TOKAT SAHNESİ 2. Bölüm

13.5K 359 74
                                    

Sabahın ilk ışıklarıydı. Ve bugun o kızla nişanım olacaktı.adında Farah mıymış neymiş.
Durun bir dakika size kendimi tanıtayım..................................

Adım  ÖMER  ŞAHMARANLI 28 yaşında bir iş adamıyım.
Karımın üzerine malesef kuma getireceğim. Hilalimin üstüne.

Güroğlu Aşiretikonağı

FARAH: Ya baba evlenmicem istemiyorum o cahil adamı anladın mı beni baba.

Mehmet ağa(babası): Kes sesini FARAH duyanda seni çulsuza veriyoruz zanneder. Ve bana katşı terbiyeli ol.

FARAH : Olmıcam beni kuma olarak veren bir adama karşı terbiyeli olmıcam...

Dememe kalmadan bana tokat attı.hızla odama çıktım...
Annem arkamdan geldi

FATMA HANIM (Annedi) :: Kız babana bir daha karşı gelme kızsın sen erkek değilsin kızlar ağa babalarının istediğini yapacaklar. Evleneceksin Ömer ağa ilede.

Annem odamdan çıktı ve sonra ağladım içimi iyice hırsa bürünmüştü. O konağa gelin olarak giripte birde ağanın koynuna girdiğim tamamdır görsünler sonra KATRA-İ AŞK
nasıl oluyormuş.

Kız Kardeşim Zara onu çok seviyorum hemde çok onun kuma olarak bşr yere gitmesine asla izin vermem.

Zara:taa şahmaran konağına gitmiş ve ömer ağlaya gidip ablamla evlenmeyeceksin demiş

Zara: evlenmeyeceksin ablamla

Ömer: ablan artık benim malım sanane sen kimsin hem

Kız kardeşiyim onun onunla evlenmeyeceksin

Bana göre  hava hoş seninle evlenirim o zaman.

Zara ömer e doğru gitti ve ömerin suratına okkalı bir şamar patlattı.

Ablaları kardeşlik cesur bunlar.

Tam bende Zara ya bir tokat atacaktım ki birisi kolumu tuttu.
Bir saniye kolumu tutan Zara değildi peki bu kız kimdi .Zara abla diye ona sarılınca onun evleneceğim kadın olduğunu anladım. Çok güzeldi berki hilal in 20 katı güzeldi.......................

Siyah saçları o lacivert gözleri dolgun kırmızı dudakları pembe yanakları beyaz teni beni benden alıyordu FARAH diyebildim sadece.
Yüzüme bir tokat geçirdi bir tane daha. Bir tane daha .bir tane daha ve birtane daha. 5 tokat yemiştim kız olmasına rağmen gerçektende eli çok ağırdı.
Sarsıldım bir anda sonra bana eğilip.
Bir faha kız kardeşime el kaldırdığını göriyim veya duyıyım. Senin ağlığını batırır. Ve ardındansa kurşuna dizerim seni ANLADINMI LAN diye bağırıp komakan Zarayı da alıp çıktı.

Yeni kızımız nasıl beğenenlerden vote ve yorum bekliyorum.

ZEKİ KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin