11.kapitola

516 27 8
                                    

Prebehli tri dni bez zmeny. Dajana bola pokojná. Jeho vyhrážky už nebrala vážne. Napokon urobil by to hneď deň na to, nie?

Aj keď nevedela, čo od neho čakať toto by bol veľký úder pod pás.

Na ďalší deň išla bez ďalších starostí do prace.Spravil by to hneď, nie? Nebola si istá.

Omyl.

Prišla do kancelárie a v pokoji si robila svoju robotu až kým jej nezazvonil telefón.

,,Prosím?"

,,Dobrý deň. Tu Ria, opatrovateľka vášho syna. Dnes preňho nemôžem prísť do školy, pretože mám jedno naliehavé vyšetrenie."

,,Jasné, ale nečudujte sa, keď vám to strhnem z platu." povedala a zložila. Vytočilo ju to. Nerada mu robila sluhu, aj keď to bol jej syn.

Čo sa týkalo jej syna spoliehala sa na iných, aby sa oňho postarali. Ona mala dosť starostí. Musela predsa budovať impérium...

Nahnevane zložila a pozrela na čas. Mala ešte hodinu. Jej syn mal nejaký ten režim, ktorý dodržiaval.

O hodinu sa obliekla a vyrazila do školy. Bola tam o pár minút.

Vošla dovnútra a hneď stretla jeho učiteľku.

,,Dobrý deň, prišla som po syna. Mohli by ste ho za mnou poslať?"

,,Váš syn? Veď asi pred pol hodinou tu bol jeho krstný otec, ževraj ste ho poňho poslali vy." pozrela sa na ňu s prekvapením v očiach. Bála sa, čo jej môže taká mocná žena spraviť ak sa zmýlila.

,,Áno, prepáčte." povedala naoko pokojne Dajana, hoci v nej vrela krv: ,, Zabudla som že sme boli dohodnutí. Viete, taká mocná žena ako ja má plnu hlavu starostí." zahrala to na jednotku. Rýchlo sa otočila a takmer odtiaľ ušla. Bolo jej jasné ktorá bije. Spravil to Rikardo.

Ten chlap mal charizmu a očividne vedel ako sa rozprávať so ženami, aby uverili a padli mu k nohám. To jej prezradil úsmev tej učiteľky. Vedela, že by bola najradšej, aby sa ešte vrátil.

Nasadla do auta a v peňaženke hľadala tú skurvenú vizitku, ktorú jej dal. Ani nevedela prečo si ju tam dala, ale bola za to rada. Aspoň mohla rýchlo nájsť tu nemocnicu.

Bála sa o svojho syna a aj o to čo všetko je schopný mu urobiť. Bola z toho v piči. Musela sa dať dokopy a až potom vystúpila. Nemohla vyzerať slabo. Bola predsa mafiánka, no nie? Sama sa na sebe zasmiala, keď vypustila túto myšlienku.

Vošla do nemocnice a hľadala oddelenie, na ktorom má byť. Bolo to asi pol hodinu cesty, takže Nicka už vyšetriť museli.

Vyšla z výťahu a chcela zamieriť k recepcií, ale to bolo zbytočné.

Zbadala ich. Jej syn mal na tvári úsmev a v ruke držal lízatko.

,,Ako si si to dovolil?" začala hneď ako k nemu prišla.

On sa len uškrnul čím ju priviedol do bláznovstva. Bola z jeho spravania vytočená:,,Čo som si dovolil? Dal som ti na výber. Nič si neurobila, tak som to vyriešil za teba. Nemôžeš sa sťažovať, mala si dosť času na rozhodnutie." zasmial sa. Bol pokojný, nemal čo stratiť.

,,Nick, choď si tam sadnúť za chvíľu prídem." Povedala svojmu synovi, aby sa ho zbavila. Nechcela byť pred ním vulgárna.

,,Ty jeden skurvený maniak! Neviem, o čo ti ide, či si sa zbláznil alebo to máš v hlave pomotané, ale ja ťa nechcem pri mojom synovi. Nie je tvoj. Nie je, a preto si na toto nemal právo. Nepochybujem, že si si toto celé len vymyslel..."

,, Spamätaj sa, Alexis!" Skričal už naozaj nahnevane: ,,Ak by som si nemyslel, že to decko môže byť moje, tak tu nie sme. Chcem si byť istý a toto je jediná cesta." pristúpil k nej o krok bližšie a ona cúvla. Zasmial sa.

,,Tvoj manželík je jedna skurvená sviňa, ktorú by som rád poslal na bitúnok, takže ak nedostaneš rozum bude to len horšie. Môžem byť tvoja najhoršia nočná mora alebo jeho. Vyber si. Chcem, aby sme raz a navždy ukončili tú frašku. Vieš, kde bývam, takže očakávam tvoju skorú návštevu." povedal, cúvol od nej a odkráčal.

Mala potrebu za ním niečo škaredé zakričať alebo mu vraziť facku, ale nezmohla sa na nič. Bola zhrozená z toho, ako sa takto môže jeden chlap správať. Bol to len bastard a ona mala chuť ho zaškrtiť.

Rikardo na tom bol podobne. Mal obrovské nervy a vidieť ju bez toho, aby ju mohol pojebať bolo preňho utrpenie.

Práve preto, aby zo seba zmyl túto sexuálnu frustráciu vošiel do najbližšieho baru. Poobedie s deckom plus Alexis mu riadne dojebali hlavu. Objednal si whiskey a po pár pohárikoch už mieril s dvomi ženami do hotela. Vyžarovalo z neho niečo, čo ženy priťahovalo a on si toho bol vedomý. Možno to je nebezpečenstvo, možno obyčajná charizma.

*********

Na ďalšie ráno pustila Teresa do apartmánu Dajanu. Prišla mu vynadať a možno.... Len možno sa dozvedieť niečo viac.

,,Alexis, to nie je dobrý nápad." zakričala za ňou, keď otvorila dvere od izby, v ktorej ju na začiatku držal. Už si zvykla, že ju tak volali.

Nad zjavom, ktorý videla sa zasmiala. Prešla k oknám a odostrela závesy.

,,Ráno!" zakričala a vzápätí schmatla zo zeme nejaké ženské veci, ktoré po nich hodila: ,,Oblečte sa a vypadnite!"Povedala autoritatívne, takže sa obe rýchlo spakovali. Rikardo si pretrel oči a usmial sa. Toto bola jeho žena.

,,Dostala si rozum?" opýtal sa a posadil sa. Neušlo mu ako si ho prezrela. Vždy mala slabosť pre jeho telo. Očami mu niekoľkokrát zoskenovala výstavnú hruď.

Potom trochu potriasla hlavou a vrátila sa k jeho tvári: ,,Chcem, aby si mi prisahal, že už sa nikdy nepriblížiš k mojmu synovi!"

Zasmial sa. Postavil sa a pomalým krokom prešiel k nej. Bol si vedomý, že je nahý a rád to proti nej využil. Jej oči skočili na miesto, na ktoré by nemali: ,,Lebo čo, Alexis?" opýtal sa s perami pri jej uchu.

Ona sa prudko nadýchla a pozrela mu do očí. Nie je veľa žien, ktoré by odolali jemu v tejto situacii. No na jeho smolu, ona medzi ne patrila. Vzdorovito mu pozrela do očí a tiež sa priblížila perami k jeho uchu. Rukou mu dokonca mučivo pomaly prešla od ramena až po lakeť: ,,Lebo sa postarám, aby si zmizol z môjho života. Alebo ja zmiznem tak, že nebude šanca ma nájsť."

Pousmial sa a za pás ju pritiahol k jeho nahému telu: ,,Kto z koho, Alexis. Kto z koho." zašepkal a páčilo sa mu, čo s jej telom stále dokáže.

Ešte nebolo neskoro.

Rules of new Life (Rules of mafia 2)Where stories live. Discover now