6.Bölüm >>> Jupiter Kampı

1.6K 103 56
                                    

                                                      ***Reyna***

          ''Percy sanırım bize bir açıklama borçlusun.''

-Evet,Reyna sanırım borçluyum.Ama bu açıklamayı şuan yapamayacağım.Kamptan ayrılmam lazım.Az önce olanları gördün.Bunun tekrarlanmasını istemem.

Reyna:Hayır...Yarın Frank ve Hazel buraya varmış olacak.Ayrıca aldığım habere göre yanlarında Rachel da varmış.Bu olanlar ve Rachel'ın gelmesi sence tesadüf mü ? En azından onlar gelene kadar burda kalmalısın.Ayrıca hayatta kalman bile bir mucize kaldıki kendini yormamalısın.

Percy:-Percy'nin yaraları ve sol kolunda Medusa'nın zehrinden dolayı oluşan leke geçmemişti ama Percy kendini sapasağlam hissediyordu.- Anlamıyorsun.Gitmem gerek . -Percy bu lafları dedikten sonra onlara arkasını döndü -

          Reyna Percy'nin arkasını dönmesini fırsat bilerek kılıcını çıkarttı kabzasıyla Percy'nin ensesine indirerek onu bayılttı.Ardından da ''Leon'a Melez Kampına bir iris mesajı yolla ve onlara burda olan her şeyi anlat.'' dedi.

                                                      ***Percy***

    Percy kendini tekrar labirentte bulmuştu.Dahası karşısında da hemen Lord Kratos belirmişti.Anlaşılan tekrar rüya görüyordu.

Kratos:Eeee...İçindeki gücü hissedebiliyor musun Percy ?

Percy:İçimdeki bu hissin sebebi sizden aldığım güçler mi yoksa ?

Kratos:Gerçekten Zeus'un saldırısından nasıl kurtulduğunu sanıyorsun.O saldırı küçük bir tanrıyı bile Tartarus'a gönderebilecek güçteydi.Kurtulmanın sebebi benim gücümdü.Ayrıca şuan hissettiklerinde kurbanı gerçekleştirince benden aldıklarındır.                           

Percy:Söylediğiniz her şey doğruydu.Sahip olduğunuz güç Herkül'ün gücü ile karşılaştıralamaz.O gün Olimposta tarnıları reddettiğim andan beri Annabeth'i nasıl geri getireceğimi düşünüyordum.Aslında bunu başarabileceğime inanmadığım halde kampımı terk etmiştim.Ama şimdi hissettiğim şeyler bana Annabeth'i geri getirme konusunda güven veriyor Lordum.Böylesine yoğun bir şeyi en son Manhattan da Pandora'nın Kutusu'na dokununca hissetmiştim.Bu güç tıpkı umut gibi.

Kratos:Bir yerde haklı sayılırsın.Artık çaresizliğe kapılmayacaksın Percy Jackson.Bunun yanında Zeus'un saldırısından kurtulmak sana verdiğim bütün güçlere mal oldu ama hala sahip olduğun ekstra yeteneklerinde var.Örneğin artık hiçbir zehirden etkilenmeyeceksin.Vücudun var olmuş veya var olucak her zehre karşı dayanıklı olacak birde tabiki ölümden döndün.İşte kısa bir süre önce kalkıştığın maceranın getirisi bunlar.Umarım hayal kırıklığına uğramamışsındır ?

          ''Hayır Lordum kesinlikle uğramadım.Zehirlere karşı dayanıklı olmanın hayatımı kurtaracağına emin olabilirsiniz.Sonuçta nerdeyse Medusa'nın zehri yüzünden ölecektim.Ayrıca içimdeki azmi de hissedebiliyorum.Bence Zeus sizden ürkmekte haklıydı.Ama hala anlamadığım bir şey var lordum.Zeus neden bu kadar kızdı ? Daha öncede tanrılara adak verdim ve sizde her ne kadar bir Olimposlu olmasanızda sizde bir tanrısınız ve biz melezlerde istediğimiz tanrıya adak adayabiliriz.Haksız mıyım ?

Kratos:Percy daha önceki adaklarında hiç omega işareti oluşturdun mu ?

Percy:Sebebi sadece  bu mu ? 

Kratos:Kafanın içinde gerçekten yosun mu var Jackson ? Omega işareti tanrıları ve Olimpos'u simgeler.Bir kurban ayinine omega işaretini sokmak ayini çok güçlü bir hale sokar.Zaten bu yüzden göğsündeki yanık ve yaralar ile sol kolundaki iz asla geçmeyecek.Bu bana bulunduğun adağın bedeliydi.Ayrıca Medusa,Ekidne ve Kimera bir daha asla oluşamayacak.Sonsuza kadar yok oldular.Bilmeni isterim ki bundan dolayı kendine her zamankinden dikkat etmelisin.Ekidne'nin çocukları peşini bırakmayacak.Her neyse Zeus'un kızmasına gelirsek şöyle açıklayabilirim; Olimpos demek Zeus demektir bunun farkındasındır.Adam aynı zamanda da tanrıları kralı olduğundan içine omega işaretinin katıldığı bu ayinin kendisi için yapılmasını isterdi,ki inan bana Percy eğer bu adağı ona yapsaydın çok daha iyi şeyler hisseder ve daha büyük bir bedel öderdin.Ama adağı bana sundun ve Zeusta buna çok kızdı.Çünkü Percy birisi ilk defa böyle bir kurban ayininde bulundu.Biri ne zaman adağına omega işaretini eklese sonuçlarından korkar ve kurban ayininden vazgeçerdi.Zeus ise bu ayinin ilk defa kendisi için yapılacağından emin sayılırdı.Ve bugün sen adağı Zeus yerine bana,unutulmuş tanrıya adayınca Zeus bunu saygısızlık olarak aldı.

SON OF THE SEA <<< Percy Jackson >>>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin