Chanyeol
Kafamı test kitaplarına gömmüş onlarla cebelleşirken burnuma dolmuş tanıdık kokuyla kalp ritmim aniden değişti. Kafamı kaldırdığımda bana sırıtarak bakan bir Baekhyun görmeyi cidden beklemiyordum.
"Bir şey mi oldu?" diye sordum şaşkınca. O sırada masanın üzerinde duran telefonum titrediğinde pek de umursamamıştım.
"Yarın bize gelsene." dedi eğlendiği her halinden belli olurken. Cidden şu sıralar iyice kudurmuştu benim brokolim. Ama bu adam kudurma evrelerinde hep etrafındaki insanlara mı sulanıyordu ya? Tam ağzımı açtığımda "Ders için." diye ekledi.
"Baekhyun ortak ödevlerimizi bitirip teslim ettik ya?"
"Hayır ya ödev demiyorum. Kimyam çok da iyi değil ama seninki oldukça iyi. Bana kimya çalıştırabilirsin?" Hızlıca konuştuktan sonra "Yarın kimya sınavı var." diyip alt dudağını sarkıttı. Bu çocuk cidden beni sınıyordu.
Gözlerimi oldukça sevimli -ve leziz- görünen dudaklarından uzak tutmaya çalışarak "Karşılığında ben ne kazanacağım?" diye sordum. Sonuçta yakın arkadaş falan değildik, öyle hemen kabul eder miydim ben? Hayır. Kaşınıyor muydun ben? Evet!
Hımlayarak etrafa bakınmaya başladı. "Ne istersin?" diye sordu sonunda. Sesi biraz imalı mı gelmişti ben mi kafayı yemiştim?
Seni Baekhyun, başka ne isteyeyim ben? "Elmalı turta." dedim guruldayan karnım yüzünden aklıma daha cazip bir şey gelmezken. Açtım yani ne yapayım?
"Tamam, buralarda çok güzel elmalı turta yapan bir yer var!" dedi heyecanla.
"Hayır, senin yapman lazım." dedim sırıtarak.
"Ne? Ben nasıl elmalı turta yapayım?" Sesinin yüksekliği yüzünden birkaç kişi kafasını test kitaplarından kaldırıp sinirlice bize baktığında özür dilercesine birkaç işaret yapıp tekrar bana döndü.
"Bilmem, internetten tariflerine falan bak yap işte." dedim omuz silkerek. Nereden çıkmıştı bu fikir bilmiyordum ama aşırı cazip gelmişti brokolimin elinden çıkmış bir şeyler yemek.
Ofladıktan sonra "Tamam," dedi pes etmiş bir şekilde. "Adresi mesaj atarım, ne zaman istersen gel." diyerek kalktı yanımdan. Tam ilerlerken geri dönüp "Tabii bugün içerisinde." diye ekledikten sonra tekrar dönüp koşar adım kütüphaneden çıktı.
Sırıtarak arkasından bir süre baktıktan sonra saate bakmak için telefonu elime aldığımda az önce bildirim gelmiş olduğunu hatırladım. Ve mesajın Baekhyun'dan olduğunu gördüm. Bu çocuk nasıl yanımda oturup benimle konuşurken mesaj atmıştı?
---
@baekhyunee:
Bilmem değiştim mi?Belki de değişmişimdir
Ya da başka şeyler değişmiştir
@oceanspcy:
O ne demek şimdi?Kuduruk Baekkie iyiydi ya bu karmaşık konuşan Baekhyun da nereden çıktı şimdi?
@baekhyunee:
Ne kadar fırsatçı bir şeysin sen ya?Kuduruk halimden faydalanacaktın değil mi?
@oceanspcy:
Belki?@baekhyunee:
Ayıp ayıpHiç yakışmadı sana
Evde çok yoruluyorum diye birkaç gündür okulda bulduğum kursa kalıyorum, yanlışlıkla okul birincisi falan olacağım bu gidişle lcmdkvmdkf
Ha bu arada TAM İKİ KAAAAA OKUMA OLMUŞUZ SİZİ YERİM BE MUAH 😙
Cidden iyi ki varsınız fena seviyorum sizi 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
broccoli [bbh+pcy]
FanfictionBaekhyun ve gizemli PCY'nin Instagram DM konuşmaları ve Instragram paylaşımları. [Felsefe dersindeyken canımın brokoli çekmesi üzerine yazdığım can sınıntısı eserim. Tamamen can sıkıntısı ve Chanbaek içerir. Baekyeol da içerir. İçinde Chanyeol ve B...