-Vienas, du, trys, keturi!- J-Hope skaičiavo žingsnelius garsiai, kad merginai būtų geriau susivokti.
-Gal galim pakartoti, aš ir vėl pasimečiau.-Gintarė atsidususi paprašė vaikino ir šis vėl stojo į pradinę poziciją. Ji padariusi tą patį dar kelis kartus su vaikinu kartojo žingsnelius, kol kiti juos stebėjo iš šiek tiek toliau ir jau ilsėjosi.-Gal pirma man išmokti viską lėtu tempu, o paskui greičiau?-ji paklausė Rap Monster, kuris atnešė jai stiklinę šalto vandens.
-Tu įsitikinus, kad taip bus geriau?-Paklausė palaukęs kol mergina išgers vandenį.
-Na, esu bandžius ir tikrai padėjo.-Ji atsiminė tą kartą kai mokėsi šokti pagal vaizdo įrašą ir užtruko apie penkias dienas. Keista, kad ji tai visai gerai atsiminė, nors tai ir buvo prieš kelerius metus.
-Tada aš tau parodysiu dar keletą judesių ir einam pailsėt.-Radęs geriausią variantą Rap Monster pakeitė J-Hope taip jį išlaisvindamas.-Rankas laikai čia ir tada...-Jis atsistojęs prieš merginą lėtai demonstravo ir aiškino kaip ką daryti. Gintarei netgi buvo aiškiau kai girdėjo angliškus nurodymus.
-Ar taip?-Ji klausė tikėdamasi, kad neatrodo visiškai nesuprantanti kaip šokti. Sustingusi pozicijoje tiesiog laukė ką pasakys jos "mokytojas".
-Visai neblogai. O dabar pakartok pati.- Mergina paklausė jo ir atlikusi tą patį veiksmą antrą kartą pasijuto taip, lyg pagaliau būtų kažką supratusi.
Dar pusvalandį pasipraktikavus visi susirinko namo viduje ir sprendė ką dabar nuveikus.
-O kas jeigu paklausinėtumėm Gi apie jos gyvenimą?- V taip smarkiai rūpėjo daugiau sužinoti apie merginą, kad niekaip negalėjo šito nepasiūlyti.
-Nepyksi, jei apie tave truputį paklausinėsim?-Rap Monster paklausė merginos, kuri kątik grįžo iš kito kambario su kėde, mat trūko vietos ir čia.
-Jau galit pradėt.- Ji šiltai nusišypsojusi atsisėdo ant kėdės užsikeldama koją ant kojos.
-Kas tie Imagine Dragons?-Pirmasis Jungkook uždavė klausimą ir laukdamas ką mergina pasakys netgi pasilenkė šiek tiek į priekį.
-Mano mėgstama roko grupė, kurios koncerte šiandien turėjau būti, bet ačiū jums, kad sutrugdėt.-Ji ir vėl atsiminusi pažvelgė į tą patį bilietą, padėtą ant stalelio.
Kol vaikinai uždavinėjo klausimus Rap Monster kaip koks vertėjas žodžius keitė tai į anglų kalbą tai atgal į korėjiečių.
-Jis prašo tavo leidimo kartu nusifotografuoti.-Išvertė ką pasakė Jimin.
-Na, gerai.-Gintarei sutikus prie jos priėjęs jis padarė keletą nuotraukų jų abiejų kol į kadrą neįlindo ir kiti. Visi norėjo įsiamžinti su ja, kad turėtų į ką pažiūrėjus vėliau atsiminti šią dieną.
-Kodėl gyveni viena tokiame name?- J-Hope niekaip nuo merginos neatitraukė akių, mat bandė lyg kažką daugiau jose įžvelgti.
-O kodėl ne? Darau ką noriu ir kada noriu.-Ji pasakė duodama BTS nariams suprasti, kad tikrai neturi vaikino ir net negalvoja apie tokį. Ir dar ji tai pasakė besišypsodama, lyg tai visiškai nerūpėtų.
Pasibaigus klausimų lavinai Gintarė atsiminė turinti kažkur namuose padėtas kortas. Ji atidariusi kitame kambaryje esantį stalčių kaip mat surado kaladę ir grįžo į svetainę bemaišydama jas.
-Nori, parodau triuką?-Atsisėdusi priešais Suga mergina pasiūlė parodyti savo kortų sugebėjimus. Vaikinas, net nespėjo susivokti kol jo iš vietos vos neišstūmė Jungkook.
-Aš noriu!- Jis susidomėjęs laukė tolimesnių merginos nurodymų.
Gintarė pabaigusi maišyti kortas paėmė iš krūvos devynias ir liepė jam išsirinkus vieną iš jų įsidėmėti. Tada ji tą kortą padėjusi ant kitų aštuonių viršaus jas visas padėjo į kaladės pabaigą. Vaikinai įdėmiai žiūrėjo, laukdami ir nesulaukdami kas toliau bus. Mergina dėliodama kortas ant stalelio tyliai kažką skaičiavo ir kortas dėliojo į kelias atskiras krūveles.
-Tavo korta turi būti septinta.-Ji pasakiusi pažvelgė į besišypsantį ir nekantrumu netveriantį Jungkook prieš pradėdama vėl skaičiuoti.-Va, šita!-Ištraukusi bugnų aštuonakę parodė ją visiems ir vaikinai liko nustebinti, mat tai tikrai buvo ta korta.
-Tu gal burtininkė?- J-Hope nusijuokė į delną paimdamas apžiūrėti kortą, kad įsitikintų ar ji nesuklastota ar kitaip pažymėta.
-Eik tu sau, matei?- V vis dar negalėjo patikėti stebuklu, įvykusiu prieš jo akis. Sėdėjo išsižiojęs ir tiek.
-Aš neįsivaizduoju kaip ji taip padarė.-Jin išpūtė akis ir šviesaplaukė, nors ir nesupratusi ką jis pasakė, nusijuokė.
-Galiu parodyt dar vieną.-Gintarė aną kortą idėjo kažkur tarp kitų. Ji ir šį kartą parodė visai paprastą kortų triuką, kuriam nereikėjo jokio išankstinio pasiruošimo ar rankų miklumo. Viso labo ką reikėjo daryti tai tik skaičiuoti ir, rodos, korta pati jai įsidavė.
Vaikinai kone pašėlo pamatę, kad jai vėl pavyko ir jie liko vėl nesupratę kaip. Kaip išvis įmanoma atspėti kortą nei nemačius jos, naudojant vien skaičiavimo metodą? Tai jiems buvo didžiausia mįslė, bet Gintarei tik keletas paprastų žingsnelių, kuriuos ji kitaip nei šokio- išmoko lengvai.
Užsitęsus pertraukai, rodos vaikinai užmiršo, kad turi išmokyti merginą šokti ir vienas iš jų paėmęs televizoriaus pultelį jį įjungė.
-Ei, priimsit mane?-Gintarė pagaliau gavo laisvos vietos ant sofos, kurią ir užėmė atsisėsdama. Netrukus per kambarį skraidyti ėmė užkandžiai, nes visi susiruošė pažiūrėti filmą. Žinoma, anglišką su korėjieriškais subtitrais, rašomais ekrano apačioje, nes Rap Monster taip išrinko.-Tik jūs nieko nepritrupinkit, nes priversiu valyt.
Vos jai tai pasakius lyg tyčia Jimin bandžius atplėšti nesveiko maisto pilną pakelį dalis jo iškrito ant grindų. Tiesiog praplyšo pakelio dugnas ir jis visko nespėjo sugaudyti savo rankomis. Jin ir V pradėjo juoktis, supratę, kad jam pirmąjam atiteks tokia tvarkimosi privilegija. Jimin sukandęs lūpą pažvelgė į Gintarę kaip ir ji į vaikiną suvaidintai griežtu žvilgsniu.
-Net ir atrodydamas mielas neišsisuksi.-Šviesaplaukė iš jo atėmusi kepurę su snapeliu užsidėjo ją sau ant galvos, bet Jimin ją persuko pagal save į visai priešingą pusę.-Manai, kad taip geriau atrodo?- Paklausė ji besitvarkydama plaukus, kuriuos suvėlė vaikinas persukdamas kepurę.
-Galbūt.-Jis dar kartą ruošėsi kažką pasakyti, bet gavo nesmarkų smūgį iš Jungkook į šoną, nes trugdė girdėti apie ką kalbama televizoriuje.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kambariokai vienai dienai
Fiksi PenggemarTai buvo galimybė, kurios vertas kiekvienas fanas. Galimybė, dėl kurios varžėsi tūkstančiai žmonių, o tikimybė laimėti tokia maža, kad tai atrodė beveik neįmanoma... Vis dėl to, kartais gyvenime nutinka netikėtų dalykų...