3.

170 22 5
                                    

Po sugrįžimo namo Gintarė praktiškai nė valandėlės nesėdėjo rankas nuleidusi. Netgi savo noru pasiliko darbe ilgiau, nes pasisiūlė padėti kitiems įmonės dizaineriams.

-Tavo manymu, ko čia trūktų?-Vienas iš jos bendradarbių paprašė merginos patarimo. O jo vardas buvo Steve.

Gintarė įdėmiai apžvelgusi jau pasiūtą švarką įžvelgė jame ir minusų ir pliusų:
-Aš norėčiau, kad čia būtų daugiau spalvų, ir...- Nukabinusi jį nuo pakabos paėmė žirkles ir nukirpo abi rankoves bei švarko apatinę dalį.

-Bet dabar čia išvis kitas gaminys.-Steve nustebęs neatrodė labai patenkintas Gintarės sprendimu. Jam nelabai patiko, kad ši šitaip be jo atsiklausimo pagal save "patobulino" jo darbą.

-Užtat dabar atrodo įdomiau.-Gintarė tik nusišypsojusi pažvelgė į laikrodį ir negalėjo patikėti, kad užtruko šitiek daug laiko.-Gerai, man jau laikas, susitiksim ryt.

Atsisveikinusi su pasilikusiais darbe ji sėdo į savo automobilį ir užvedusi jo variklį išvažiavo iš aikštelės. Važiuodama tyloje įsijungė radiją, kuriame pasibaigus dainai nuskambėjo pranešimas apie Imagine Dragons grupės koncertą. Ji atsiminė, kad žadėjo nusipirkti bilietą, bet užmiršusi to dar nepadarė.

Pasukusi į artimiausią bilietų pardavimo kasą Gintarė mintyse maldavo, kad tik visi bilietai nebūtų išpirkti, mat kai kuriuose miestuose juos išperka netgi per valandą. Jos laimei, kasoje paklausus apie bilietus ji gavo vieną iš paskutiniųjų ir visai nežiūrėdama į kainą susimokėjo.

Jau galvodama apie rytojų šviesaplaukė grįžo į namus ir pasigaminusi lengvą vakarienę įsitaisė svetainėje ant ryškiai raudonos sofos. Pasiėmusi kompiuterį ji ir vėl įsijungė tą patį nebaigtą rašyti projektą, bet pusvalandį nieko naujo nesugalvojusi nusprendė nebesivarginti ir pažiūrėtį kokį ramesnį filmą.

Būdama viena namuose ji visai nesijausdavo vieniša. Tai buvo lyg vieta, kurioje ji gali bent šiek tiek pailsėti ir trumpam užmiršti apie problemas. Įvairiomis spalvomis išdažytos sienos suteikė namams žaismingumo ir puikiai perteikė jų savininkės emocijas ir charakterį. Jai pačiai patiko jos namų dizainas tikriausiai todėl, kad jį rinko pati truputį padedama draugės.

Išgėrusi savo jau spėjusią atšalti arbatą Gintarė išjungė filmą jam nespėjus pasibaigti ir palengva šiek tiek susitvarkiusi išsiplovė indus, kuriuos neseniai naudojo.

Prieš nueinant miegoti ji bilietą į Imagine Dragons koncertą paliko svetainėje ant staliuko, kad vėliau laisvai galėtų jį rasti arba nesulankstytų rankinėje.

Atsigulusi į lovą ji tik dabar pajautė šiandieninį nuovargį ir antrą kart pakeitusi poziciją, vis dar svajodama apie rytojų, Gintarė užmigo kaip niekad greitai.

***

-Ar čia jau ta gatvė?-Nekantraudamas V kas kelias minutes klausinėjo to paties klausimo taip nervuodamas šalia jo sėdėjusį Jimin.

-Aš tau jau šimtąjį kartą sakau, kad nežinau! Negyvenu Amerikoje.-Atsakęs suirzusiu tonu jis net dabar nežinojo ko tikėtis. Buvo sunku įsivaizduoti kaip galėtų gyventi tas anketą per klaidą neįmetęs į dėžę žmogus.

-Rap Monster tikriausiai jau repetuoja ilgą pristatymo kalbą savo galvoje.-Jungkook pastebėjo koks pernelyg susimąstęs sėdėjo jo draugas. Nežinia, gal jis ir atspėjo šviesaplaukio mintis.

-Šitas namas gražus!-J-Hope stebėjosi viskuo, ką matė pro langą. Taip nuostabiai jam atrodė ši valstybė, kad netvėrė džiaugsmu ir norėjo kuo daugiau pamatyti akimirksniu.-Šitas irgi!

Kambariokai vienai dienaiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora