Witch Weekly and one engagement

2.6K 143 30
                                    

Hermiona už se nemohla dočkat až se dostane domů a konečně si odpočine. Po celém dni papírování se jí ten odpočinek vážně hodí. Zrovna probíhala Příčnou, když si všimla nového vydání týdeníku čarodějky. Na obalu byl Malfoy, a tak se rozhodla, že si dnes místo knihy přečte rozhovor s ním. Normálně tyhle časopisy nekupovala, ale byla zvědavá. Zaplatila prodavačce a v nejbližší uličce s přemístila domů, kde požádala domacího skřítka o čaj. Normálně jeho služby nevyužívala, ale dnes byla opravdu vyčerpaná.

Posadila se ke krbu a otevřela časopis na stránce, kde měl být rozhovor s Malfoyem. Musela uznat, že na fotkách mu to vážně slušelo.

Rozhovor s druhým nejbohatším čarodějem a idolem mnoha čarodějek, Dracem Malfoyem.

Hlásal titulek a Hermiona se ušklíbla. Věděla, že jeho srdce patří jen jedné jediné.

Řekněte, proč druhý nejbohatší kouzelník chodí do práce?

Manor je velký a strávit tam každý den Vás brzy omrzí. Potřeboval jsem spestření a moje práce mě baví, plus mé přítelkyni by se nelíbilo, kdybych jen seděl doma na zadku.

Když už jste zmínil Vaši přítelkyni, již dva roky se spekulovalo o tom, že s někým chodíte, a teď jste to konečně potvrdil. Jak se Vám podařilo dva roky tajit její totožnost?

Když Vám to teď prozradím, jak bych ji utajil i na dále?

Takže nám neřeknete, kdo je ta šťastná?

Možná.

Proč ty tajnosti ale?

Víte, někdy mám pocit, že o mně celý kouzelnický svět ví víc, než vím o sobě já sám. Je dobré mít jenom něco pro sebe, něco o co se nemusíte dělit.

Hermiona usylšela v hale zvuk, ale nevěnovala tomu pozornost. Nikdy by netušila, že Draco Malfoy bude tajit totožnost své přítelkyně. To se za ni stydí?

Vaši blízcí vědí, kdo to je?

Jistě, zbožňují ji.

Vypadá to, že ji skutečně milujete. Co se stalo s tím tak zvaným Zmijozelským princem?

To byla jen maska. Byl jsem mladý a chtěl jsem veškerou pozornost, ale pak přišla ona a jediné po čem jsem toužil, byla její pozornost. Nebylo vůbec lehké získat si její srdce, ale teď mi patří a to mé patří zase jí. Vlastně ji brzo chystám požádat o ruku.

,,Tady jsi," vyrušil ji ze čtení její manžel, který přišel z práce.

,,Ahoj, miláčku," pozdravila ho a počkala až přijde k ní a políbí ji.

,,Něco jsem ti přinesl," řekl s úsměvem a podal ji puget růží.

,,Ty jsou nádherné, ale proč?" zeptala se políbila jej na tvář.

,,Chci se tě na něco zeptat," řekl, vzal ji časopis z rukou a položil ho na stůl. Pak si klek na jedno koleno a z kapsy vyndal malou krabičku.

,,Co to děláš?" zeptala se zmateně a pobaveně zároveň.

,,Hermiono Jean Grangerová, prokážeš mi tu čest a staneš se moji ženou?" zeptal se a Hermioně se nepodařilo zastavit příval smíchu.

,,Zlato, pokud si dobře pamatuji, už jsem si tě vzala. Stalo se to před měsícem jestli potřebuješ oživit vzpomínky."

,,Mám to brát jako ano?" zeptal se a ignoroval tak, co řekla.

,,Samozřejmě."

,,Vím, že jsme se vzali, ale stalo se to tak impulzivně. Nelituju toho, to vůbec ne, ale chci abys měla pořádný prsten, zásnuby i svatbu, jakou si zasloužíš."

,,Ale já nic z toho nepotřebuji, protože jsem si vzala tebe a moc tě miluju," řekla a přitáhla si jej do polibku.

,,Pak už nám chybí jen jedna věc."

,,Jaká?" zeptala se nechápavě.

,,Přece líbanky! Dneska jsem mluvil s tvým šéfem a protože jsi velmi pilný pracant a skoro nikdy si nebereš dovolenou, máš teď spoustu volna. Prý se nemáš v práci ukazovat dřív jako za dva týdny. A jelikože bys se chtěla podívat do Karibiku, jsem tu od toho abych ti tvá přání splnil. Můžeš si jít zabalit."

,,Opravdu?" vykřikla nadšeně Hermiona.

,,Ano."

,,Miluju tě, miluju, miluju," řekla s úsměvem a vášnivě jej políbila.

,,Já miluju tebe," řekl, když se od sebe pro nedostatek kyslíku odtrhli. Věnoval ji ještě jeden malý polibek do vlasů a nechal ji jít si zabalit věci. Jeho oči se zastavily na časopisu, který ležel na stole. Natáhl se po něm, aby věděl, co to jeho manželka četla a usmál se, když zjistil, že je to rozhovor s Dracem Malfoyem.

Víte, vlastně jsem Vám před tím lhal. Nemám přítelkyni, před měsícem jsme se vzali, takže je ze mě ženatý muž a z Hermiony Grangerové paní Malfoyová.

Tak zněla poslední věta a Draco se ušklíbl. Zahráli to velmi dobře. Tajili to, aby mohli pracovat na svém vztahu a nikdo jiný jim do toho nemohl mluvit, ale teď už bylo na čase, aby se svět dozvěděl, jak báječnou manželku má.

,,Miláčku? Upřednostňoval bys na mně ty černé plavky nebo ty zelené?" objevila se u něj znovu Hermiona a Draco se zhluboka nadechl. Zkoušela jej.

,,Víš, že zelené," řekl a přitáhl si ji do objetí. Příští dny budou stát vážně za to.

,,Jistě, nemůžeš mi pak odolat, že? Kdykoliv na sobě mám zelenou, jsi jako pejsek, který udělá všechno, co řeknu," dobírala si jej s úsměvem.

,,Myslím, že moc dobře víš, že tobě neodolám nikdy, princezno."

,,Merlin, nevytahuj zase tu přezdívku."

,,Tak mě umlč, pri-"

A jak řekl, tak taky udělala. Vrhla se na jeho rty a jejich odchod do Karibiku se musel odložit na pozdní večer.


***

názory? <3


Maybe in another life, Granger.Kde žijí příběhy. Začni objevovat