4.kapitola

578 28 23
                                    

,, Čo prosím?" Otočila sa nechápavo a prešla po ňom pohľadom. Na jeho tvári sa rozšíril sebavedomý úškrn, ktorý ju nie raz privádzal do šialenstva. Avšak teraz... Teraz vyzerala akoby ho nepoznala. Pozerala naňho akoby ho vidi prvýkrát v živote. Koneckoncov pre ňu tu bola čiastočná pravda...

,,Počula si, bábika." Uškŕňal sa.

,,Neviem o čom rozprávate, pane. Museli ste si ma s niekým zmýliť."

,,Nehraj to na mňa. Poznám ťa príliš dobre." Zapozeral sa jej do očí a ona naňho stále nechápavo pozerala.

,,Naozaj ste si ma s niekým zmýlili." Povedala a snažila sa ho obísť. On tam ostal zaskočene stáť a sám nerozumel tomu, čo sa práve stalo. Nechal ju odísť. A to bolo druhé čomu nerozumel. Stál tam tak zaskočene niekoľko minút, mysliac si: Čo sa tu kurva teraz odohralo, a keď sa spamätal už tam nebola.

,,Kurva!" zahrešil pre seba a napísal svojmu človeku nech ju sleduje.

Absolútne nerozumel tomu, čo sa stalo. Poznal ju. Vedel by ak by mu klamala do očí. Toto nebolo klamstvo. Nepoznala ho a to ho šokovalo. Ako to, že ho nespoznáva? Bol si istý, že to je jeho Alexis, jeho žena. Jeho bábika, s ktorou sa mohol hocikedy zahrávať. Ktorá ho zachránila z basy, do ktorej ho vlastne sama dostala. Ktorá zmizla a keď sa stretli naňho najala snipera. Aj keď ani on v tom nebol nevinne, ale toto si naňho veľa ľudí nedovolilo. A nie to ešte nevystreliť. To mohlo dopadnúť veľmi zle. Hlavne pre ňu.

Aby sa spamätal, išiel si dať pohár whiskey. Musel zistiť ako bude teraz postupovať. Nemohol ju stratiť z dohľadu.... Nechá svojich chlapov zistiť kde je, s kým je a čo robí a potom sa rozhodne čo urobí.

Po poháriku s nervami naskočil do auta a odviezol sa smerom späť do hotela. Nerozumel, čo sa jej mohlo stať. Neveril, že to bolo kvôli tomu ako sa rozdelili. Obaja mali vždy hrošiu kožu.

V apartmáne ho privítal André.

,,Ako bolo, šéfko?" Opýtal sa ho s úsmevom. Poznal ho dosť dlho. Vedel, že iná cesta ako jeho víťazstvo nie je. Aj keď to zo začiatku to tak nevyzerá, tak sa k cieľu dostane akokoľvek. Aj cez mŕtvoly.

,, Nepamätá si ma." skonštatoval stále šokovane a pozeral bezcieľne von oknom.

,,To nie je možné. Je to vaša žena. Nemohla na vás zabudnúť."

,,To, kurva, viem! Ale asi mohla, keď na mňa pozerala akoby ma videla prvýkrát v živote." zavrčal a nalial si.

,,Iba to hrala." povedal, stále mal voči nej nejaké výhrady: ,,Viete predsa aká to je dobrá herečka. Vždy vedela ako dostať to, čo chcela."

,,Ale to sa týkalo šperkov, kožuchov a drahého oblečenia. Toto nie. Alexis by toto neurobila. Toto je moc aj na ňu."

,,Ona si spomenie. Len jej to musíte pripomenúť a dať na vedomie kto ste."

,,Máš pravdu. Ale najskôr musím zistiť kde je, s kým je a ako sa stretneme. Musím zistiť, čo sa za tie roky stalo." povedal a išiel si na balkón zapáliť.

Sadol si na stoličku, vyložil si nohy a zapálil si kubánsku cigaru. To jediné ho mohlo upokojiť. Cítil nepokoj, tak ako už dlhú dobu. Niečo sa malo stať, zmeniť a on nevedel čo. Vždy rád stál na čele situácie a všetko riadil, no teraz bol nečinný. Musel čakať, čo mu povedia.

Po dlhej dobe, čo tam sedel a len tak fajčil mu zapípal mobil položený na stole. Bez rozmyslu ho odblokoval a zostal zarazené pozerať na obsah správy, ktorá mu práve prišla.

Na fotke bola Alexis s Carlosom. Bozkávali sa! Kurva ako je toto možné?

Čo sa s tebou kurva stalo, Alexis!?

Pre vašu radosť :* :).

Rules of new Life (Rules of mafia 2)Where stories live. Discover now