyeol dan ingin beredar. Sengaja membiarkan Chanyeol menikmati malam itu berdua dengan Dayeon.
"Tapi aku tak nak di sini . Aku nak bawa dia balik. Aku nak dia jadi milik aku. Selamanya. "
Langkah Jay terus terhenti sebaik sahaja mendengar kata kata Chanyeol. Dia memusingkan tubuhnya semula menghadap Chanyeol.
"No.. tak boleh. " tegas Jay
"Dia baru lagi dekat sini tau. Kerja pun belum lagi"
Chanyeol senyum sinis . Nafas panjang ditarik
"Kau nak berapa supaya kau lepaskan dia untuk aku ? " Chanyeol cuba untuk berunding. Dia sanggup bayar berapa sahaja asalkan gadis itu jadi miliknya. Dari mula dia melihat Dayeon , dia sudah tertarik dengan gadis itu. Jay kerutkan dahi. Dia memikirkan tawaran yang Chanyeol berikan. Elok juga kalau dia terima tawaran yang Chanyeol ajukan itu . Dia juga yang dapat untung banyak.
"Okay. Aku nak 4 juta won. Macam mana ? Boleh ? " minta Jay.
Chanyeol menganggukkan kepala tanda dia setuju dengan nilai yang Jay minta.
"Okay "
🍁🍁🍁🍁🍁
Dayeon yang duduk diatas katil berfikir. Siapa lelaki tadi ? Apa yang lelaki itu mahukan dari dia ? Kenapa senyuman lelaki tadi seperti ada maksud yang tersembunyi ? Bermacam macam soalan yang bermain di kotak fikirannya. Dia gelisah . Seolah olah dia dapat rasakan apa yang akan terjadi dengannya nanti. Tapi cepat cepat di buang perasan gelisahnya itu jauh jauh. Dia cuba untuk berfikiran positif.
Tiba tiba dia dengar pintu bilik itu dibuka. Matanya langsung diarahkan ke muka pintu itu. Seorang lelaki berbadan besar menuju ke arah dia. Dia terus mengundur ke belakang .
"To..tolong jan...uphm" belum sempat dia habiskan katanya mulutnya terus ditekup menggunakan sapu tangan oleh lelaki itu. Dia meronta ronta ingin melepaskan diri . Tapi dia rasakan tubuhnya semakin lemah . Mungkin kerana kesan dari ubat yang diletakkan pada sapu tangan itu. Lepas itu terus dia tidak sedarkan diri.
Chanyeol sebenarnya yang mengarahkan lelaki itu membawa Dayeon pergi ke keretanya. Dayeon diletakkan di tempat duduk penumpang dekat belakang. Lelaki tadi beredar setelah kerjanya selesai. Chanyeol masuk ditempat duduk belakang bersama dengan Dayeon. Dia memerhatikan Dayeon dari atas sampai ke bawah. Tangannya naik ke wajah gadis itu , rambut yang menutupi wajah gadis itu diselak ke belakang telinga. Dia mengusap lembut pipi Dayeon . Matanya jatuh pada dua ulas bibir nipis itu. Perlahan lahan wajahnya didekatkan dengan wajah Dayeon dan dicium bibir Dayeon sekilas.
"Kau cantik sangat . Aku tak sabar nak rasa madu kau malam ni. " kata Chanyeol . Nafsunya membuak buak melihat Dayeon. Dia rasakan gadis itu sangat mengoda pada pandangannya.
"Aku akan pastikan kau jadi milik aku malam ni. " Sambung Chanyeol . Dia masih mengusap ngusap pipi mulus Dayeon. Tapi dia tak nak buat di sini . Walaupun dia tidak tahan tengok Dayeon yang baginya sangat mengoda tapi dia juga perlukan privisi sendiri . Dia harus menjaga imejnya depan orang luar .
"Kita balik ke villa dekat Busan" arah Chanyeol kepada Mark bodyguardnya . Mark menganggukkan kepala dan terus pandu pergi ke tempat yang diarahkan.
Sampai di Villanya dekat Busan , Chanyeol terus mendukung tubuh Dayeon masuk ke dalam villa nya . Pintu rumah di kunci . Dia melangkah naik ke tingkat atas menuju ke bilik nya . Dia meletakkan Dayeon perlahan lahan di atas katil . Dia menuju ke almari baju dan mengambil satu tali lehernya. Kemudian dia kembali mendapatkan Dayeon yang terbaring di atas katil. Tangan gadis itu diikat dengan tali leher tadi . Dia takut nanti tiba tiba gadis itu tersedar dan larikan diri. Jadi dia buat keputusan yang selamat dengan mengikat tangan gadis itu . Selesai mengikat tangan Dayeon , Chanyeol mencapai tuala yang tersangkut di sebelah almari dan masuk ke bilik mandi untuk membersihkan diri.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃
Bersambung...
🍃🍃🍃🍃🍃🍃
Maaf bosan . Idea tenggelam timbul . Hahahahaha
YOU ARE READING
[ON GOING] From A Revenge To Love (Chanyeol EXO)
Fanfiction"Saya bersumpah , saya akan balas dendam atas apa yang awak dah buat dekat saya" - Kim Dayeon "Aku takkan lepaskan kau . Mulai dari sekarang , kau jadi perempuan simpanan aku" - Park Chanyeol Tercapai kah hasrat Dayeon untuk membalas dendam kepada C...