Prasidėjo penkta valanda vakaro. Mergina vis dar pilnai nemokėjo nei žodžių, nei šokio nors laikas seko pakankamai greitai.
Neskubėdami aštuoni žmonės valgė vakarienę lauke, susėdę ratu ant minkštos žolės, kaip ir šį rytą Gintarė.
-Tikiuosi žmonės pamatę mane ant scenos nenušvilps.-Mergina svarstė visus įmanomus variantus jai pasirodžius su BTS. Ji labai bijojo neįtikti žiūrovams ar suklysti viduryje pasirodymo. Kad ir kaip Gintarė bijojo, išorėje ji atrodė beveik visiškai rami.
-Nesijaudink, jeigu kas tai mes su vaikinais viską sutvarkysime.- Rap Monster stengėsi draugiškai nuraminti ją, kad likus šitiek nedaug laiko ji neatsisakytų pasirodyti.
Kol kiti valgydami kalbėjo, Jimin instagrame sugalvojo paieškoti Gintarės profilio, nes ji minėjo jį turinti. Vaikinas visiškai neįsivaizduodamas kaip ji gali būti pasivadinusi, pirma palietė merginos petį taip atkreipdamas dėmesį.
-Ką?-Gintarė atsisukusi nesuprato ko iš jos norima iki kol Jimin jai į rankas įteikė telefoną su uždegtu paieškos laukeliu ir klaviatūra.- Nori, kad surasčiau savo profilį?
Jimin nelabai supratęs nesivargino kieno nors kito paprašyti išversti ir tik palinkčiojo galva.
Šviesaplaukė suvedusi reikiamą žodį iškart rado savo profilį ir telefoną grąžino jo savininkui. Jis tikėjosi pažiūrėti instagramo nuotraukas, bet paskyra buvo nevieša, tad ir nuotraukų nerodė. Vienintelis būdas jas pamatyti yra paspausti "sekti" ir sulaukti patvirtinimo.
-Kodėl negalėjai palikti profilio atviro? -Tas pats vaikinas klausė jos, tos šalia sėdinčios mėlynakės.
-Jis klausia kodėl tavo profilis užrakintas.- Rap Monster pagal save persakė Jimin žodžius.
-Nes mane nervuoja kai pradeda sekti kažkokie neaiškūs žmonės ir nežinia ko norėdami rašinėja žinutes.-Gintarė kaip mat atsakė tai, ką yra sakiusi ne kartą.
-Nes nenori, kad tokios įžymybės kaip BTS nariai persekiotų ją internete.- Rap Monster rimta veido išraiška pasakė ir Jin supratęs juokelį pradėjo juoktis.
-Ne, ji taip nesakė.- Jimin paprieštaravo, bet norėdamas sužinoti tikrą vertimą vėl paklausė Rap Monster.
-Aš ir pasakiau kaip Gintarė.-Šis tik patrukčiojo pečiais.
-Gerai, gal kas norėtų man padėti išplauti indus?-Mergina nebekreipdama dėmesio į jų pokalbį iš kiekvieno surinko lėkštes ir atsistojo norėdama jau eiti.-Kas nors?
-Ei, gal padedam?- J-Hope supratęs kelis angliškus žodžius stuktelėjo nestipriai Jungkook į šoną. To užteko, kad jis atsisuktų ir pamatęs laukiančią merginą vis dėl to sutiko. Jis pagalvojo, kad šitiek padaryti būtų tikrai nesunku.
Gintarė nudžiugusi tokiu vaikinu savanoriškumu patraukė tiesiai į virtuvę, kuri kaip ir kiti kambariai buvo labai ryški ir šiolaikiška, neskaitant to, kad nebuvo indaplovės. Kadangi daug lėkščių ar puodų plauti įprastai nereikia užtenka ir paprastos kriauklės.
Mergina paėmusi rankšluostuką padavė jį Jungkook, o kitam vaikinui parodė spintelę ir jis akivaizdžiai nesuprato ką Gintarė turėjo omeny.
-Tu juos sudėsi čia.-Pakartojusi atvėrė spintelės duris ir ten pasimatė kitos lygiai tokios pat, bet tik švarios lėkštės.
-Ai, supratau.- J-Hope pasakius jie visi trys pradėjo darbą.
Gintarei, žinoma, atiteko pats atsakingiausias- indų plovimas. Nors šiandien ir reikėjo plauti daugiau lėkščių tai neatrodė labai sunku, nes buvo kas pagelbėja ir tie pagalbininkai visą laiką tarpusavyje praplepėjo. O Gintarė tiesiog šypsojosi nesuprasdama nei vieno jos žodžio. Argi ne likimo ironija, jos namuose apsistojo įžymybės ir mergina negali normaliai su jais pakalbėti ar išklausinėti visko iš eilės, nes trugdo skirtingos kalbos. O dar ironiškiau skamba tai, kad lietuvė bando susikalbėti su korėjiečiais angliškai. "Kartais likimo vingiai labai keisti"- ji pagalvojo mintyse pabaigdama plauti paskutinę lėkštę.
