55.kapitola

430 20 8
                                    

Vrátila sa domov. Zničená, dobitá, ale vrátila sa. Vedela, že musí. Musela sa mu opäť postaviť.

Noc strávila s Rikardom. Nemohla sa tam na noc vrátiť. Bol by schopný všetkého.

Keď vošla, z diaľky zacítila alkoholový opar. Skôr než išla ďalej, niekto zazvonil. Otvorila dvere a zbadala Armána s Nickom. Dnes mal odísť za Kamilou. Armán tam s ním chvíľu ostane, aby nebol až tak v šoku z cudzieho prostredia. Mala šťastie, že včera nebol v dome.

,, A tebe sa čo stalo? "opýtal sa šokovane Armán. Nedalo sa poriadne zakryť, čo jej spravil. Popravde ani na to nemala ráno chuť.

,, Nič zásadné. Poďme von." povedala a tým ich vyhnala. Nechcela, aby prišiel ten bastard.

Vyšli von a Alexis malého zaviedla k preliezkam kúsok od domu. Armán ostal pri aute. Nechal ich sa rozlúčiť. Alexis ho predsa len vidí posledný krát v živote.

Posadila sa na lavičku a pomohla aj jemu.

,, Spravil som niečo, mami? "opýtal sa nevinne. Nevedel, čo sa deje, no cítil, že sa niečo zmení.

Alexis v noci volala s Kamilou. Povedala jej, že jej známy prinesie malého. Kamila sa tešila. Urobila hlúposť a chcela svojho syna vychovávať. Aj keď to je dieťa jedného bastarda.

,, Nie, Nick. Nič si nespravil, len sa s tebou chcem porozprávať. "usmiala sa naňho.,, Dnes pôjdeš s Armánom na výlet. Vieš, keď si bol veľmi malý, tak sa stalo niečo zlé. Tým ťa teraz nebudem ale zaťažovať. Chcem len, aby si vedel, že ťa ľúbim a odteraz sa budeš mať lepšie ako predtým."povedala a usmiala sa. Pohladila ho po tvári a objala ho. Mala ho rada nech hovorí kto chce čo chce. Nebola dokonalou mamou. Nebude sa hrať, že hej, ale mala ho rada. Tvárila sa, že je to jej dieťa dlhú dobu.

,, Mami? A kam pôjdeme s ujom? Prečo nejdeš s ockom s nami? " opýtal sa jej nevinne. Bola rada, že je taký malý. Že nepozná špinu tohto sveta. A ani ju nespozná. Bude aspoň on uchránený cez Kamilu. Dúfala, že jej manžel je iný ako bol Sebastián.

,, Vieš mi nemôžme. Ale Armán sa o teba postará. A pôjdete k tej tete, u ktorej sme nedávno boli. Páčila sa ti, nie? "opýtala sa s úsmevom.

,, Páčila. To bábätko bolo super." hovoril usmievavo.

,, No vidíš. S ockom ti možno ani nebudeme chýbať. "usmiala sa a znova ho objala.,, Ľúbim ťa, Nick. To si zapamätaj."

Nadobro sa s ním lúčila. Nebola zvyknutá na vyznania citov, ale ten malý to potreboval počuť. Mali v pláne mu urobiť terapiu šokom a ona to vedela. Tušila, že bude najskôr veľmi nešťastný, no Kamila naňho dá pozor.

,, Aj ja teba, mami." usmial sa. Po chvíli sa spolu vrátili k Armánovi.

Zatvorili malého do auta a Alexis sa oprela o auto. Armán na ňu skúmavo pozrel.

,,Si si istá tým, čo sa chystáš urobiť? Toho malého dobre vyšokuješ. A navyše čo sa ti do pekla stalo? Vyzeráš ako po útoku žraloka. "skonštatoval.

Alexis naňho unavene pozrela. Vedela to. Vedela všetko, čo povedal, ale nemohla to zmeniť. Toto bol ich osud. Nemohla tu nechať Nicka ani keby chcela.

,, Viem. Ale neviem to zmeniť. Prosím, len sa oňho postaraj. Aby si zvykol a zapadol tam. A hlavne nepovedz nič viac Kamile. Nemôže tušiť, čo sa tu deje. "povedala a z kabelky vybrala nejaký list.

,, Čo to je?" opýtal sa so záujmom.

,, Je tam list. Teda viac listov. Vysvetlenie všetkého, čo sa stalo pre Nicka aj Kamilu. Povedz jej, že chcem, aby si to prečítali, až keď bude mať Nick osemnásť. Bude to rešpektovať. Budem vtedy už dávno mŕtva a oni to už všetko lepšie pochopia. Armán, dala som ti dispozičné právo k mojim účtom a urobila som ťa majiteľom firmy. Verím ti a viem, že ma nezradíš. Chcem, aby si Kamile a hlavne Nickovi posielal mesačne prachy. Platil mu všetko, čo bude potrebovať, aby im nič nechýbalo. "povedala tvrdo a Armán na ňu škaredo zazrel.

,,Prestaň, Alexis! Vyzerá to, akoby sa lúčiš." zavrčal na ňu. Vedel, že práve to robí, ale nechcel si to priznať.

,, Práve o to sa snažím, Armán. Ty odídeš s malým a keď sa vrátiš už nemusím žiť. Postarala som sa o všetko. V mojej kancelárií nájdeš všetko potrebné." povedala a objala ho.

,, Alexis! Ty si ešte dlho požiješ s tým svojím temným mafiánom, keď sa zbavíte nepriateľov. Neverím, že pri toľkej jeho vášni ťa zabije." povedal a ona sa zasmiala.

,, Dobre. "pritakala mu. Vedela, že sa neoplatí mu proti rečiť.

Rozlúčili sa a Alexis chvíľu sledovala ako jej miznú z dohľadu. Posledný krát zakývala svojmu akože synovi.

Potom sa otočila a zamračene si prezrela svoj dom. Vedela, že musí vojsť a čeliť tomu malému bastrdovi. Za opaskom mala zbraň a neváhala by ju použiť. Mala dokonca aj Rikardove povolenie.

Znova ju zalial závan alkoholu. Len sa otriasla a pokračovala do obývačky.

Zbadala ho takmer polomŕtveho ležať v kresle. Okolo seba mal veľa fliaš. Znechutene pokývala hlavou.

Carlos zdvihol hlavu a pozrel na ňu. Jej opätky počul už z diaľky aj napriek všetkému tomu alkoholu.

,, Tak? Čakám na vysvetlenie prečo si sa včera správal ako taký bastard a očividne ti to bolo ukradnuté. " zavrčala a oprela sa o rám dverí.

On sa zamračil a porazene zvesil hlavu.

,, Prepáč..." povedal neprirodzene chrapľavo:,, Včera som sa zachoval zle. Mrzí ma to. "povedal a ona sa arogantne zasmiala.

,, Jedno tvoje skurvené prepáč ťa neospravedlňuje. Správal si sa úplne ako taký chorý bastard a ja nechcem mať bastard za manžela. Toto bola posledná kvapka. Žiadny chlap ma nebude mlátiť! Budem chcieť rozvod. Toto jednoducho nedovolím. "vrčala po ňom a on vystrašene vyskočil na nohy. Vedel, že to prehnal. Alexis mu toto neodpustí. Nie tak ľahko.

,, To nemôžeš myslieť vážne!" zvolal a pristúpil k nej.

,, Ale môžem! A aj myslím. Nie som ochotná toto tolerovať. "

,, Prosím, odpusť mi to! Nemyslel som to tak. Mal som zlý deň. "prosil a takmer plakal. Alexis si ten pohľad užila. Vnútri sa usmievala.

,, Zlý deň? To nemyslíš vážne!"

,, Zlato, prosím. Vieš, že ťa milujem. Ak chceš aj si pred teba klaknem."povedal a to aj urobil. Alexis sa takmer povýšeniecky usmiala.

Toto nie je prvý krát ani posledný krát, čo si predo mnou na kolenách, miláčik!

Rules of new Life (Rules of mafia 2)Where stories live. Discover now