Chapter- 9

4.2K 443 104
                                    


သူလွမ္​း​ေခၚသည္​့အတြက္​.... သူ႔အတန္​း
ထဲသို႔အ​ေျပးတစ္​ပိုင္​းသြားမိသည္​....

အ​ေပါက္​ဝတြင္​ရပ္​​ေနသည္​့ကိုယ္​့အား... ကိုယ္​့မင္​းသား​ေလးကသူ႔နားလာရန္​ လက္​ယက္​​ေခၚသည္​မို႔ ​အေျပးသြားမိသည္​....

သူ႔​ေဘးနားရပ္​​ေနသည္​့ကိုယ္​့အား လက္​ကို​ေဆာင္​့ဆြဲလိုက္​​ေတာ့ သူ႔​ေပါင္​​ေပၚတြင္​ကို႔႐ို႔ကားယားသြားထိုင္ရက္​သားႏွွင့္​​...

.

"Woww.."

အခန္​းထဲမွ လူမ်ား၏ ​ေအာ္​သံမ်ား​ေၾကာင္​့ ကမန္​းကတမ္​းထမည္​အလုပ္​.... ဂုတ္​
ကိုလက္​ႏွင္​့ဆြဲခ်ကာ...​ေခါင္​းကိုငံု႔​ေစသည္​...

ကိုယ့္အား​ထိကပ္​လိုက္​သည္​့ ႏႈတ္​ခမ္​း
ထူထူ​ေလးေၾကာင္​့ လန္​႔ျဖန္​႔ကာ​ေက်ာပင္​ခ်မ္​းသြားသည္​...

ပတ္​ဝန္​းက်င္​ကိုလည္​း ဂ႐ုမစိုက္​ႏုိ​င္​... သူနဲ႔ ဆိုသည္​့အသိႏွင္​့ နစ္​မြန္​းသာယာ​ေနမိသည္​....

႐ုတ္​တရပ္​ ရပ္​သြားတာ​ေၾကာင္​့ တင္​းတင္​း
မွိတ္​ထားသည္​့ မ်က္​လံုးမ်ားကို ဖြင္​့ၾကည့္​့မိ​ေတာ့... သူ႔ထံမွ​ေလွာင္​ျပံဳးတစ္​ခုအား တန္​းရသည္​..

​ေဆာင္​့တြန္​းလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ ​ေအာက္​သို႔ျပဳတ္​က်သြားသည္​ႏွင္​့အတူ...

လက္​ႏွစ္​ဖက္​ကိုဆန္​႔တန္​းလိုက္​သည့္​့သူ႔လက္​မ်ားက ကိုယ္​့အား​ေဖးမ​ေပးရန္​​ေတာ့ မဟုတ္​....

"Baby... လာ"

အျပံဳးခ်ိဳခ်ိဳႏွင္​့ ဆီးႀကိဳ​ေနသည္​့ သ႔ူရင္​ခြင္​ထဲ တန္​းပစ္​ဝင္​လိုက္​သည္​့သူမ... သူ႔​ေပါင္​​ေပၚတြင္​ အခန္​႔သား ​ေစြ႔ခနဲ႔တက္​ထိုင္​၍ လည္​ပင္​းကိုသိုင္​းဖက္​ထားသည္​....

~ အားလပ္ခ်ိန္ျဖစ္​​ေပမယ့္လည္ စာသင္ခန္းမွန္ေရာ သူတို႔သိၾကေသးရဲ႕လား ~

အထက္​ဆီးမွ​ၾကည္​့ရင္​း သူ​ေျပာလိုက္​သည္​့စကားက.... အ​ေပ်ာ္လြန္​​ေန၍ေ​မ႔​​ေတ႔ေ​တ႔ျဖစ္​ေနေသာ​ကိုယ္​့အဆင္​့ကုိ ျပန္​သတိရ​ေစသည္​..

အခ်စ္​႐ူး [Completed] Where stories live. Discover now