31.kapitola

482 22 10
                                    

Keď prišla domov hneď vo dverách ju objal Nick. Tešil sa  že má mamu doma. Ona ho objala a dala mu hračku, ktorú mu cestou kúpila priamo tu. Na výlete na toto naozaj nemala čas myslieť.

Po jej synovi ju privítal aj jej manžel, ktorý sa netváril príliš nadšene. Pobozkal ju a potom ju zatiahol do spálne.  Vedela, že v tej chvíli spraví všetko, aby s ním nemusela spať. Bude hrať urazenú tak dlho, ako to pôjde a medzitým si ho trochu vyskúša.

,,Dajana, prosím už sa nehnevaj. Nechcem sa hádať. Ušlo mi to nemyslel som to tak." Povedal a chytil ju za tvár. Takže zrazu to tak nemyslel?! Uvidíme, koľko mu tieto recičky vydržia. Jeho ruky sa okamžite striasla.

,,Viem veľmi dobre, že myslel. Ak by si to tak nemyslel, tak to nepovieš. Nechcem od teba nič, len aby si nechal moju prácu mojou prácou. Milujem ju a nič ma od nej neodtrhne. Momentálne nie. Nepovedala som ti, že dieťa nechcem, povedala som, že neskôr. A vieš čo? Los Angeles mi pomohlo uvedomiť si ak...."

Vyzeral akoby práve dostal infarkt a Alexis sa v duchu úškŕňala. Práve ho dostala. Nepochybovala, že postupne sa v niečom prezradí aj sám.

,, Čo si robila v LA?" Štekol po nej, aj keď nechcel. Nevedel sa ovládnuť. To miesto nenávidel pre to všetko, čo sa v tom skurvenom meste stalo. A myšlienka, že sa jeho žena motala po meste, v ktorom na ňu mohol hocikedy vyskočiť Rikardo, sa mu nepáčila ani trochu. Aj keď tam už pravdepodobne nebýval aj tak. Nemohol dovoliť, aby dostala nejaký podnet a spomenula si na všetko. Stálo by ho to priveľa. Všetko, čo si doteraz vybudoval by sa zrútilo ako domček z kariet. To nebol ochotný dopustiť. Jedine cez jeho mŕtvolu. To by ona s Rikardom momentálne zariadila veľmi rada.

,,Budem tam mať prehliadku!" zvolala naoko rozhorčene. Mala ho presne tam kde chcela: ,, Počúvaš ma ty vôbec niekedy? Mám pocit, že myslíš len na seba a na sex. Nechcem  aby si sa takto ku mne správal. Som živá bytosť a chcem aj niekoho, kto ma bude počúvať a nepôjde si len za svojím. Nepáči sa mi ako sa v poslednej dobe správaš." vrčala po ňom a týmto výstupom mu dokázala, že netuší kto je. Toto by totižto stará Alexis nikdy nevyslovila. Aj tú novú to stálo veľa síl. Nikdy nepatrila medzi ženy, ktoré robia scény, ale táto slúžila na dobrú vec.

,,Zlato, ja nechcem, aby si ešte niekedy takto odišla. Som tvoj manžel a práve preto mám právo vedieť, kde si. A ja sa nesprávam inak to ty si tu tá, ktorá sa správa divné. A neuverím, že ti ide len o prehliadky a spoločnosť. Takže teraz idem von a ty si ujasni ako sa ku mne chceš správať. Nechcem, aby si sa hrala na urazenú, pretože si moja láska a vieš, že to bolo celé len v návale hnevu. Veľmi s tebou chcem mať normálny život a rodinu, ale takto sa to nedá."šepol skleslo a odišiel. Ona si doslova vydýchla. Nechcela, aby to takto skončilo,no nakoniec za to bola celkom rada.

Nechcela ani riskovať, že by chcel uzmierovací sex.

Unavene sa hodila do postele a zaspala. Keď sa zobudila, bolo ďalšie ráno. Hneď sa obliekla a vyrazila do firmy.

V jej kancelárií ju už čakal Armán. Bol ako na ihlách, pretože vedel len, že ju ten nehorázne sexi chlap zobral na výlet a pochyboval, že spolu hrali spoločenské hry.

