8.

91 22 0
                                    

Ši repeticija buvo tikriausiai ilgiausia per visą dieną. Taip pat ir paskutinė šiandieną, nes ryt iš ryto lauks generalinė ir tada pasirodymas. Gintarei darėsi truputį neramu, kad per tokį trumpą pasiruošimo laiką ji neišmoko šokti taip profiasionaliai kaip jie.

-Gal einam vidun? Man jau vėsu darosi.- Mergina pakvietė visus susirinkti svetainėje. Vaikinai vėl susėdę kaip papuolė šį kartą paliko vietos ir jai, namų savininkei.

-Ką dabar veikiam?-Ji paklausė džiaugsmingai laukdama idėjų, kurias akimirksiniu gavo sau nesuprantama kalba.-Gerai, tada pabandykit atspėti šitai.

Gintarė iš stalelio apačioje buvusios lentynos ištraukė popieriaus sasiuvinį ir pieštuku jame nubraižė kažkokio daikto formą.

-Dabar mes turim atspėti ką nupiešė.- Rap Monster pakartojo tą patį vaikinams. Jis pats žiūrėdamas į nupieštą daiktą negalėjo tiksliai pasakyti kas ten yra, mat buvo nubraižyta labai abstrakti forma ir visiškai jokių spalvų ar užrašų.

-Tai primena kažkokį pastatą.- Jimin pirštu apvedžiojo tą formą vis bandydamas įžvelgti kas tai galėtų būti.

-Kažkokia per daug apvali namo forma.- Į žaidimą įsitraukė ir Jin.

-Čia sliekas!- Sušuko Jungkook savo neteisingą spėjimą. Nupieštas daiktas galbūt šiek tiek jį ir priminė, bet Gintarė turėjo omenyje visai ne tai.

-O tas daiktas valgomas?- Rap Monster pasinaudodamas, kad moka anglų kalbą paklausė užuomenos.

-Aha.- Mergina atsakė vis žvilgčiodama į savo piešinį ir į kitus vaikinus. Ji šypsojosi, nes negalėjo patikėti, kad atspėti tokią nesudėtingą formą jiems prireiks daugiau nei penkių minučių.

-Gal čia duona?- Šviesaplaukis pabandė atspėti ir mergina į jį atsisuko.

-Atspėjai! Dabar tu pieši.- Įteikė jam tą patį sasiuvinį ir pieštuką.

-Ei, aš dar nebandžiau atspėti.- V išplėtė akis lyg kątik būtų atsikėlęs iš miego.

-Nes Rap Monster jau atspėjo.- 
J-Hope nušvietė tą nespėjusį susivokti žmogų. Na, o pats laukė nesulaukė kito raundo.

-Na, aš nesu labai geras dailininkas, tad gali būti sunku suprasti.- Rap Monster atsiduso prieš pradėdamas braižyti linijas.

***

Kad ir kaip Gintarei buvo įdomu klausytis vaikinų kalbų ji vos neužmigo atsirėmusi į Suga, kuris irgi beveik miegojo.

-Gal eik, pailsėk. Šiandien nemažai dirbai.- Po Rap Monster žodžių mergina pažvelgė į laikrodį ir sutiko su jo pasiūlymu. Ji tikrai buvo pavargusi, tad eiti ir atsigulti į savo minkštutėlę lovą buvo geriausias sprendimas.

-Tikriausiai jau seniai pastebėjot, kad namas didelis.- Gintarė pasakė atsargiai nulipdama nuo sofos tuoj pat pratęsdama mintį.- Ir aš turiu dar du laisvus kambarius.

Vienintelis Rap Monster suprato ką ji pasakė ir atkreipė dėmesį į merginą:
-Ji sakė, kad turi porą laisvų kambarių ir reikia, kad kažkas eitų ten miegot.

Vaikinai kaip mat sujudo, visi išskyrus Suga, nes jis jau kelios minutės kaip nebegirdėjo pašalinių garsų. Šitiek daug žmonių norėjo šią naktį miegoti minkštai pataluose, bet Gintarė galėjo išrinkti tik du.

Ji atsistojusi prieš visus pagalvojo ir pagaliau pasakė:
-Jimin ir J-Hope, eikit su manim.

-O kodėl ne aš?- Rap Monster užpavydėjo laimingiesiems. Tai jis visą dieną dirba vertėju net ir pats to nenorėdamas.

-Nes neužrašei keletos žodelių.

Vaikinui nespėjus dar paprieštarauti trys žmonės užlipo laiptais į antrąjį namo aukštą. Gintarė abiems vaikinams parodė jų kambarius ir prieš išeidama palinkėjo labos nakties.

-Tau ir!- J-Hope atsakė tuo pačiu ir likęs vienas kambaryje šoko į lovą.

Gintarė įėjusi į savo kambarį apsirengė pižamą ir pabaigusi valytis dantis palindo šiltai po antklode užmigdama vos per keletą minučių.

Išgirstas sujudimas kambaryje ją privertė susivokti, kad jau atėjo rytas.

-Atrodo, kad ji bunda.- Šalia pasakius vienam iš vaikinų Gintarė atsimerkė ir prieš save išvydo V. Jis buvo atsitūpęs prie pat jos lovos, mat niekaip nesulaukė kada ji pabus.

-Tu ją jau pažadinai.-Jungkook nesmarkiai trinktelėjo jam per galvą nepradangindamas vaikino šypsenos.

-Labas rytas!- J-Hope atsiliepė iš kitos kambario pusės. Gintarė pažvelgusi kur jis stovi suprato, kas jį taip sudomino. Ten buvo jos kampelis, kuriame laikė savo mėgstamų grupių daiktus ir šalia, ant sienos kabėjo keletas plakatų.

-Labas rytas visiems.-Ji atsisėdusi ant lovos apsikabino V ir Jungkook, nes jie tikriausiai šito ir laukė. O merginai buvo labai malonu tik atsikėlus išvysti tokius gražuolius prieš save. Nors gerai pagalvojus, o kokiai merginai tai nepatiktų?

J-Hope tuo metu buvo pradėjęs tik ką vartyti aplankalą, kuriame buvo pilna įvairiausių piešinių. Nuo portretų iki įsivaizduojamų personažų. Mergina tai pastebėjusi paprašė, kad jis atneštų visą aplankalą ir pati ėmė rodyti savo darbus.

Trys vaikinai prisėdo ant lovos ir smalsiai žiūrėjo į kiekvieną nupieštą objektą. Šie piešiniai buvo tikrai nepaprasti, nes kai kurie iš jų piešti netgi prieš penkerius metus. Ir visi darbai jos, bei nupiešti ranka.

-Ji labai talentinga.- V negalėjo atsistebėti tuo, ką matė. Galbūt dėl tokių sugebėjimų mergina ir pasirinko dizainerės darbą?

-Kaip įmanoma šitaip smulkiai piešti? - J-Hope taipogi buvo nustebęs.

O Jungkook šį kartą nepratarė nė žodžio. Jis įdėmiai tyrinėjo kiekvieną matomą detalę. Lyg kažkas būtų jam įžiebęs meilę tokiai meno rūšiai.

Iš apačios pasklido šurmulys ir Gintarė akimirksniu užvertė aplankalą nepabaigus versti puslapių iki galo.

-Dabar man reiktų persirengti.-Ji pasakė garsiai ir J-Hope supratęs išsivedė kitus du vaikinus iš jos kambario užverdamas baltas duris.

Merginai likus vienai neprireikė daug laiko susiruošti. Nors ji dar mielai būtų pamiegojusi kokią valandėlę, nenorėjo vėl priversti vaikinų eiti jos ieškoti. Taigi, ji jau apsirengusi nusileido laiptais žemyn į pirmą aukštą ir pamatė vaikinus jau valgant pusryčius.

-Tu labai ilgai miegi.- Rap Monster prabilo merginai vos pasirodžius svetainėje. Pats jis jau beveik dvi valandos kaip atsikėlęs.

Gintarė apsidžiaugė atsibudusi radus namus nesujauktus ir juose vis dar esančius svečius.

-Pusryčiai.- Jin šviesaplaukei padavė lėkštę, su neseniai paruoštu patiekalu. O maistas atrodė tikrai nuostabiai ir jai retokai kažkas gamindavo.

-Ačiū.- padėkojusi ji atsisėdo šalia Jimin, nes jis jai pasaugojo vietą. Žinoma, norėjo pabūti draugišku.

Žinojimas, kad liko visai nedaug laiko iki jų išvažiavimo merginos kažkodėl dar nebaugino. Ji net pati nesuprato kodėl. Tiksėjo paskutinės minutės, o ji lyg niekur nieko valgė.

-Keista, bet operatorius jau turėjo atvažiuoti.- Rap Monster dar kartelį žvilgtelėjo pro langą, įsitikindamas, kad niekas neatvažiavo.

-Vėluoja gal.- Mergina labai dėl to nesuko galvos.

Netikėtai kambaryje ėmė skambėti kažkokia melodija, kas reiškė, kad vienam iš vaikinų skambina. Rap Monster susiradęs kažkur ant fotelio numestą telefoną net nepažiūrėjo kas skambina ir nubėgo į lauką atsiliepti.

Jo pirmojo ausis pasiekė netikėta ir džiugi žinia, kurią jis tiesiog privalėjo pranešti kitiems. Tad jam įbėgus atgal į kambarį visi laukė ką jis pasakys. O jis nusišypsojo ir pagaliau prabilo:
-Mes čia liekam dar vienai dienai!

Kambariokai vienai dienaiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora