-Tik nesakyk, kad radai vaivorykštės pabaigą ir ten išsiplovei galvą.- Jimin irgi pradėjo juoktis kai Rap Monster dažyti plaukai pasimatė visu gražumu. Jie tikrai buvo nudažyti vaivorykštės spalvomis ir, kad ir kaip keistai atrodytų Rap Monster patiko. Dabar vaikinas tikrai jautėsi išskirtinis.
Kad ir kaip juokėsi anie du, Suga negalėjo neprieiti prie merginos apžiūrėti jos naujos plaukų spalvos.
-Gražu.- Jis tik tiek tepasakė angliškai paėmęs jos plaukų sruogą ir į ją pažvelgęs. Jam iš tikro netgi labai patiko išrinktas atspalvis.
Gintarė dabar tikrai pasijuto vaikinų dėmesio centre, nes jie prilipo kaip kokios musės. Tikriausiai, nes jos dabar jau mėtiniai plaukai švytėjo ryškiai kaip kokia saulė ir merginai tiko šitokia spalva.
-Tau žiauriai tinka! Turėtum pasilikti šią spalvą.- V vis žėrė komplimentus, kad ir ne ta kalba.
Gintarė išgirdusi begalę korėjietiškų žodžių stovėjo kiek pasimetusi, mat vaikinai niekaip nenustojo plepėti ir aptarinėti jos plaukų. Rap Monster pastebėjęs tai šiek tiek apramino vaikinus gelbėdamas merginą iš tokios situacijos.
-Jiems tiesiog pernelyg patinka tavo atsinaujinusi išvaizda.- Jis paaiškino merginai.
-Ei, Gi!- Išgirdusi savo vardo trumpinį mergina atsisuko į tą, kuris ją kvietė. O tai buvo
J-Hope.-Ką?- Ji spinduliuodama džiaugsmu beveik nušuokavo iki jo kaip koks voveriukas.
Vaikinas sunkiai stengėsi pasakyti ką nori, bet šį kartą mergina suprato, kad jis siūlosi pirmasis įamžinti jos mėtinę šukuoseną. Todėl jie dviese paėjo kiek toliau nuo kitų ir J-Hope apsidairęs išrinko tinkamą vietą nuotraukai. Žinoma, paveikslavo su Gintarės išmaniuoju, kad ji iškart turėtų nuotraukų. Mergina nė nenutuokė, kad tuo metu jai iš nugaros kažkas prisėlino. Ir kelias minutes pastovėjęs jai už nugaros, tas žmogus uždėjo savo delnus ant merginos pečių ir suriko. Gintarė taip išsigando, kad beveik pradėjo cypti. Gal ir būtų pradėjusi jei atsisukusi nebūtų radusi Jungkook. Tai jis nusprendė šitaip pajuokauti, tad pats dabar ir juokėsi.
-Jungkook, per tave vos infarkto negavau!- Ji susiėmusi už širdies pasipiktino, nors labai ir nepyko.
-Aš ir išsigandau. Vaikštai kaip koks vaiduoklis!- J-Hope merginai grąžino jos telefoną vis dar žvelgdamas į Jungkook.-Paskubėkit, kiti jau išėjo ieškoti kur pavalgyti.- Laimingai galvodamas apie maistą rudaplaukis pranešė jiems.
-Aš nesuprantu.- Gintarė suzyzė, mat jie vėl kalbėjo savo kalba. Abu vaikinai sukikeno ir J-Hope įsikabinęs jai į riešą pradėjo vesti pirmyn. Mergina pati stengėsi nesusijuokti, nes įsivaizdavo kaip tai turėtų atrodyti iš šono. Ji vedama kaip kalinė dviejų vaikinų, kurie iš esmės neturi teisės jos priversti eiti. Bet jai tai nerūpi.
-O jūs tikrai labai sveikai maitinatės.- Gintarė buvo atvesta į greito maisto restoraną, kur vos ne pačiame gale jau sėdėjo kiti BTS nariai.
-Kur taip ilgai užtrukot?- Šis klausimas buvo skirtas merginai.
-Nuskridom iki Turkijos ir grįžom atgal.- Sarkastiškai atsakiusi ji prisėdo šalia kitų.
Kad ir kaip mėtinių plaukų savininkė norėjo užkąsti ką nors sveikesnio, tokio pasirinkimo nebuvo. O valgyti ji vis dėl to norėjo, nepaisant to, kad pusryčiai buvo tik prieš kelias valandas. Griuvo jos pakankamai sveikas gyvenimo būdas tuo momentu kai ji užsisakė didelį mėsainį ir prie to pačio porciją bulvyčių.
-Ką darytumėt jei visame pasaulyje neliktų greito maisto restoranų?- Gintarė uždavusi tokį klausimą paprašė Rap Monster išversti tai kitiems. Vos jam tai pasakius pirmasis Suga pradėjo vaidinti, kad miršta ir nukrito nuo sofos po stalu. Jin pradėjo deklamuoti atsisveikinimo eiles rodydamas į dangų, Jimin pradėjo kaltinti šalia jo sėdintį V, lyg tai būtų jo kaltė. J-Hope pradėjo balsu kriokti, vaizduodamas kaip siaubingai tada jaustųsi. Jungkook rankomis gaivino "mirusį" Suga bandydamas jam įrodyti, kad jie vis dar gali išgyventi. Na, o pats Rap Monster reagavo ramiai ir kiek pagalvojęs atsakė:
-Tada būčiau tas pirmasis, kuris jį atidarytų.-Nors mergina ir juokėsi iš kitų ji išgirdo ir šiuos žodžius.
Visas spektaklis akimirksniu baigėsi kai restorano darbuotoja perspėjo juos išmesianti jei triukšmaus, nes trugdo kitiems klientams ir persionalui. Ir iš tikro, į juos žiūrėjo beveik visi restorane sėdintys žmonės. Gintarė pasijuto nepatogiai ir akimirksniu atsiprašė už sutrukdymą. Taip pat ir pažadėjo, kad vaikinai daugiau nesukels rūpesčių.
-Atsiprašom.- J-Hope pasakė, kad nuramintų merginą. Jis tikrai nenorėjo jai sukelti tokios gėdos.
-Jūs visiški pamišėliai.- Purtydama galvą į šonus lyg būtų nesveika Gintarė vos nepradėjo juoktis. Apskritai, nuo tada kai BTS nariai pasirodė jos namuose, juoko merginos gyvenime padaugėjo.
-Galėtumėt apsiramint bent kol esame viešumoje? Per jus mūsų vos neišvarė.- Rap Monster į šį reikalą pažvelgė rimtai. Ir vaikinai iš jo veido minos suprato, kad jis nejuokauja.
Tačiau, nors juos žadėjo išmesti laukan niekas to ir nepadarė. Jiems buvo atnešti užsakymai ir žmonės valgydami vėl kalbėjosi. Šis įvykis buvo akimirksniu pamirštas ir užgožtas vaikinų šnekomis. Gintarei gražiai skambėjo korėjietiški žodžiai, bet ji eilinį kartą nieko nesuprato.
Taigi, mergina ir vaikinai pavalgę susimokėjo palikdami dosnių arbatpinigių ir išėjo vėl į miestą. Tik dabar Gintarė rodė kelią, vesdama juos visus prie įdomiausių miesto vietų. Kadangi keli vaikinai sumanė nusipirkti siuvenyrų, ji neturėjo kito pasirinkimo kaip eiti su jais arba susirasti kitą veiklą. Ir ji pasirinko antrąjį variantą, tad kartu su Jimin ir Jin nuėjo netoliese nusipirkti ledų.
Jie trise atsisėdę ant suoliuko šildėsi saulėje, valgydami šaltus ledus. Jimin demonstravo savo telefono nuotraukų galerijos turinį ir mergina susidomėjusi žvelgė su šypsena į ekraną. Didžioji dalis rodomų nuotraukų buvo su BTS nariais, kuriose jie demonstruoja juokingas veido išraiškas. "Tai labai miela"-Gintarė pagalvojo, bet nepasakė to garsiai.
Taip nuobodžiaujant jie sugalvojo net padainuoti. Tiksliau, tai buvo Jin geniali idėja. Ir prie jo prisidėjo Jimin. Jie tiesiog skleidė savo nuostabią muziką aplinkui ir merginai tai be galo patiko.
Jai patinka klausytis kaip kažkas kitas dainuoja ir įsivaizduoti, kad ji dainuoja kartu, net jeigu ji ir nemoka žodžių ar gyvena ne tame pasaulio krašte.
ESTÁS LEYENDO
Kambariokai vienai dienai
FanficTai buvo galimybė, kurios vertas kiekvienas fanas. Galimybė, dėl kurios varžėsi tūkstančiai žmonių, o tikimybė laimėti tokia maža, kad tai atrodė beveik neįmanoma... Vis dėl to, kartais gyvenime nutinka netikėtų dalykų...