Chapter 11-Taehyung

1.2K 152 162
                                    

Song: Wouldn't Be Love-Ritual

11.10.2017 יום רביעי-20:00 בערב.

ג'ונגקוק ישב לידי על הספה בסלון ביתי. בעוד שהוא יושב בקצה ימיני של הספה, אני ישבתי בקצה השמאלי של הספה… כמה שיותר רחוק ממנו. הלחץ לא הרפה מגופי, במיוחד כשג'ונגקוק היה קרוב אליי. כאשר הוא ישב איתי באותה הספה והיה איתי באותו החדר, באותו הבית ונשם את אותו האוויר שאני נשמתי. ליבי דפק בחוזקה בחזי וכל כך קיוויתי שלא שמע אותי. השתיקה הייתה רועמת, היא גרמה לחלחלה לעבור בגופי ולעורי להצטמרר. לא אהבתי את השתיקה הזאת, זה היה מביך מדי.

התאומים התפרצו לפתע מתוך חדרם אל המסדרון והגיעו במהירות אל הסלון, ג'ה היון רץ אחרי האן סו שצחקק ועקף את הספה בעודו חולף על פני ג'ונגקוק שחיוכו עלה על פניו כאשר הביט בבנים שלו. צביטה קטנה בליבי הכאיבה לי כאשר ראיתי את הדרך שבה הוא הביט על ג'ה היון והאן סו, משהו בי התעצבן על כך בחוסר שליטה. "היוני, האני... יש לי משהו להגיד לכם," אמרתי בקול רם לעבר הבנים שנעצרו כאשר שמעו את קולי. הם הביטו עליי במבט לא מבין, פניהם הילדותיות הרצינו והם נמנעו מלזוז. לא ידעתי אם הם פחדו בגלל קולי הרם או שמא מחכים בסקרנות למה שיש לי להגיד. סימנתי לשניהם להתקרב אליי והם החלו ללכת לעברי בצעדים איטיים, פורצים את ידיהם באוויר ומתחילים לטפס עליי; הם התיישבו על ירכיי והחלו לנשק את לחיי. האהבה העצומה שהרגשתי כלפיהם הובילה לרכושנות אובססיבית כלפיהם, הדם שלהם היה דמי וגופיהם היו שלי, והם היו שייכים לי. לא רציתי שמישהו אחר יגע בהם. ליטפתי את הראש השחור של האן סו ובו זמנית את ראשו החום כהה של ג'ה היון שמצאו תנוחת ישיבה נוחה על ירכיי, הם היו כל כך יפים. הם כל כך הזכירו אותו גם כאשר ישב לידי והביט עליי ועליהם במבט מרותק. נשמתי נשימה עמוקה וניסיתי להרגיע את הסערה שהתחוללה בתוכי. "נכון, אתם עוד קטנים. אבל רציתי לכם משהו…" בלעתי את רוקי ולפתע ידו הקטנה של האן נחה על הלחי שלי.

"אבא," הוא החל להגיד בקולו התינוקי כאשר פרצופו התמים הזכיר לי את פרצופו של ג'ונגקוק. ליבי פעם בחוזקה וזה גרם לי להיכנס ללחץ אף יותר. "אל תהיה עצוב," אמר האן סו בקולו התינוקי. הוא היה ילד כל כך תמים וטוב לב, הוא היה כל כך טוב ולפעמים תהיתי לעצמי מה עשיתי שהילד הזה נהפך לכזה. למרות שהיה ילד שקט, הוא היה נבון; הוא היה חכם והבין את המצב בסביבתו גם כאשר היה נראה שלא הקשיב.

הרגשתי איך אני נמס בגלל בני הקטן שדאגה כלפיי השתקפה בעיניו הגדולות והכהות. הוא גרם לי לצחקק מעט. "האני... אני לא עצוב," חייכתי אליו וליטפתי את לחיו. הבטתי בעיניהם התמימות של התאומים והתחלתי לומר; "נכון שתמיד שאלתם למה יש לכם רק אבא אחד?" שאלתי אותם בקול עמוק בעוד שהם בתגובה הנהנו במהירות. אם היו קצת יותר בוגרים, אולי הם יכלו להבין לאן אני חותר. הרמתי את ראשי אל ג'ונגקוק שעל פניו יכולתי לראות את ההתרגשות, עיניו הביטו בתאומים ואהבה השקיפה עליהן. נאנחתי בכבדות והחזרתי את מבטי אל עבר ג'ה היון והאן סו. "בנים שלי, רציתי לומר לכם שהאבא השני שלכם נמצא כאן," הצבעתי על ג'ונגקוק וראיתי איך ראשיהם מסתובבים אל עבר האיש הזה שלא הכירו. הם לא ידעו שהאיש הזה עמד איתי בחדר התינוקות בבית החולים ועזר לי לבחור את השמות שלהם. הם לא ידעו שהם בעצם חלק ממנו, הם בעצם גם שייכים לו. "והוא בא להיות איתכם ולהכיר אותכם," ליטפתי את הראשים שלהם והרגשתי איך אני צריך עוד רוק כדי להמשיך לדבר. בחיים לא חשבתי שאפחד כל כך, אבל ברגע זה פחדתי. "זה ג'ון ג'ונגקוק אבא שלכם; ואת שם משפחתו אתם נושאים איתכם מאז שנולדתם. הוא נעלם לתקופה ארוכה... אבל הוא חזר ועכשיו הוא רוצה-" עצרתי את עצמי ועצמתי את עיניי. ידעתי שג'ונגקוק צופה בי, צופה בכאב שלי כאשר נזכרתי שעזב אותי. יכולתי להרגיש את עיניו עליי. פקחתי את עיניי והשפלתי את מבטי כאשר החזקתי את הבנים בגביהם. "עכשיו הוא רוצה לאהוב אותכם כמו שאני אוהב אותכם," סיימתי את דבריי והבטתי עמוק בעיניהם. לא ידעתי איך ילדים בני שלוש יגיבו לכך, לא ידעתי איך יקבלו את ג'ונגקוק.

Broken Tomorrow ↬ TaeKookWhere stories live. Discover now