Překvapil mě, ale asi jsem to měla očekávat. Nemělo mě tak vyvést z míry, že má nějaký plán.
Ale takový, že půjde tak trochu proti své rodině. Bylo to trochu podpásové, ale i chytré, ačkoliv jsem si to nedokázala přiznat.
Když si vzpomenu, Neclord řekl, že Gardina prý poznal. Řekl, že je to někdo, kdo zůstal ze své krve jako jediný. Že zůstal sám a že jeho klan byl smeten z povrchu.
To znamená, že se jedná o pomstu vyšším vrstvám?
Black mi po mém odchodu řekl, že za mnou Mueri přijde, abychom se o tom pobavili i s Angarou.
Netušila jsem, proč má Black k Angaře větší důvěru, než k vlastní rodině.
Možná je to další věc schovaná pod pláštěm tajemství, která mě nenechá v klidu spát.
***
„Takže jsi Sokola poslal?" zeptala se, když jsme se v hlavní síni posadili na místa jako předtím. Angara seděla tím svým hrubým a nevychovaným způsobem.
„Ano." odpověděl přímočaře Black, jakmile jsme se usadili.
„Hm," zavrněla Angara a olízla si rty. „nyní zbývá jen čekat a tiše jednat."
Rudý tygr, který ležel za jejími zády, zavrčel a hlavu si položil na zem.
Jeho ouška se zatřepotala a tygrovy oči se zaměřily na dveře, u kterých stál Mueri. I ten se na ně podíval a krok ustoupil.
Vzápětí se dveře rozrazily, a v nich stál muž, kterého jsem neznala. Vypadal celkem udýchaně.
„Ach," zamrkala Angara. „už jsi tu? Dobrá práce."
Služebník se poklonil a sedl si vedle své paní, která mu pokynula.
Angara se podívala na Blacka.
„Jednali jsme." řekla, „Omlouvám se, nedostali jsme povolení." zazubila se, avšak Black nehnul ani brvou.Angara si podepřela bradu a zády se přitiskla k mohutnému stvoření. Pak mrkla na služebníka.
„Takže, Argusi?"
Argus sklopil hlavu a sepjal ruce.
„Podezřelý pach, který jsme zachytili, mizí v Temném lese, má paní."
Angara se zamračila.
„Čí pach?" zeptal se Black, až jsem se lekla, protože po dlouhé době něco řekl. Očkem jsem naň pohlédla. Ve tváři byl lehce zamračený, víčka měl přivřená, rty pevně semknuté.
Služebník Argus se slušně otočil k Blackovi. „Můj pane, nemám zdání. S tímto pachem jsem se ještě nesetkal, jako by v tomto panství ještě nebyl."
Nebyl tady?
„Možná to bude ten druhý, který spolupracuje s Gardinem a naším služebníkem." řekl Black. Angara se zatvářila nechápavě.
„Aarin hovořila s tím služebníkem. Řekl, že lidi, útočící na panství Hirona, byli dva. Jenže tady byl jeden. Což znamená, že ten druhý dával znamení tomu služebníkovi, který běžel sem. Takže ten druhý je prostředník."
Angara naklonila hlavu. „Máš podezření takové, že někdo dovoluje tomu druhému sem vcházet a zrádce informovat?"
„Ano," přitakal. „ten zrádce, který tu mezi námi pobývá, je chytrý."
„Hmm..." zavrněla Angara a povzdechla si. „Že to slyším zrovna od tebe."
Black po ní hodil pohledem, ale pak se sklopil zrak a já si všimla, že zavřel oči.
Podívala jsem se na Angaru a poté sklopila zrak, jakmile si všimla mého pohledu. I ona zavřela oči a ještě více se uvolnila na těle svého tygřího mazlíčka.
ČTEŠ
Kodex Nomeró
FantasyKodex Nomeró. Jak zní? Jaké skrývá tajemství? Jakmile Aarin Nomeró dovrší šestnácti let, má splnit svou již předurčenou úlohu; a to spojit krev s jiným klanem - klanem Kuchiki. Avšak jako každá mužská vrchnost, i její nastávající Black, má ledov...