Hi lieverds!
UPDATE; Ik schrijf momenteel aan Een Drama Vol Liefde (hihihihi)
EN: Ik doe mee aan een schrijfwedstrijd op SWEEK! Op deze manier kan ik (als ik een beetje in de smaak val bij de jury) een uitgeverscontract winnen bij uitgeverij MOON: uitgever van bijvoorbeeld de nederlandse versies van Cassandra Clare haar boeken! 0-0
Dus lees even Ed's mededeling hier beneden; (BONUS hoofdstukken en meer)
Hi lezertjes,
Ik weet dat jullie benieuwd zijn naar mijn leven, en misschien minder naar dat van Claire, maar geloof me, dit gaan jullie leuk vinden. Ik en Tinder Tom zijn weer aan het daten! Nou ja, het is nog niet helemaal duidelijk hoe of wat, maar ik kan jullie wel vertellen dat we leuke dingen doen samen. Jullie weten wel wat ik daarmee bedoel. Um, maar even terug naar Claire. Zouden jullie GRATIS de verbeterde versie van DIT BOEK willen lezen? - Ik weet dat er niets aan mij veranderd hoeft te worden, want zeg nou zelf, ik ben Adam - maar jullie kunnen nu op SWEEK de nieuwe versie lezen! Helemaal voor niets. Jullie kunnen inloggen met facebook en stemmen op het boek! Vergeet niet het verhaal ook te volgen! De top 5 boeken met de meeste volgers belandt sowieso in de finale, en dat willen jullie toch? Ik in de finale? Ik heb nog nooit in de finale van iets gestaan - behalve de finale van de talentenjacht op mijn basischool, maar daar wil ik het niet meer over hebben. De link naar de verbeterde versie van dit boek vinden jullie op claire's pagina hier op wattpad en in de reacties. Wat spannend! Verder zullen er komende week bonushoofdstukken verschijnen op sweek die jullie met zijn allen kunnen verslinden! LEZEN DUS!
Groetjes,
Ed (En Tom, al is hij er nu niet, jullie krijgen de groetjes)
Bonus hoofdstukken:
- Ed en Abby gaan Lena's jurk uitzoeken met zijn tweetjes; een middagje shoppen
- Het etentje wat vooraf ging aan oud en nieuw
- Een aantal hoofdstukken vanuit Jared's point of view!
- Een avondje karaoke met de GANG
(DUS: Druk op die link, log in en lees, stem, volg! (Ik smeek jullie te doen wat Edje zegt <3)
Bedankt allemaal,
Claire x
JE LEEST
Een Canvas Vol Liefde✔️ (Uitgegeven)
ChickLit#2 - Chicklit 14/10/2017 Lees gratis op wattpad! Of Bestel en steun de auteur; http://www.boekenbestellen.nl/boek/een-canvas-vol-liefde UVAK series boek 1 "Je passie is wat me fascineert, Jared. Ik kan je hart terugvinden in je werk, en dat is iets...