Yaptığımız doktor kontrolünde bir kızım iki oğlum olacağını söyledi doktor. Kendimi hatırladım üç abim vardı ve ben tek kızdım o zamanlar hiç kız kardeşim veya ablam olmadığı için çok sıkılırdım. Ve kararımı verdim annesinden ne kadar nefret etsem de Deniz daha üç yaşında annesini daha tanımıyor bile onu kızıma abla yapacağım kararlıyım onu evladım kabul ettim artık.
Annesini öldürmek istemedim ama öldürdüm.
Çaresi yok artık bir yarayı kanattım bu yara ne güldürürken ne ağlatır sinsi bir ok var öldürmeyen. Çaresi yok bu yaranın ne kadar merhem sürsende geçmez ,kimde kalır nerde kalır acıların. Güldürmeyen ağlatmayan sinsi bir ok öldürmeyen çaresi yok kanattım bu yarayı aldım onu kızında nefesini aldım. yersiz mülksüz sahip gibi Deniz şimdi. asla bende kötü bir suret yok ama ama... Neyse sadece Deniz artık benim kızımdır kabul ettim artık...
Sandalyede oturuyordum hala Hizmetçilere Denizi çağırmasını söyledim.
DENİZ geldi sonra ise onu kucağıma alıp sandalyeden kalktım. Herkez bilsin Deniz artık benim kızımdır.ÖZ KIZIM bu artık böyle bilinsin.
Herkez minnetle bana bakıp ne kadar iyi bir kız olduğumu konuşuyordu Kureyş Annem ve Ömer bana gözleri güller açmış bir şekilde bana bakıyorlardı.
Sanırım Ömer bana bir kez daha aşık olmuştu...Baştaki sözler alıntı değildir tamamen benim eserimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ KUMA
Literatura Femininakuma olduğu için hor görüldü ama sonrasında aklını kullanıp gözde oldu. sizce bunu nasıl başardı.