***Leon***
"Birkaç saate Jupiter Kampına varacağız Clarisse.Olay çıkartmayacağın konusunda sana güvenmeli miyim ? "
"Olay çıkartmayacağımı söyledim sana.Şimdi boş konuşmayı kes ve olanları tekrar anlat kafam hala almıyor.Ayrıca bana neden Apollon Kulübesinde kaldığınıda söylemek ister misin ?"
"Sana söyledim ben yarı Yunan yarı Romalıyım.Melez Kampındaki kulübede kalmayada diğer Apollon Melezleri kadar hakkım var.Üstelik bu konuşmayı uzatmanın anlamı yok.Olan oldu...Görevimize odaklanmalıyız.Jupiter Kampına iris mesajı atıp her şeyi anlattım.Oraya vardığımızda II. Argo hazır olacak.Bizde hazır olmalıyız Clarisse.Üstelik Poseidon bana söylediklerine inanmıyorsan açıp çantama bak.Yaba orda..."
"Seni ahmak o sadece parlak bir baton."
"Yalan söylemiyorum."
"Öyle olsa iyi olur yoksa hepimiz ölürüz."
***Percy***
"Endişelenmen gereken planım değil.Asıl endişelenmen gereken senin planıma nasıl ayak uyduracağın.Açıkçası seni umduğumdan da kötü bir halde buldum.Hanımlar seni fena benzetmiş.Sana verebileceğim tek şey bir pet su...Eğer bana ayak uyduramassan seni bırakıp kaçarım.Hadi şu suyu içte zincirlerini kopartayım..."
-Khrysaor bana bir pet su uzatıp yarısını başımdan aşağı dökerken yarısını da dudaklarıma dayayıp içmemi bekledi.Suyum bittikten sonra geri çekilip konuşmaya başladı tekrar.-
"Şimdi kılıcımla zincirlerimi kopartmam onları kesinlikle uyandıracak.Hızlıca kaçmalıyız.Eğer hapishanenin dışına çıkarsak kurtuluruz.Olimpos'un izni olmadan hapishaneyi terk edemezler.Yada Eirene'in...Suyunu da içtiğine göre umarım koşmaya hazırsındır."
Ben daha Khrysaor'a cevap veremeden onun ayakları yerden kesildi.Epaite arkadan yaklaşarak onu yere yatırmış ve üzerine çullanmıştı.Bana ise sadece sırtını dönmekle yetinmişti.Epaite'nin o iğren sesini duyabiliyordum "Bir başka Poseidon Melezi.Ölmek istiyorsan bu kadar uzağa gelmene gerek yoktu.Seni baban mı yolladı ? Eğer öyleyse Poseidon bu yaptığını ödeyecek."
"Dinle hayatım her ne kadar o herifin başının belaya girmesini istesemde beni o yollamadı.Hem sizin gibi güzel bayanları görmek için kimse - Ahhhhh !
Khrysaor'un lafı attığı çığlıkla yarım kalmıştı.Epaite onun göğsüne bir şiş batırıyordu galiba.Zincirlerime asıldığım yerden ancak o kadarını seçebiliyordum.Ama Khrysaor'un ben olmadan öleceğini kavrayabilmiştim.Bu adama yardım edeceğimi asla düşünmezdim.
"Sepultura..."
Kalkanım açıldığı zaman sol kolumdaki zincir koptu.İçtiğim suya rağmen hala çok zayıftım.Kolumu bile kaldıramıyordum.Leo'nun bütün uyarılarına rağmen kolumun izin verdiği bütün güçle kalkanı Epaiteye fırlattım...
***Leon***
"Pekale kimler bize eşlik ediyor ?"
Reyna:Bunu nasıl yaparız bilemiyorum.Kampta ki herhangi birinin bile bundan haberi olursa hepimiz sürgün ediliriz.
Clarisse:Tabi dostlarınızı terk etmek siz Romalılar için daha iyi bir seçenek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON OF THE SEA <<< Percy Jackson >>>
FantasyDaha önce okuduğunuz fanfictionsları unutun artık tamamen farklı bir evrene adım atmak üzeresiniz...