Ztráta syna musí být bolestivá.
Musí to být něco, co zanechá v hrudi ohromnou díru a ne jen tak něco jí spraví.
I když to nebyl její pravý syn, už jen to, že ho vychovávala od jeho prvních let, muselo být silné pouto.
Nemělo cenu v té místnosti zůstávat, takže jsme s Blackem v tichosti odešli. Když zavřel dveře, položil mi ruku na rameno a podíval se mi do tváře, avšak ne do očí.
Vděčně přikývl.
Překvapilo mě to, ale zároveň jsem to pochopila. Ovšem v té chvíli se to opravdu schylovalo k velkému zlu a to se mi nelíbilo. Přece jen to, co říkala paní Kuchiki... že si sedli do oka při prvním setkání a to všechno. Za nimi se táhne úžasná minulost a kvůli tomuto to skončit nemohlo.
Uhladila jsem si róbu a pohlédla na klec, která byla cítit chladem, neboť ptáčci již dávno zmizeli za svobodou.
Udělala bych to samé i v tomto chladném těle?
Kdo ví.
Emoce tkví v každém z nás, ale mnohdy je musíme nechat zmrazit, aby toho někdo nevyužil. Ale někdy jsou i záchranou.
Proč jsou emoce záchranou, matko? V jakém případě tohle nastane? Co je to... záchrana?
Je to něco, od čeho se dá utéct; před smrtí, před osudem nebo před nepřáteli?
Zahleděla jsem se do podlahy a přivírala oči.
Jak málo stačilo k tomu, aby se ze mě stala chladná schránka, která by snad ani nezachránila pro své bezpečí ani malé ptáčky zavřené v kleci.
Jak odporné.
Být potomek Vyšší vrstvy, která nezná emoce. Schovávat se za pravidly a silnějšími, nebýt vládci vlastního času a osudu.
Z myšlení mě vyrušilo zaklepání.
Věnovala jsem dveřím pohled a mlčela.
Zvedla jsem se, uslyšela, jak mi róba lehce šustí po podlaze a poslouchala každý svůj krok, který byl tichý jako ten myší.
První.
Vždy jsem se usmívala ve chvílích, kdy jsem byla sama.
Druhý.
A když sama jsem, neudělám to.
Třetí.
Proč?
Čtvrtý.
Emoce byly zmrazeny. Ty emoce, které jsem milovala, které mým očím vytvořily nový pohled na svět a o kterém jsem se mohla podělit. Ten úsměv, který byl zakázán, ale přesto mi byl uvolněním ve věčné samotě.
Pátý.
Natáhla jsem ladným pohybem dlaň a bříšky prstů se dotkla povrchu dveří.
Pootevřela jsem rty a tiše s nepřekvapivou chladností vydechla.
Pozvedla jsem víčka a koukala na texturu dřevěného rámu a důlku, do které jsem poté vložila dlaň.
Ani kapka. Neozvala se ve mně ani kapka emoce, kterou bych mohla popsat. Kdysi jsem každé dřevěnou věc obdivovala a představovala si, jak to ti někteří lidé dokáží uhladit, zpracovat a neponičit. Vnímala jsem každou vrstvu magického vlákna, každý láskyplný dotek člověka, jenž to dřevo tak krásně spojil s magií přírody. Nyní se však nic nestalo.
ČTEŠ
Kodex Nomeró
ФэнтезиKodex Nomeró. Jak zní? Jaké skrývá tajemství? Jakmile Aarin Nomeró dovrší šestnácti let, má splnit svou již předurčenou úlohu; a to spojit krev s jiným klanem - klanem Kuchiki. Avšak jako každá mužská vrchnost, i její nastávající Black, má ledov...