J.

59 7 8
                                    

1 week after.
No one POV .

" bye hyung ! take care ! saranghae muah agagaga," Jungkook memeluk badan hyung nya itu . Semua barang telah dipaketkan (?) dia dalam luggage miliknya itu .

" take care ye . pukul 3 petang hyung arrives kat Daegu, " Jungkook tersenyum menaiki teksi supaya lebih awal sampai ke universiti.

' even hyung tak nampak Kookie , hyung dapat rasa apa yang Kookie rasa . Were fate together. ' -Taehyung .

ʕ•ᴥ•ʔ

Akhirnya , masa yang ditunggukan sampai juga . Tepat pukul 12:00 tengah hari bas akan bertolak . Jungkook dan Haera menunggu dipondok yang disediakan.

" wut Haera ," Sapa Jungkook. " hye Jungkook," Haera membetulkan bajunya dan seluar skinny nya itu.

" excited tak ? " Tangan Jungkook meyeluk poket nya dan mengeluarkan telefonnya . Lalu , dia mesej kepada hyungnya bahawa dia telah sampai universiti dengan selamat.

" excited tu excited la gak , tapi aku lagi excited selfie kat sana and beli accessories yang cantik . "

" selfish punya makcik ! asyik plan pasal diri diaa je . kita ni dia palau " Jungkook memuncungkan bibirnya . terjuih hahahah .

" e aku tua dua bulan je kan ! aku bulan July kau September adu ." bebel Haera . Jungkook menutup telinga nya dengan menyumbatkan earphone .

Mata Jungkook hanya dapat melihat mulut Haera bergerak . suara tarak dengar hahahahaghhahhah. cam musically sia hahahahhaha

tit !!

" jom Haera ! Bas dah tunggu tu ," Jungkook menarik lengan Haera . Beg sandang Jungkook serta Haera diletakkan di tempat khas . ( pepaham jela ;) )

" Kita pilih seat ketiga belakang jom !" Haera berlari memasuki bas tersebut . pakcik driver be like :- ' dah besar pun childish , nnti aku mintak company gaji lebih sebb budak tu heart attack aku . =="

" Jungkook !! sini sini !" Jungkook duduk di sebelah tingkap bas manakala Haera disebelahnya.

Jungkook melihat jam tangan Puma nya itu . Dalam beberapa minit jalan bas la ni . 

ʕ•ᴥ•ʔ
Jungkook POV .

aku membuka iTunes library ku . Semua jenis lagu ada , ter masuk Bangtan Soyeondan , album keluaran terbaru , You Never Walk Alone . Favourite song Spring Day as alwaysss .

Aku mendengar lagu Payphone - Maroon 5 . Ada baris lirik ni aku suka sangat . iaitu , If Happy Ever After did exist , i would be holding you like this . aku berharap lirik lagu itu menjadi sebahagian dari hidup aku . m

Aku melihat jam tanganku sekali lagi . 2:00 petang . pukul 2:30 nanti sampailah hotell . aku melihat jembalang disebelahku ini . aman tidur dengan earphone melekat kat telinga sebelah kanan .

' oh Tuhan , kau jadikanlah dia manusia yang bermakna buatku , selamanya . ' - Jungkook

ʕ•ᴥ•ʔ

tunggu la chap seterusnya OK BAIII.

tunggu la chap seterusnya OK BAIII

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

kau nampak tak pukul berapa tu ?

[C] payphone • jjkWhere stories live. Discover now