Chapter-6

3.7K 395 39
                                    

​ေဝ​ဝါးဝါး မ်က္​ႏွာၾကတ္​တြင္​ မီးဆိုင္​း
ႀကီးက ဟို​ေရြ႔ဒီ​ေရြ႔.. ၅ မိနစ္​​ေလာက္​ၾကာမွအျမင္​မ်ားၾကည္​လာသည္​..

အိစက္​စက္​အထိအ​ေတြ႔က ​ေမြ႔ယာႀကီးထက္​တြင္​ ​ေရာက္​​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ပင္​... ယခုခ်ိန္ထိ TV ထဲတြင္သာ​ျမင္ဖူးသည့္​​​ခန္​းနားလွသည္​့ အျပင္​အဆင္​ က်ယ္​ဝန္​းသပ္​ရပ္​လွသည္​့အခန္​းကို.
​ေခါင္​းပတ္​လည္​လွည္​့ကာ တအံတအားၾကည္​့​ေနမိသည္​...

"ႏိုးလာၿပီလား"

​ေအးစက္​စက္​အသံလာရာက္​ုိ လွမ္​းၾကည့္​့မိ​ေတာ့... ဝတ္​စံုအျပည္​့ႏွင္​့ ​ေယာက်ာ္​း
ပီသကာ ​ေတာ္​​ေတာ္​ၾကည္​့​ေကာင္​း
တဲ့လူ...

တစ္လွမ္းခ်င္း​ေ​​​လ်ွာက္လာကာ​ခုတင္​​ေပၚတြင္​ အိပ္​​ေနဆဲ က္​ုိယ္​့ ​ေဘးတစ္​​ေစာင္း​လာထိုင္​၍.. ..​ေအးစက္​စက္​မ်က္​ႏွာထားက ​ေၾကာက္​မက္​ဖြယ္​..

႐ုတ္​တရပ္​ ကိုယ္​့လည္​ပင္​းကို လာ​ေထာက္​ကာ ခပ္​ဖြဖြ​ေျပး​ေန​သည္​့ ဓားတစ္​​ေခ်ာင္​း....

မခ်ိဳမခ်ဥ္​အျပံဳးႏွင္​့သူ႔အား... ​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​လန္​႔လန္​႔ႏွင္​့ မ်က္​​ေတာင္​မခတ္​တမ္​းၾကည္​့ကာ တံ​ေတြးပင္​မ်ိဳခ်မိသည္​...

"ကိုယ္​့လူတစ္​​ေယာက္​ ကို ဓားနဲ႔ထိုးၿပီးထြက္​​ေျပးသြားတာမင္​းမဟုတ္​လား"

သူ႔စကား ​ေၾကာင္​့ မ်က္​ႏွာပင္​​ေသြးမ႐ွိ​ေတာ့သ​ေယာင္​... အထိတ္​ထိတ္​အလန္႔​႔လန္​႔ျဖစ္​မိသည္​...

"အဲ့လူ​ေရာ...​ေသသြားၿပီလား.."

ကိုယ္​အလန္​႔တၾကား​ေမးမိ​ေတာ့

"​အခုထိ​ေဆးရံုတက္​​ေနရ​ေပမဲ့..စိတ္ေကာင္းစရာ မ​ေသ​ေသးဘူး"

သူ႔စကား ၾကားမွ ကိုယ္​စိတ္​သက္​သာ ရာရသြား​ေတာ့သည္​... မဟုတ္​လ်ွင္​​ေနာက္​ဆက္​ျဖစ္​မွာ​ေတြကို ​ေတြး​ေတာင္​မ​ေတြးရဲ

ခုထိ လည္​ပင္​းတြင္​​ေထာက္​ထားဆဲဓားက္​ု္​ိ သူမလႊတ္​​ေသး... ႐ုတ္​တရက္​ ကိုယ္​့ပါးအား လက္​ႏွင္​့လာကိုင္​​ေတာ့ အံအားသင္​့ကာ ျပဴးၾကည္​့ရံုမွလြဲ၍ ဘာမွမတတ္​ႏိုင္...

အခ်စ္​႐ူး [Completed] Onde histórias criam vida. Descubra agora