-This wowman desirous.
(Bu kadın istedi.) DediTabiki ingilizce konuştığu için kimse anlamadı Kureyş hanım yani kayınanam bana dönüp.
-----kızım sen okumuş etmişsen bu dilleri bilirsin. De bakalım ne der bu gevur.
------ Şey der ana ımmmm Hilallle bile isteyen böyle birşey yapmışlar.
----- O vakit neden seni gösterdi.
----- Benim çok güzel olduğumu ve beni beğendiğini söyledi.
Bunu duyan Ömer in çok sinirlendiğini gördüm adamı öldürdüler.aslında iyi sıyırdım bir an herşeyin bittiğini ve planımın açığa çıkacağını düşündüm.
İyi kurtuldum.AKŞAM VAKTİ
Akşam olmuştu ve herkez odasına çekildi Ömer çok sinirli ve üzgündü onu çok seviyordu.
Galiba. Ne yapıyım o zaman sıkmayaymış kafasına. Dikkat çekmek istediğim için karnımı tutarak ah diye bağırdım Ömer hemen yanıma geldi ve karnımı tuttu ve ne olduğunu sordu.Tekme attı dedim
Karnımı okşayıp gülmeye başladı. Çok güzel bir duygu bu.
Tam birbirimize sarıldık uyucağız. Birden kapı açıldı ve içeri Hilal in kızı girdi Deniz.Deniz ne oldu dedi Ömer
korktum Baba tek başıma. Annemi istiyorum dedi. Ağlayarak.
Olmaz kızım annen uzaklata gitti bıraktı seni artık senin annen Farah dedi.
Deniz ise o benim annem diğil dedi.
Ömer ona bağırarak defol git zıbar dedi.
İşte tam sırası Ömer in gözüne girme vakti.
Deniz gel kızım bugün senin annen ben olucam dedim.
Çok korumuş olmalıki hemen yanıma geldi daha 3 yaşında
Ve annesini sadece hayal meyal hatırlıyor bana şunu sordu.SEN BENİM ANNEM MİSİN?
Acaba ne diyecek Farah diğer bölüme geçmeden cevabı yorumla yazıp gönderelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ KUMA
Chick-Litkuma olduğu için hor görüldü ama sonrasında aklını kullanıp gözde oldu. sizce bunu nasıl başardı.