X.

26 5 0
                                    

" gosh, nasib semua tu mimpi je ," Haera lekas bangun dari sofa dan beralih ke bilik nya.

Sempat juga Haera mendail nombor telefon Jungkook. Mengadu mengenai hal petang tadi berlaku.

Saeran POV

Semua berlaku dengan lancar. Tiada sekat-sekat seperti komputer, tiada calar seperti pelindung skrin telefon anda, tiada cacat-cela seperti wayar yang telah digigit oleh tikus.

Seperti yang aku kata, pelan yang aku buat, semua berjalan lancar.

Sebenarnya, aku, Han Saeran seorang manusia yang mempunyai ilmu sihir, mampu buat apa-apa sahaja.

cakap; nak kucing berkepala 2 ? boleh, aku boleh buat.

nak kahwin dengan aku ? takboleh, Haera aku punya.

Dan aku dengar khabar angin yang Jungkook dan Haera mahu berkahwin tak lama lagi ?!

Betul ke ?

" ada penghantaran encik !" kata seorang posmen dari luar bilik kondominium aku. " oh terima kasih ," aku senyum kemudian pergi ke pejabat aku semula.

☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

Jeon Jungkook & Choi Haera
Anda dijemput hadir datang ke perkahwinan kami bagi memeriahkan suasana .

Alamat sudah tertera di bawah.

☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

memeriahkan suasana ? ok, aku akan tunjukkan kemeriahan yang kau nak.

(● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾

No One's POV

" Jungkook , kenapa kita pergi butik lain ni ? saya nak butik The Kim's laaaaaa ," kata Haera. Kaki Haera hanya menapak satu lamgkah menandakan dia protes dengan keputusan Jungkook.

" lol, butik The Kim's kan kat sebelah butik The Kang's ," Jungkook menarik pergelangan tangan Haera kemudian memasuki butik kegemaran mereka.

" Kita berjumpa lagi ! awwwh my favorite couple, apa yang kamu nak ?"

Haera tergelak kecil. " kami mahu baju yang kami tempah minggu lepas, memandangkan saya suruh Seokjin oppa tambah sedikit kilauan, boleh saya tengok hasilnya ?" Haera tidak sabar untuk melihat gaunnya.

Seokjin mengambil baju mereka didalam satu tempat khas untuk mereka yang menempah, diberikan kepada Haera sambil tersenyum.

" lawanyaaa . saya memang expect to SeokJin oppa buat buat lawa punyaaaa ," Haera memberikan thumbs up kepada Seokjin.

" memang tu kerja oppa, oppa tahulah ."

(● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾

two chapters more and GAHHHHHHH I WILL DIE.

[C] payphone • jjkWhere stories live. Discover now