Farah : Evet doğru Ömer doğru
✴✴✴
Farah o sözü söylerken öz çocukları Yeliz Berat ve Sedat da kapıan girmiştiler.
Sedat Berat ve Yeliz Annelerinin son sözüne kulak asmışlardı sanki dünya onlar için durmamış gibiydi. Anneleri ne diyordu böyle babalarına çevirdiler gözlerini babaları donmuş gibi gözüküyordu oradan bakılınca .
Farah ne diyon sen karım bunları söylüyor olamaz dimi.
Ömer kızına sor evet dığru Ömer doğru madem ben yaptım o zaman neden sana gösterecek bir kanıtı yok söyle Ömer ağa.
Peki delalamın neden Deniz e tokat attın üst üste neden
Bana birkaç kere daha böyle şeyler söyledi. Ben ne kadar hayır annenin ben öldürmedim desemde aklına kazımışlar Denizin ne yapacağım ben ömer diye ağlamaya başladı Farah.
Ağlama delalamın. deniz diye bağırdı birden ömer.Yeliz babasının bağırışından sonra Denizin önüne geçti.
Babasının Yelizi birden yere savurmasıyla genç kızın suratının düşmesi bir oldu bir dakika Yeliz kafasını merdivenlere vurmuştu.
Genç kız başından akan sıvı ile bunun kan olduğunu anlaması zor olmadı. Babası onu yaralamışmıydı yani
ÖMER DEN
Ne yani kızıma dokunmaya kıyamadığım süratını şimdi kan gölüne çevirdim öyle mi. Bu rüya olmalı dimi evet rüya olmalı.
Kızımı yaralamış olamam . Olamam...
Sonra Yelizi hastaneye kaldırdılar özel hastaneye ama .
Doktorlar durumunun fazla iyi olmadığını ve kafasının fazla iyi olmadığını söylemiş.Farah hızla Ömere doğru gidiyordu ve suratına bir tokat geçirdi.
Sen benim kızımı yaraladın . Hayır . Hayır sen benim kalbimi öldürdün bunu kızıma nasıl yaparsın . Bunu kızımıza nasıl yaparsın. BUNU KIZIMIZA NASIL YAPARSIN...
....
Ömer Hastaneden ayrılmıştı ve akşamdı. Kafası çok kötüyüdü.
Kızının yaralanması sonra karısının ona tokat atması ağır gelmişti ona. Akşam bir bara gitti ve bir kızın ona doğru geldiğini gördü. O kadar içkiliydiki. Kızı tuttu ve kendi evine gitmek için kız ile birlikte arabaya bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ KUMA
Chick-Litkuma olduğu için hor görüldü ama sonrasında aklını kullanıp gözde oldu. sizce bunu nasıl başardı.