***
Jau visai vakarėjo kai Suga pasiūlė visiems pažaisti "Uno" kortomis. Tai vienas iš tokių žaidimų, kuriame nereikėjo nieko sakyti žodžiais, nes tam ir reikalingos kortos. Nors mergina ir nesusikalbėjo su beveik visais žaidėjais tai jai netrukdė juoktis.
-Gal padarom taip, kad pralaimėjęs turės vykdyti užduotį?-Jungkook tebeturėdamas kelias kortas klastingai nužvelgė visą žmonių ratelį.
-Gerai, o kokią siūlai?- Jin iškart susidomėjo tokia idėja. Tokiu atveju kiekvienas labiau varžytųsi nenorėdamas pralaimėti.
-Užduotį sugalvosim paskui.- Jimin irgi pritarė tokiai idėjai, nes pats buvo įsitikinęs, kad be didelio vargo laimės šią partiją.
-Jų nutarimu pralaimėtojas gaus kažkokią užduotį.- Rap Monster pasakė tai merginai padėdamas dvi kortas, kurios buvo pažymėtos pliuso ir dvejeto ženklu.
-Galėčiau laimėti jei tik kažkas apkeistų kryptį arba tu manęs neverstum traukti šitiek kortų.-Gintarė pasiėmė iš kaladės keturias kortas ir jos rankoje jų buvo jau keturiolika. Netgi dvigubai daugiau nei žaidimo pradžioje.
-Ne, man būtų taip nenaudinga.- Rap Monster juokingai susiraukęs papurtė galvą. Jis ir vėl erzino merginą, tik šį kartą kitokiu būdu.
-Tu už tai dar atsiimsi.- Šviesaplaukė perspėjo jį stengdamasi įbauginti žvilgsniu, bet vaikinas tik nusijuokė iš jos.
-Cha, laimėjau!- Jungkook garsiai sušuko padėjęs iškart kelias vienodo numerio kortas, kurias turėjo. Jis pirmasis baigė žaidimą taip versdamas nerimauti kitus likusius.
-Va kodėl jis ir pasiūlė užduotį.-
J-Hope įtariai pasižiūrėjo į laimėtoją, kuris savo dėmesį buvo nukreipęs į kitus žaidėjus.Vienas po kito kortas išsidalina ir Jimin su V. Po to dar keli vaikinai, iki kol dviese liko Gintarė ir Rap Monster.
-Tai ką, vienas prieš vieną?- Mergina persėdo taip, kad galėtų prieš save matyti priešininką.
-Nu, bandom.-Nusiteikęs optimistiškai Rap Monster padėjo nulio skaičiumi pažymėtą kortą į vidurį ir abiems žaidėjams teko pasikeisti savo kortomis.- Pas tave išvis nieko gero nėra.-Jis susiraukė nepatenkintas.
-Pas mane nieko ir nebuvo įdomaus visą partiją.-Ji sukikeno.- O štai, dabar matau tai, kas gali padėti.
Kad ir kaip Gintarė tikėjosi greitai laimėti jai vis nesisekė padėti paskutiniosios kortos. Todėl žaidimas užsitęsė dar ilgai ir abiems kone pabodo traukti kortas.
-Gal baigiam lygiosiomis?-Pirmasis pasiūlė Rap Monster ir šviesaplaukė sutiko. Jie šitiek laiko iššvaistė žaisdami, kad užmiršo apie repeticiją, nors visi kiti jau buvo ją pradėję.
Vaikinas padėjo atsistoti Gintarei ir jie sukirtę rankomis paskelbė draugiškas lygiasias. Netrukus abu prisijungė prie kitų vaikinų sustodami į savo vietas ir pasirengę repetuotis
-Kuris pralaimėjo?-Suga sustabdė Rap Monster klausimu. Jis norėjo, kad būtų laimėjusi mergina, mat galėtų tada pakankinti grupės narį sunkia užduotimi.
-Lygiosos, tad gali jau susirinkti kortas.-Nusišypsojęs šviesaplaukis paplojo jam per petį.
-Patylėkit, nes kažkas nori pradėti iš naujo!- V užrikęs vėl nustatė ramų veidą ir paleidęs dainą dar kartą, ėmė garsiai skaičiuoti žingsnelius.
***
:) your opinions so far?
ESTÁS LEYENDO
Kambariokai vienai dienai
FanficTai buvo galimybė, kurios vertas kiekvienas fanas. Galimybė, dėl kurios varžėsi tūkstančiai žmonių, o tikimybė laimėti tokia maža, kad tai atrodė beveik neįmanoma... Vis dėl to, kartais gyvenime nutinka netikėtų dalykų...