047

150 11 0
                                    

Kihyun: Girl

Kihyun: Blinock mo na naman ba si Wonho?

Hyungwon: Nainis ako eh! He won't stop bugging me!

Hyungwon: Sabi kong ayoko na! Na wala na kami! Pero ayaw niya akong tigilan!

Kihyun: Hindi mo man lang ba pinagbigyan 'yung tao?

Hyungwon: wHAT!?

Hyungwon: Kihyun alam mo kung ano ginawa sa akin ng gago na 'yon! Isa ka sa mga tao na nagpush sa akin na kalimutan siya! Na mag-move on na! Tapos ganito sasabihin mo!?

Kihyun: I know.

Kihyun: At 'yun ang pagkakamali ko.

Kihyun: I feel so sorry for Wonho.

Hyungwon: WHAT THE FUCK

Kihyun: Naawa ako kay Wonho.

Hyungwon: Nababaliw ka na ba?

Kihyun: Give the boy a chance to prove himself once again, Hyungwon. We all know na gusto mo pa rin naman siya.

Hyungwon: Hindi kita maiintindihan Kihyun. I swear to god nawiwindang ako sa inyo.

Kihyun: You will eventually understand Hyungwon.

Hyungwon: I will never understand Kihyun. And I already said no! That's my final decision. I'll stick to Hansol!

Kihyun: And oh, Hansol? You need to know something about that guy.

Hyungwon: So sisiraan mo na rin si Hansol para itulak ako kay Wonho? This is ridiculous!

Kihyun: But I haven't even told you anything? You're being too defensive.

Hyungwon: Then don't start putting dirt on him, the guy isn't even aware what's happening.

Kihyun: Wow? Are you really accusing me that!? Me? Putting dirt on that guy when I barely even know him? Plus I haven't said anything against him!

Kihyun: You're the one who is ridiculous here! I can't believe you!

Hyungwon is typing...

Kihyun: Just what exactly happen to you and you're turning into someone I don't know.

seen

Period [HYUNGWONHO]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon