Lanet olsun hepsi o moruk kaynanam yüzünden oldu Hilal uyanınca bilmeden içtiğini filan söylemişti kaynanm da onu savununca bir şekilde paçayı sıyrılmış ve konakta kalmaya devam etmişti.
Artık farklı birşey yapmalıydım ve bunun asla bir telafisi olmamalıydı.
Ama birşey başardım herkez Hilale bebeği düşütdüğü için iğrenerek bakıyor ve Ömer hergecen benimle yatıyordu hergeçen gün bir birimize daha da yakınlaşıyorduk.
Sonra bidemin bulanmasıyla kalktım Ömer de ardımdan kalktı ve beni hastaneye götürdü.
Doktor: tebrikler 3 haftalık hamilesiniz.
Ne gerçekten mi dedi Ömer
Sonra sarıldık arkadan sinsi bşr gülüşü attım. Artık Hilal in elinden Ömer i tamamen aldım
Ama konaktan gitmesimi istiyordum. Ve sonunda akla hayale sığmayacak bir çözüm buldum.Ömerle konağa gittik ve benim hamile olduğumu öğtenince sevinçten havaya uçtu ben artık olanımı gerçekleştiriceğim. ÜZGÜNÜM HİLAL HA HA HA
İstanbuldaki arkadaşım Aslı dan bana yapancı bir adam bul ve bulunduğum yere gönder gelişeceği sıra beni ara dedim.
İki gün sonra adam gelmiş ben ingilizce bildiğimden adamla rahatça konuşuyordum adama buraya bir kadın göndereceğim baygın bir halde. Sende ona tecavüz ededek ve kayıt altına alıp bana vereceksin ve işin bitince sana 100.000 vereceğim. Anlaşmamızı sağladım evde yine kumamla yanlızdım.Önceden eczaneden aldığım bayıltıcı ilaç ile Hilali bayılttım. Ve arabayı alıp hilali oraya götürdüm.
20 beğeni istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEKİ KUMA
Literatura Femininakuma olduğu için hor görüldü ama sonrasında aklını kullanıp gözde oldu. sizce bunu nasıl başardı.