,, Rozprávaj!"rozkázal bez pozdravu. Bol z toho celého vzrušenejší než ona. Asi preto, že vôbec nepoznal všetky súvislosti.

Zasmiala sa na jeho zvedavom pohľade a hrala hlúpu: ,, Aké podrobnosti? Veď všetko vieš... "

Bavilo ju naťahovať ho: ,,No ták! Pochybujem, že to bol nevinný výletík. Nenechaj sa prosiť."

Ona sa zasmiala a začala veľmi obšírne: ,,Zobrala som ho domov a ostala tam spať. Na ďalšie ráno mi ponúkol výlet kvôli istým okolnostiam. Nemala som dôvod nesúhlasiť, ale už som späť. Neviem čo viac ti povedať."

,,Ale no tak! Chceš povedať, že ste spolu nespali? Ten chlap ťa chce o niečo oprieť asi od začiatku, takže pochybujem, že sa mu to nepodarilo. Nie si taká svätá a dobývaniu takéhoto chlapa sa nedá odolať. To nie je ako tvoj chudák manžel, ktorý ťa tu celú dobu poslušne čakal. To nemôžeš poprieť." zasmial sa a ona nakoniec vyšla s farbou von.

,,Dobre, spali sme spolu," priznala nakoniec: ,,A nie raz. Prejebali sme spolu celé dve noci a musím povedať, že je to niečo úplne iné ako môj manžel. Oveľa lepšie."

Armán zvískol ako nejaká zamilovaná pubertiačka a zatočil sa na stoličke. Ona sa na jeho reakcií len smiala. Nečakala až také nadšenie z jeho strany.

,,No teda, Dajana. Ty sa nezdáš! Nepovedal by som, že to urobíš po toľkých rokoch s takým neschopákom. Ale vedel som, že to skôr alebo neskôr príde. Je to oveľa lepšie než keby si sa mala pri ňom zahrabať do smrti. On si ťa nezaslúži. Ale späť k tomu chlapovi! Aké to bolo? Kto začal? Kde všade ste spolu spali? Predpokladám, že nebol príliš jemný." Zasmial sa a dodal: ,,Ako sa vôbec volá?"

,, Volá sa Rikardo. Ja som to začala, keď som sa pred ním vyzliekla. Spali sme spolu na príliš veľa miestach... Ak zahŕňam aj minulosť." Dodala šepky, ale jemu to neušlo.

,, Minulosť? O akej minulosti tu rozprávaš? Vy ste spolu spali už aj predtým? Ako je inak možné, že žena ako ty, pozná chlapa ako je on. Odkiaľ vlastne?"

Alexis sa zamyslela. Bude dobrý nápad mu všetko povedať? Vedela, že by to nevykecal, ale aj tak.... Nevedela či mu môže natoľko dôverovať.

Po dlhom premýšľaní všetkých pre a proti však nakoniec začala rozprávať. Rozprávať všetko, o čom vedela a sledovať jeho tvár, ktorá sa menila podľa časti, ktorú práve opisovala.

Občas ju prerušil a spýtal sa niečo, ale väčšinou ju nechal rozprávať a on len počúval.

Keď si vypočul príbeh  ktorý si poskladala zo všetkého, čo počula a videla on ostal šokovaný pozerať na ňu.

Dlho bol ticho a nepovedal ani slovo. Až na koniec zo seba zvolaním dostal zásadné slová.

,,Ten skurvený bastard! Musíš ho potrestať! Z tohto nemôže vyjsť len tak beztrestne!"

A jeho kamarátka nemohla nič iné len súhlasiť.

Tákže, prajem veľa šťastia všetkým maturantom a držte sa. 😘😘🍀🍀🍀 Nebojte sa, to zvládnete. 💖💖 Držím vám palce. 💞💞

A ešte by som chcela dodať, že som začala pridávať nový príbeh s názvom Perfect life a budem rada ak sa naňho pozriete. 😘😘💕💕💕

Dúfam, že ste si čítanie užili. 😍😍
Pekný zvyšok dňa! 😘😘❤️❤️❤️

Rules of new Life (Rules of mafia 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat