Planım 5.Bölüm

10K 240 17
                                    

2 HAFTA SONRA

Tam vakti artık planımı gerçekleştireceğim. Gidip ezzaneden bayıltıcı ilaç ve kürtaj yapmak isteyenlerin kullandığı bir ilaç aldım.
Konağına vardığımda kumamla yine evde tektim Onu odasındaki kapı deliğinden izledim huzurlu bir şekilde karnını okşuyor telefonundan Ömerin resmine bakıyordu. Tam sırası Hilal banyoya gitti onun bebeğinin sağlığı için kullandığı bir ilaç şişesi vardı.

O banyoya gidince bende hemen odasına girdim şişeyi boşalttım. Ve elimdeki bebek düşürücü ilacı şişeye koydum.
O da yazık kendi ilacı sanıp içti
Ben berki bayılmaz diye bayıltıcı ilaç almıştım ama gerek kalmadı. Olduğu yere yığıldı.
Artık hem bu evden gidecek hemde asla gebe kalamayacaktı.
Sonra onu merdivenlerin oraya
getirip onu merdivenlerden aşağıya ittim baygındı ve tabiki de benim ittiğimi görmedi.
Sonra ordan bir bıçak aldım ve kolumu kestim. Akan tüm kanı bacak arasına boşalttım.ve aynı bebeğini düşürmüş gibi göründü.

Ben Ömerin aradım.

Ömer annemlerin evine gidebilirmiyim. Akşama doğru gelirim yine konağa

Neden gidiyorsun

Hilalle göz göze gelmek  istemiyorum 

Peki. akşama doğru gel ama

Tamam.

O sıralar evde olmamalıydım yoksa herkez benim yaptığımı anlardı.

Konağa geldiğimde herkez yeni yeni yeni geldiğini fark ettim. Ha bu arada düşük ilacını Hilalin cebine koymuştum
Birden bir çığlık koptu Hilalin durumunu oğrendiler galiba

Ömer evde terör estiriyordu sonra herkez benim yaptığımı anlamışçasına bakınca Ömer lafa atlayıp konakta değildi o yapmış olamaz dedi sonra cebine koyduğum düşük hapı
yere düştü hiç kimse ne olduğunu anlamadı Sonra bir doktor geldi ve herkez bu ilaç ne diye sordu doktor ilaç üstünde birkaç test yaptıktan sonra düşük hapı olduğunu ve acıdan bayıltan bir ilaç olduğunu söyledi. Herkez bunu Hilalin bilerek yaptığını sanmış uyanınca yapacakları kötülükleri  düşünüyorlardı.

Çok mutluydum planımız işe yaramıştı...

Sonra Hilal uyandı herkez ona sinirli bir biçimde bakıyordu.

Beğenilerinizi bekliyorum. ..

ZEKİ KUMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin