----ne diyosun sen ana hani bugün nişan vardı düğün nasıl bugün olur.
------Atababan öyle münasip görmüştir. Ona karşımı geleceksen. Ha karşı mı...
------Peki ana bugün evleneceğim onunla düğün alışverişine yarım saat sonra çıkacağım.
------Tamam FARAH böyle oo.
Atana Ağana sakın karşı gelmiyesen. Benim Farah ım böyle olmalı Atasını kocasını sayılmalı.------ Yarım saat sonra geldiler ve Ömerle aynı koltuğa oturduk benim kulağıma eğilip dünki tokatının on kat mislini sana akşam yaşatacağım dedi.
Ama benim gözümü korkutmaya çalışıyordu. Bir nevü blöf yapıyordu.ama ben bu küstahtan mı korkacağım Farah güroğlu asla zayıf olmaz savaşır ve kazanır. Madem onlar Farahı oraya kuma olarak alıyorlar o zaman yaptıklarına katlanacaklar. Daha onlara neler yapabileceğini göstermedi.
Akşam oldu ve düğünleri bitti
Kaynanası Kureyş hanım ona kocanın gönlünü hoş tutasın diye nasihatlerle Farahı bunaltırken Farah bu kadının ölümünü nasıl hızlandırabilirim acaba diye içünden düşünüyordu Ama kayınanneme asla yanlış bir davranış sergilemedim çünkü onun gözüne girmem lazımdı. Ama onun ve kayınbabamın ölümünün hızlanması lazımdı onlar ortadan kalkarsa hanımağa olacaktı. Ve birde erkek bir çocuk verirse ondan iyisi yoktu anladığı kadarıyla kocası biraz saftı onu çok kolay ağına düşürecekti.Bunlara dalmışken birden kapı çaldı ve içeri Ömer girdi...
BEĞENİ ATARSANIZ SEVİMİRİM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ KUMA
Literatura Femininakuma olduğu için hor görüldü ama sonrasında aklını kullanıp gözde oldu. sizce bunu nasıl başardı.