Ben ha ben Farah Güroğlu demek sırf o küstah ağanın çocuğu olmuyor diye onunla evlenecektim.
KENDİMİ SİZE TANITAYIM...
Farah Güroğlu adım. Okumuş iyi eğitim almış ve çok zeki bir kızımdır. Ve galiba oraya bir KUMA olarak gideceğim. Orada üç eltim varmış. Ve adım gibi eminim ki hepsi gereyinden fazla saf ve cahil daha 24 yaşındayım ama bir insanı avıma yakalarsam emin olun onu kolay kolay salmam. Aptal adam kesin benim ondan korktuğumu filan zannetmiştir.Şahmaranlı Aşireti konağı...
--- Ne diyorsun lan sen anne abak annem olmasaydın sırf bu kelimelerin yüzünden tabutta olurdun..
----- Höst... karşında arkadaşun yok senin anan var anladın mı anan.. lafını bilde konuş.
------- Ne dersen de ana ben o taa istanbullarda okumuş şimarık kızı güzel karım Hilal in mi üstüne getirmicem.
---- Eyi o zaman bir erkek çocuk verin bana bende kuma işini ortadan kaldırayım...
---- Anaaa... var zaten benim bir evladım. Kızım ya varya ana
Daha ne istersin...---- Erkek torun isterim karın bir çocuk doğurdu diye hemen kısır bıraktı kendini. Şimdi çeksin cezasini.
-------Ana istiyerek olmadı biliyirsen ne ilacı bilmeden içmiş onu.
-------İçmiyeymiş o vakit ne mağlum bizi kandırmadiği.
-----Ne dersin ana sen karıma yalancımı dersin ana cevap ver...
------ yeter oğul.. Hilal in üstüne kuma gelecek bilesin.
Razı olsanda olmasanda o kızı taniyirem. Cesur güzel alımlı nerede ne yapacagını bilir. İşte ailemize yakışır bir buke(gelin)------of ana of diyip konaktan çıkar ve şunları söyler
BAKALIM NE KADAR CESURSUN BENİM SANA YAPTIKLARIMDAN SONRADA
CESUR KALABİLECEKMİSİN GÖRÜCEZ FARAH GÜROĞLU
DER VE GİDER KONAKTAN.EVET BOMBA GİBİYDİ VE AZDA OLSA HEYECANLIYDI BU BÖLÜM. İNŞALLAH BEĞENİLİRSE YAZACAĞIM HEP.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ KUMA
ChickLitkuma olduğu için hor görüldü ama sonrasında aklını kullanıp gözde oldu. sizce bunu nasıl başardı.