▬ kapitola třináctá

76 12 3
                                    

Pokud si člověk nevyslechne příběhy druhých, nemá právo je soudit.

A to je právě ta chyba, kterou jsem udělala hned na začátku. O Neclordovi bych stále neřekla pěkné slovo, ale příběh Mirji a jeho, mě nechal hluboce přemýšlet, zda dokážu změnit názor a dělat, že se nic nestalo.

Jenže se něco stalo.

Kvůli té facce jsem pochytila tu nemoc chladných feudálů a to... je pro mé tělo nezvyklé. Jsem unavená, bolí mě hlava, nedokážu spát.

Tolik problémů za pár dní.

Ostře jsem se nadechla, avšak tiše a sledovala obličej paní Mirji.

 Mirja Sorey. Tento klan jsem jako malá strašně zbožňovala, protože potomci tohoto klanu měli schopnosti komunikovat s ptáky a taky uměli krásně zpívat.

Už jsem pochopila, proč se mi hlas paní Kuchiki zdál hned na poprvé tak krásný. A proč je tohle její království.

S těmito tvory žila odmalička.

Nevěděla jsem, jak reagovat. I malý pohyb by se zdál proti a přerušil by atmosféru.

Paní Kuchiki zvedla hlavu od šálku čaje a zakoukala se do dáli svého království s malým úsměvem.

„Doufám, že jsem vás neunavila, Aarin." řekla, stále koukajíc tam.

Podívala jsem se na ní.

„Ne, má paní, to ne. Jen... to nutí člověka hluboce zapřemýšlet." řekla jsem.

Mirja přikývla.

Když Neclord stál proti svému otci s tím, že chce spojit krev s paní Mirjou a porušoval tím zákony...

Nikdy mě to nenapadlo. Protože Neclord působí tak, že byl vždy oddaný pevným pravidlům vrstvy.

Polkla jsem hořkost a zvedla k rtům šálek s bylinným čajem.

„Mohu se na něco zeptat?" zeptala jsem se, jakmile jsem o tom pouvažovala a přijala to. Mirja si mě prohlédla.

„Ano, můžeš, dítě."

Sklopila jsem zrak a sledovala vlny v šálku.

„Co je paní Angara zač?" Ptát jsem se nechtěla, ale nedalo mi to. To přátelské chování mezi ní a Blackem... se mi zdálo zvláštní, ale zajímavé zároveň.

Mirja pohlédla s malým úsměvem ke korunám stromů.

„Když byl Black malý, byl přesně takový, jaký je teď. Jeho nitro bylo chladné, ovšem přes to vše vyčnívala síla a chytrost. Neclord byl na to pyšný a snažil se, aby neudělal na Blackově výchově chybu, aby v budoucnu neporušil pravidla tak jak jeho otec. Protože to by už nemuselo být Jordany ignorováno.

Tehdy měl Neclord dobré vztahy s takzvaným Tygřím klanem, jehož vůdkyní byla právě Angara. Byl to klan, specializovaný na hledání a stopování vzácných kouzelných kamenů, který každý z nich měl nějakou moc. Tygří klan je hledal, aby se kameny nemusely dostat do špatných rukou. Díky tomu si vybudoval dobré vztahy s jinými klany, protože díky těm kamenům zachránili spousty potomků a lidí. Přitom se říká, že příslušníci Tygřího klanu se umí měnit na tygry, ale nikdo na to doteď nevěří, protože to nikdo nedokázal potvrdit.

Ale jednu osudnou noc se to změnilo.

Byla krutá bouřka, ale Tygří klan i nadále hledal v Ledové skále kameny. Slyšeli totiž, že tam se vyskytuje ten nejvzácnější druh kouzelných kamenů, takže jednali a vyrazili pro něj.

Kodex NomeróKde žijí příběhy. Začni objevovat