B-29

3.7K 338 264
                                    

Medyaya gönüllerin SOTY'ını bırakıyorum...


Okul binasına girdiğimde havalı bir tavırla kulaklıklarımı çıkarıp saçlarımı düzelttikten sonra koridorun sonunda gördüğüm sırıkla yüzüme sinsi bir gülümseme yayıldı. Az önceki havalı tavırlarımı anında unutup hızla koştum ve Sehun'un sırtına atladım.

"Hanimiş benim birtaneem?" diye son kelimeyi uzatarak yanağına sulu bir öpücük kondurdum.

"Kendini mi affettirmeye çalışıyorsun sen?" Sesi soğuk çıksa da beni sırtından indirmiş ve kolunu belime dolamıştı.

Birlikte kimya sınıfına girerken ona şirince gülümsedim. "Belki?"

"Çok adisin." diyip yanağıma bir öpücük bıraktı. Kim dayanırdı ki benim gülümsememe? Kimse!

Yüzümdeki sırıtışı silmeden önüme dönüp cam kenarındaki boş sıralardan birine sürükledim onu. "Ama beni affetmelisin."

"Ama kahve göremiyorum buralarda." beni taklit ederek söylediğinde oturduğum sıradan eğilerek kafamı boynuna sürttüm.

"Param yok bu yüzden şirinlik yapacağım."

Güzel bir kahkaha attı. "Senin mi paran yok?"

Kafamı çekip yüzüne baktım hafif çattığım kaşlarımla. "Ne var yani, harcamışım hepsini." sarkıttığım dudağıma sesli bir öpücük bıraktı. "Yemedim."

"Olsun." diyip bu sefer ben onun yanağına öpücük bıraktım. Ses yarı dolu sınıfta yankılandığında kıkırdayıp birkaç kez daha tekrarladım. Sehun'u öpmeyi seviyordum ve o da benim onu öpmemi seviyordu.

Ah bir dakika, herkes Byun Baekhyun'un kendini öpmesini sever!

Biz birkaç dakika daha oynaştıktan sonra Sehun telefonuna gelen mesajla ayrıldı. Birkaç tuşa bastıktan sonra telefonunu cebine atarken ayağa kalktı. "Hoca gelmiş, gidiyorum ben."

"Hoşçkaal," dedim gülümseyip el sallarken. Kısık bir kahkaha atıp hızlı adımlarla sınıftan çıktığında ben de dolabıma gidip kitaplarımı alarak sırama geri döndüm.

Önümde kafasını sırasına yaslamış uyuklayan Chanyeol'u gördüğümde onu uyandırmaya karar verdim. Çünkü öğretmen geldiğinde onu uykulu görürse pek iyi olmazdı. Kimyacımız biraz takıktı da Chanyeol'a.

Birkaç kez adını seslenmeme rağmen cevap alamadığımda kalkıp karışında dikildim. Sonra kulaklık takmış olduğunu fark ettim ve eğilip tekrar adını seslendim hafifçe omuzlarını dürterek.

Omzunu dürtmemle aniden kafasını kaldırıp kızarmış gözleriyle bana baktı. Başta algılayamamış olsa da birkaç saniye sonra kulaklıklarını çıkarıp arkasına yaslandı.

"Günaydın." dedim sevimlice sırıtıp doğrulurken. "Kimyacı gelmeden uyanman iyi olur diye düşündüm. Çünkü biliyorsun; iyi bir insanım."

Gözlerini ovalarken o da gülümseyip kısık ama buna rağmen hala kalın çıkan sesiyle "Günaydın," dedi. Gülümsemesi biraz zoraki görünse de umursamadım. Bana karşı hep soğuk davranırdı zaten.

Kimyacı sınıfa girdiğinde bir şey demeden Chanyeol'un hemen arkasındaki sırama geri oturup dersi dinlemeye başladım.

---

@baekhyunee:
Pcyyyyy naber?

Ne yapıyorsuunn

@oceanspcy:
Sıkıntıdan ölmemeye çalışıyorum

Sen ne yapıyorsun brokolim?

@baekhyunee:
Off ben dee

Sen de kimya dersleri alıyordun değil mi?

Aynı dersi alıyor olabilir miyiz?

Aynı anda sıkıntıdan öldüğümüze göreee

SEN DE ŞU AN BU SINIFTASIN DEĞİL Mİ?!?!?

@oceanspcy:
Bilmem belkiii

@baekhyunee:
Ya of nasıl sıkıcı bir ders bu

Sınıftaki herkes telefonuyla ilgileniyor

Herkes olabilirsin

@oceanspcy:
Baek ben aslında kimyacıyım

Şuna bak kimyacı bile telefona bakıyor hcksjcjejf

@baekhyunee:
Yuh sen cidden bu sınıftasın

YA ŞU AN BURADASIN AMA KİM PLDUĞUNU BİLMGŞRUM

@oceanspcy:
Sakin ol 😂😂

Yalnız cidden bu adam telefondan makale açacağım ayağına instagrama girmiyorsa bir şey bilmiyorum

@baekhyunee:
Kendi de sıkıldı dersten ne yapsın adam dhahdhs

Of o değil de

Buradasın pcy ay heyecanlandım

@oceanspcy:
Görebiliyorum 😂

Of çok eğlenceliymiş keşke daha önce söyleseydim

@baekhyunee:
Pcy kimsiiinnnn delireceğim şimdi

Neden bu kadar kalabalık bu sınıf ya?!!?!?!?

@oceanspcy:
Zil çaldıııııı sonunda!!!

Görüşürüz brokolim 😙

@baekhyunee:
Ya dur nee

Daha kim olduğunu bulamadım amaaa

Resmen zil çaldı diye üzülüyorum şuna bak 😒










Sırf şu fotoğraf hakkında fic yazılır yemin ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırf şu fotoğraf hakkında fic yazılır yemin ediyorum

broccoli [bbh+pcy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin