Sabah kasıklarımdaki ağrıyla uyandım acayip ağrıyordu gereğinde fazla kocası ondan acısını iyi çıkarmıştı.Ama hiç birşey yapmadı çünkü koynuna girmek zorundaydı. Ve girdide artık önünde engel yoktu kayınlarını her türlü yok ederdi fakat asıl sorunu hilal di onu nasıl alt edecekti. Ahaaa öyle bir plan bulduki bir y sonra bu planı uygulayacaktı çocuğunu da kendi çocuğu gibi sevip Ömerin gözüne girecekti.
1AY SONRA.
Artık planınımı gerçekleştireceğim yarın bunu yapacağım. Sabahın ilk ışıklarıyla hemen gözümü açtım bugün büyük gündü Hilal den kurtulacaktı.
Aşağı indi kahvaltı için Hilalin tabağına mide bulandırıcı hap attı. Böylece Hilal hamilelik testi yapacaktı. Herkez evden gitti kayınlarım komşulardaydı.hemen ezzaneye gidip yalancı gebelik testi aldım
Bu test hamile olsan olmasanda çift çizgi gösteriyordu. Yani hilal hamile değilse bile bu test ile hamile gibi görünecekti.Eve geldiğimde öğüre öğürr kusuyordu bu iğrenç kadın.
Hizmetçimiz Reva ya bunu Hilal e ver ve benim verdiğimi söyleme ona şöyle deHanımım sabahtan beri kusuyorsunuz lütfen alın bu hamilelik testini ve deneyin berki hamilesinizdir.
Tamam git sen
FARAH
Yaptınmı
Yaptım hanımağam
Tamam çık şimdi evine git
Tamam hanımımAlo birazdan hizmetçi kız Reva gelecek kaçırınve öldürün.
Tamam hanımağam
Tamam sonuçta testi benim verdipimi biliyordu ölmesi lazımdı.Sonra onun odasından sevünç çığlıkları koptu yarım saat sonra ailenin tüm fertleri yemek masasında buluştu.
Ve Hilal sevinçle Ağam gebeyim dedi. Herkez bir neşe bir sevinç
ama bilmiyorlardı o bir bebek değil kendi felaketlerinü doğutacaktı.Bölüm güzelmiydi beğeni ve yorumlarınızı alayım o zaman...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ KUMA
ChickLitkuma olduğu için hor görüldü ama sonrasında aklını kullanıp gözde oldu. sizce bunu nasıl başardı.