Įėjus į parduotuvę keletas pirkėjų keistai nužvelgė merginą, einančią tarp septynių vaikinų. Tai iš šono tikrai atrodė labai keistai, lyg ji būtų kokia mokytoja ir vestų vaikus apsipirkti.
-O ką jūs įprastai valgot?-Gintarė vis nenustojo klausinėti įvairių klausimų. Vis dėl to, ji nežinojo apie juos tiek daug kaip apie kitas grupes.
-Ką nors iš greito maisto, pavyzdžiui picą.-Rap Monster sustojęs prie šaldiklio išėmė keletą šaldytų produktų ir sumetė juos į vėžimėlį. Gintarė pažiūrėjo į jį keistai ir vaikinas pridūrė.-Nesijaudink, aš sumokėsiu už maistą.
-Gal aš einu, pažiūrėsiu kur kiti, kol jie neišpirko visos parduotuvės.-Atsiminusi apie kitus vaikinus Gintarė paliko šviesaplaukį vieną ir nuėjo į kitą prekių skyrių, kur rado Jimin ir J-Hope besiginčijančius.
-Ir ką jūs čia darot?- ji priėjusi įsiterpė į vaikinų pokalbį.
-Jis sako, kad mes negalim viso šito pirkti.- J-Hope šiaip ne taip sudėjo sakinį vis dar laikydamas rankoje sausainių dėžutę.
-Rap Monster už viską sumokės, tad pirkit ką norit.- Gintarė besišypsodama pasakė ir vienas vaikinas kitam išvertė žodžių reikšmę.
-Tikrai?-Šį kartą Jimin prakalbo pažiūrėjęs į merginą įtariai. Jis pagriebė nuo lentynos keletą dalykų ir apsidairė ieškodamas vėžimėlio, kur galėtų juos įdėti.
-Jis va ten.-Ji parodė į tą pusę, iš kurios ką tik atėjo ir nusijuokė kai abu vaikinai greitai nuskuodė link Rap Monster kaip kokie kanibalai užuodę auką.
Gintarė likus vėl viena vaikščiojo po milžinišką parduotuvę ir niekaip negalėjo rasti nei vieno vaikino, kad akimirkai pagalvojo, jog jie galbūt jau išėjo laukan. Pamačiusi saldumynų skyriaus gale Jungkook ir Jin ji sušuko ir jie abu atsisukę kažką tarpusavyje pakalbėjo ir netrukus dėjo į kojas.
-Ei!-Sušukusi mergina ir pati pradėjo bėgti, bet greitai pametė juos iš akių. Sustojusi ji beviltiškai apsidairė ir netrukus vos nepašoko iš vietos kai kažkas prilietė jos ranką taip išgąsdindamas. Ir tai buvo Rap Monster, vargšas, vienas tempiantis vėžimėlį, kuris dar prieš kelias minutes buvo visiškai tuščias.
-Išgąsdinai, žmogau.-Ji besijuokdama žiūrėjo į jį vargstantį.
-Juos reikėtų iš čia jau išvyti, nes viskas krenta iš vėžimėlio.-Suirzęs vaikinas pakelė kažkokią kartoninę dėžutę ir ją užmetė ant prekių viršaus.
-Nesupratau kodėl, bet nuo manęs pabėgo Jin ir Jungkook.
-Jie turbūt kažką planuoja.- Rap Monster su Gintare susitarė kas ką darys ir vėl patraukė į atskiras puses.
Radusi kažką bandantį įskaityti Jin mergina jį paėmė už riešo, kad jis nepabėgtų. Vaikinas šį kartą ir nesipriešino, leidosi vedamas link kasos.
-Mes jau išeinam.-Jai pasakius tamsiaplaukis neaišku ar suprato ir tiesiog ėjo kaip koks kaprizingas vaikas vedamas mamos lauk.
Per pusvalandį Gintarė su Rap Monster sugaudė beveik visus vaikinus. Vienintelis V buvo taip pasislėpęs, kad niekas iš BTS narių nežinojo kur jis dingo.
Po kelių nesėkmingų skambučių tolumoje pasirodė ir jis, laimingas kaip vaikas, pareinantis atgal. Gintarė pagaliau galėjo nesinervinti, nes žinojo, kad jis vis dėl to nepasimetė kažkur pakelėj.
-Gal tave reikėjo vesti visą laiką už rankos, kad nedingtum?-Ji beveik besijuokianti pasakė, bet ją suprato tik vienas iš vaikinų.
-Ji klausė, ar V visą kelią vesti reikia, kad jis nenubėgtų.- Rap Monster išvertus korėjietiškai V kelis kart palinkčiojo galva kaip beprotis.
Einant atgal namo Gintarei pamažu darėsi vis sunkiau nešti maišą, o ir neaišku kas jame galėjo tokio sunkaus būti.
-Gal padėti?- Jungkook galbūt norėdamas pasirodyti draugišku merginai nespėjus atsakyti paėmė iš jos rankos sunkų maišą.
-Na, ačiū.-Ji neatsisakius pagalbos nusišypsojo jam. Ne kasdien kažkas siūlydavosi jai padėti, mat pagalbos ir nelabai reikdavo.
-Žiūrėkit, Jungkook turbūt ir vėl nori pasirodyti.-Suga išsakė tai, apie ką pagalvojo, kitiems BTS nariams.
-Aš šiaip ne kurčias.-Jungkook atšovęs ėjo toliau nesidairydamas į šonus. Gintarė visiškai nenutuokė apie ką jie kalbėjo ir neklaususi pasiekė namų duris, kurias ir atrakino.
Sukrovus nupirktą maistą į šaldytuvą vaizdas jame iškart pagerėjo, mat dabar tikrai atrodė, kad čia gyvena didelė šeima.
Gintarė paprašiusi grupės kulinaro Jin pagalbos kartu su juo lauke kepė mėsą ant grotelių kol kiti sėdėjo ir kalbėdami laukė kada galės pagaliau pavalgyti.
-Tavo noras, rodos išsipildė.-Jungkook priminė tai šviesaplaukiui. Tai jis norėjo, kad laimėtoja būtų mergina, ir pamatęs Gintarę tikrai nenusivylė.
-O ji graži.-Nesidrovėdamas V pasakė savo nuomonę. Na, paneigti to nenorėjo nei vienas BTS vaikinas.
-Paruošta!-Merginai pranešus ant stalo buvo padėta lėkštė su maistu ir vaikinai kaip mat supuolė valgyti. Kadangi Gintarė visas vietas užleido svečiams jai pačiai nebeliko, bet ji nė truputėlio nesijaudindama, kad gali išsitepti šviesius džinsus atsisėdo ant žolės. Šiek tiek atokiau nuo jų ir ne po medžiu, o atviroje saulėje.
Pastebėjęs, kad mergina ten sėdi viena Suga atėjo pas ją palaikyti draugijos ir prisėdo šalia.
-Neliūdna vienai sėdėti?-Jis paklausė pamatęs, kokia Gintarė užsigalvojusi.
-Visai ne, tiesiog galvoju apie darbą.-Ji patrūkčiojo pečiais vėl atsikąsdama maisto.
-O kur randasi ta Lietuva?-Iš kitos pusės šalia merginos prisėdo Rap Monster. Jam buvo smalsu sužinoti, nes pirmą kart apie tokią šalį girdėjo.
-Jei žinai kur Baltijos jūra, tai jos rytinėje pakrantėje. Arba kitaip sakant tarp Latvijos ir Lenkijos.-Ji išdėstė tai taip aiškiai kaip mokėjo.
-Gal einam jau repetuoti?-Rap Monster paklausęs žiūrėjo į Gintarę ir ši nesuprato kodėl.
-Ta prasme?
-Nu, šokį, kurį turi išmokti per šiandien, nejau nepameni?-Jis atsikėlęs nuo žolės padėjo ir merginai atsikelti. Tada ji suprato, kad nieko apie tai nežinojo.
-Tiesiog neskaičiau visko iki galo.-Ji paprastai atsakiusi lėkštes sudėjo į vieną krūvą ir atsisuko į vaikinų būrį.-O kurį mokysimės?
-Tu gali pasirinkti.- Gintarė apgalvojusi kurį būtų ganėtinai lengva išmokti vis dėl to išsirinko jų naujausios dainos šokį.-Bet turėsi ir kartu dainuoti tik kieno žodžius dar neaišku.
-Tada dainuosiu kartu su Jin.- Šviesaplaukė akimirksniu išsirinko šio vaikino dalį, nes jos balsas buvo tikriausiai panašiausias į šį.
Sutarę šiuos kelis dalykus vaikinai pradėjo mokinti Gintarę pačių pirmų žingsnelių. Jiems teko daugybė kartų kartoti tą patį, nes mergina taip greitai jų neperprasdavo. O jų laukė tikrai sunkus darbas bandant ją išmokyti šitokių greitų derinių.
ESTÁS LEYENDO
Kambariokai vienai dienai
FanficTai buvo galimybė, kurios vertas kiekvienas fanas. Galimybė, dėl kurios varžėsi tūkstančiai žmonių, o tikimybė laimėti tokia maža, kad tai atrodė beveik neįmanoma... Vis dėl to, kartais gyvenime nutinka netikėtų dalykų...