***Leon***
Neler olduğunu bilmiyorum.Gözlerimin ne kadardır kapalı olduğunuda bilmiyordum.Bilincim yerindeydi gözlerimi açmaya çalışıyordum ama adeta tutkalla yapışmışcasına kapalı duruyorlardı.Bildiğim tek şey çığlık atmayı istememdi.Bütün vücudum ateşler içindeydi.Sanki güneşin çekirdeğindeydim yada oraya her ne deniyorsa artık...
***************************
Tekrar kendime gelip -bu sefer gözlerimide açabilmiştim- uyandığımda ağzımdan hafif ir iniltinin çıkmasına engel olamamıştım.Gerçi bu inilti daha çok zevk veren bir iniltiydi.
"Sonunda uyanman iyi oldu.Burda epey sıkılmaya başlamıştım."
"Baba burda ne işin var."
"Eh ! Bilirsin bir baba olarak sorumluluklarımı epey ciddiye alırım (!)"
"Demek istediğini anlamadım."
"Leon en son ne hatırlıyorsun ? "
"Megolanya yüzüme tükürmüştü ve bende uçurumdan düşmüştüm.Ama megolanyayıda öldürmeyi başardım galiba okum ona isabet etti.Bu arada Pandoraya ne oldu. ? "
"İşte orda uçuyor! "
"Aptal at nerdeyse ölümüme sebep olacaktı.Sanırım onun kanadını da beni iyileştirdiğin gibi sen iyileştirdin."
"Evet.Bu arada onu suçlaman yersiz.Epey korkmuştu ve seninde sessizce yürümen hiç faydalı olmadı..Ama düştüğün zaman seni kurtarmak için çok uğraştı."
"Beni o mu kurtardı ? "
"Düştüğün zaman peşinden atladı tek kanatlı olmasına rağmen...İkinizinde ölme ihtimali olmasına rağmen..."
"Beni kırık bir kanatla mı kurtardı ? "
"Ah hayır.Seni sırtına almayı başardı ama tek kanatla uçamadı ikinizde çakılıp geberecektiniz.İşte buna izin veremezdim sizi kurtardım ve sonra da yaralarınızla ilgilendim."
"Peki şimdi ne olacak ? Pandora iyi olduğuna göre dostlarımın yanına gitmeliyim bana ihtiyaçları var."
"Evet evet acele etmelisin başları gerçekten dertte."
"Peki bana bir kıyak yapıp beni ışınlayacak mısın ? "
"Sanırım yeni arkadaşınla gitsen iyi olacak.Hem birbirinize ısınırsınız."
"Şaka yapıyorsun değil mi ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON OF THE SEA <<< Percy Jackson >>>
FantasyDaha önce okuduğunuz fanfictionsları unutun artık tamamen farklı bir evrene adım atmak üzeresiniz...