Grįžus į Gintarės namus vaikinai vienas kitam rodė ką gražaus nusipirko. Na, o pati namų savininkė su Jin lauke repetavo ir šokį ir dainos žodžius.
Kadangi ji turės viską daryti kaip ir šis vaikinas, privalėjo derintis prie jo. Tad abu jie šiek tiek atitrūko nuo kitų, kad galėtų kai ką patobulinti.
-Dar kartą- Jin vėl Gintarei suklydus ištariant skiemenį atsuko melodiją keliomis sekundėmis atgal. Jis tikrai rimtai žiūrėjo į dainos atlikimą, tad nė menkiausia klaidelė nepraslysdavo jam pro ausis.
Merginai, žinoma, nepatiko, kad vaikinas šitiek kartų atsukinėjo dainą, bet ji beveik negalėjo pasipriešinti. Ji vis dėl to nori pasirodyti prieš publiką gerai ir didžiuotis savimi.
Jiems taip dviese dainuojant, į lauką netikėtai išsiveržė ir kiti BTS nariai. Bet Gintarė ir Jin nekreipė didelio mėnesio į juos ir ignoruodami aplinkinius garsus prisiminė kelis šokio žingsnelius. Tuos, kurie jai buvo sunkiausiai išmokstami.
-O dabar padarom pertraukėlę ir einam pažaisti žaidimą.-Rap Monster įsiterpęs tarp jų dviejų sutrugdė repetuotis.
-Mes dar nebaigėm!-Jin bandė nustumti "vaivorykštę" į šoną. Bet Rap Monster padarė paprasčiau ir be leidimo paėmęs Gintarę už rankos nusivedė ją prie kitų. Pasodinęs ją į rato vidurį užrišo akis su kambaryje rastu šalikėliu.
-Nežinau ką jūs darysit, bet tikiuos, kad manęs taip nepaliksit ir nepabėgsit su maistu.- Mergina pasijautė tikrai labai keistai. Ji sėdėjo užrištomis akimis ir nežinojo ko tikėtis, o tuo labiau, ką vaikinai daro kol jai užrištos akys.
-Tu privertei mus spėlioti objektus, o mes sugalvojom kitaip.- Rap Monster vėl prakalbo, įrodydamas, kad vis dar yra netoliese.- Dabar tu turėsi atspėti kuris iš vaikinų sėdės prieš tave.
-Rimtai? Nu kaip aš atspėsiu?-Gintarė susiprato kaip tai gali būti sunku. Aplinkui ją girdėjosi šnabždesiai ir tylūs žmonių žingsniai.
-Galėsi patyrinėti veidą.-Pats atsakęs spalvotų plaukų vaikinas bandė išrinkti asmenį, kuris prieš Gintarę turėtų atsisėsti pirmas. Ženklais susitaręs jis pasiuntė pirmąjį savanorį Suga.
Šis sukryžiavęs kojas patogiai įsitaisė ant žolės ir buvo visiškai pasiruošęs būti liečiamo eksponato vietoje. Mergina sužinojusi, kad prieš ją kažkas yra atsargiai ištiesė delną ir pradėjo tyrinėti vaikino veidą, visiškai nežinodama kas sėdi priešais. Nors ji ir atskiria vaikinus pagal jų išvaizdą, nematant nei plaukų spalvos nei veido bruožų tai jai atrodė beveik neįmanoma.
-Galiu pasakyt tik tiek, kad čia ne Rap Monster.- Ji ir toliau bandė suprasti kuris ten BTS narys, nežinodama, kad yra filmuojama.
Praėjus spėjimui skirtam laikui, vietą prieš merginą šį kartą užėmė J-Hope. Jis tikėjosi būti atpažintas ir visas nekantraudamas vos nepradėjo garsiai kalbėti. O tada Gintarei būtų kur kas paprasčiau atskirti balsą.
Mergina bandydama suprasti kuris šį kartą vaikinas sėdi netyčia tam kažkam įdūrė į akį. Kol aplinkiniai juokėsi, Gintarė nežinojo kaip reaguoti ir visiškai pasimetė. Ji nesuprato kaip turėtų elgtis, tad užsidengė burną abiejais delnais ir vis dar nematydama kiauriai tamsų šaliką pasakė:
-Oj, aš labai atsiprašau!- Ji vos nesupanikavo.
O J-Hope, kad ir kaip keista bebūtų, nesupyko. Jis iškentė kelių sekundžių trukmės skausmą ir pamirksėjęs vėl galėjo normaliai matyti.
-Nesijaudink, nieko jam nenutiko.- Rap Monster nuramino Gintarę ir ji pagaliau išdrįso pasakyti savo spėjimą.
-Tai J-Hope, ar ne?- Mergina paklaususi iškart nusiėmė akis dengiantį šalikėlį ir pamatė prieš save tą, kurį ir įvardijo. Stovintieji pradėjo ploti, o pati ilgaplaukė įdėmiai apžiūrėjo J-Hope akį kol įsitikino, kad didelės žalos nepadarė.-Tikiuosi nepyksti.
-Ką?- Jis nesuprato jos žodžių.
-Ji prašo, kad nepyktum.- Rap Monster išvertė kaip jam patogiau.
-Viskas gerai.-Nevisai ištaręs taip kaip reikia, J-Hope prajuokino merginą.
-Dabar aš vadovausiu.- Netikėtai pareiškęs V prasibrovė pro žmonių minią ir mandagiai paėmęs šalikėlį iš Gintarės juo akis užrišo nespėjusiam susivokti Jin.
-Ką darai?- Jin nenorėjo likti nematančiu vaizdo, bet jo akis jau dengė tamsi medžiaga.
-Visi bėgam!- V atsisukęs į kitus vaikinus sušuko, bet pats neskubėjo bėgti. Palaukęs kol jie dingo už pastato šono jis nuo Jin galvos nuėmė šaliką ir jį grąžino merginai. Tai buvo tik visa pradžia jo genialaus plano. Ir šito reikalo dalimi buvo ir Jin.
-Kodėl jie pabėgo?- Gintarė vienintelė nesuprato. Štai kodėl ji dabar liko su dviejais vaikinais stovėti viduryje kiemo.
-Aš turiu planą.-V suėmęs jai už pečių pažvelgė jai į akis lyg klausdamas, ar mergina nori prisidėti.
-Gerai, pradėkim vykdyt.-Gintarė nežinodama ko tikėtis tiesiog sutiko ir paskui V ir Jin nulėkė į namus.
Virtuvėje V suradęs keletą puodų padavė juos kitiems su juo buvusiems asmenims ir šie pripylė šalto vandens. Kad planas pavyktų reikėjo pasiruošimą atlikti greitai, kol kiti BTS vaikinai neatėjo į kiemo vidinę pusę ir nesuprato, kad buvo apgauti.
Pasiėmę vandeniu pripildytus puodus jie trise užlipo į antrą aukštą ir tada Gintarei paliko aišku, koks tas V planas. Jis norėjo tuo vandeniu apipilti vaikinus, todėl norėdamas, kad atrodytų įtikinamai į pagalbą pasitelkė Jin. O su Gintare tiesiog reikėjo kažką daryti, nes nesupratusi ji netyčia gal būtų prasitarusi, kad du vaikinai nubėgo į kambarį.
Tyliai atidaręs langą viename kambaryje Jin pažiūrėjęs į lauką pamatė vaikinus apačioje. Jis pakvietė savo bendrininkus ateiti ir jie susižvalgę suskaičiavo iki trijų prieš pat išpildami vandenį į lauką ir aptaškydami visus, buvusius prie rytinės namo sienos. Vaikinai kaip mat sureagavo ir lyg nutrenkti elektros pradėjo šaukti, kol trys nusikaltimo bendrininkai stebėjo juos ir besijuokdami susitrenkė kumščiais.
Daugiausiai vandens tikriausiai atiteko Jimin, nes jis buvo arčiausiai lango ir sušlapo vos ne kiaurai. O tuose trijuose puoduose, pasirodo, tilpo nemažai vandens, nes jo užteko aplieti netgi penkis žmones.
-Aš ir sakiau, kad jis neateis! - Jimin užriko žvelgdamas į langą pamatęs V. Tai, kad pats žaidimo sumanytojas neatbėgo su kitais jam iškart pasirodė keista.
-Šalta, beširdžiai jūs!- Suga vis dar jausdamas šaltį išėjo ieškoti saulėtos vietos, kur galėtų apdžiūti.
-Pamatysit, aš jums dar atkeršysiu.- Rap Monster ramiai pasakęs nusišypsojo klastingai ir su J-Hope bei Jungkook ir Jimin grįžo į vidinį namo kiemą.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kambariokai vienai dienai
Fiksi PenggemarTai buvo galimybė, kurios vertas kiekvienas fanas. Galimybė, dėl kurios varžėsi tūkstančiai žmonių, o tikimybė laimėti tokia maža, kad tai atrodė beveik neįmanoma... Vis dėl to, kartais gyvenime nutinka netikėtų dalykų...