13.

88 15 1
                                    

-Ir koks tas iššūkis?-Rap Monster paklausė nustebintas tokio netikėto merginos veiksmo.

-Tu turėsi sudainuoti šitą dainą.-Gintarė nusišypsojusi surado vaizdo įrašą, su parašytais žodžiais.- Bet aš nebūsiu per žiauri ir pirma leisiu tau paklausyti kaip skamba.

Ji prisėdo keletai minučių ir įjungus vaizdo įrašą idėmiai stebėjo Rap Monster veido išraišką. Nors ta daina ir nebuvo repo stiliaus, ji tikrai nėra iš lengvųjų. Net ir pati mergina nesugebėjo sudainuoti greitai besikeičiančių žodžių, mat kartais pritrūkdavo oro.

-Gerai, aš pasiruošęs.- Vaikinas atsiduso ir besistengdamas mintyse atsiminti kai kuriuos žodžius jis atsistojo prieš visus. Taip, lyg būtų dabar ant scenos, bet tik vienas.

-Tai tegul Gi eina kartu.-J-Hope pasiūlė ir visi vaikinai atsisuko į ją.

-O...Kodėl jie taip spokso?-Mergina jautėsi per daug stebima. Jai nelabai patiko, kad vaikinai kažką slaptai be jos tarėsi.

-Turėsim tada ką palyginti.- Jimin pridūrė ir J-Hope pritarė jam linktelėdamas galva.

-Vadinasi, tai bus dvikova.- Rap Monster nusišypsojo ir išvertė Gintarei, kad ji suprastų kas dedasi.

-Mes taip nesitarėm.-Ji atsakė ramiai, nors iš veido išraiškos atrodė kiek kitaip.

-Ji nenori sutikti.-Rap Monster pasakius vaikinai neatsisakė dvikovos idėjos. Jie tikrai norėjo pamatyti kaip Gintarė pati vykdo savo mestą iššūkį.

-Nuuuuuu.-Jungkook rodė savo nepasitenkinimą. Jis paėmė merginai už riešo ir jį nestipriai papurtė- Mes tavęs labai prašom!

Ir tuo momentu visi lyg susitarę "išmetė" maldaujančius žvilgsnius, kurie atrodė žiauriai mielai. Gintarė tiesiog nebegalėjo atsilaikyti ir nusijuokė, o Jin suprato, kad jie ką tik įtikino ją.

-Gerai, bet aš galiu šiek tiek klysti, nes seniai nesipraktikavau.-Mergina vis dėl to pakilo iš vietos ir vaikinai už tai jai paplojo. Ji televizoriaus pultelį padavė šviesiai rožinių plaukų spalvos žmogui ir pati atsistojo į priešingą pusę nei Rap Monster. Gintarė su juo susidaužė delniais prieš pat pradedant.

Suga paspaudė mygtuką ir po keletos sekundžių du stovintys žmonės pradėjo dainuoti.

Šį kartą pranašumą turėjo Gintarė, nes ji mokėjo žodžius atmintinai ir puikiai žinojo kur reikia kokią natą užtempti. Nors jai ir nesisekė visiškai tobulai, ji kur kas dažniau pataikė į reikiamą toną. Dainuojant paskutinį stulpelį Rap Monster vos nepradėjo isteriškai juoktis, supratęs kaip nusidainuoja.

Mergina ramiai užbaigė paskutinius žodžius ir pati nusišypsojo supratusi, kad vis dar sugeba dainuoti.

-Nuostabu!- V pirmasis pradėjo garsiai ploti ir prie jo prisidėjo visi kiti.

-Pripažinsiu, buvo sunkiau nei maniau.- Rap Monster pažiūrėjo į Gintarę, vis dar besišypsančią, mat vaikinams patiko "dvikova".

-Taip ir žinojau, kad tau nepavyks.- Ji nusijuokė ir prieš Rap Monster kažką atsakius tarp jų įsiterpė J-Hope. Jis atsistojo viduryje ir paėmė po vieną ranką iš šalia jo stovinčių.

-Mūsų nuosprendžiu šią dvikovą laimėjo...-Jam pasakius Jungkook su Jimin pradėjo delnais ploti sau į kelius taip sukeldami šiek tiek triukšmo.- Gi!

Mergina ne tiek džiaugėsi savo pergale kiek smagiai praleistu laiku su BTS grupės nariais.

Kadangi niekas dar nesiruošė eiti miegoti, o norėjosi paveikti kažką naujo, V pasiūlė pažaisti slėpynes. Tik šį kartą garsiai prisiekė, kad tai neapgaulė.

Kambariokai vienai dienaiWhere stories live. Discover now