Seorang perempuan berlari tanpa arah tuju. Jika dia tidak berlari selamat kan diri nya, diri nya tidak akan selamat.
Si Dia hanya berjalan bersama sebuah pisau di tangan.
Tak mengejar si perempuan yang berlari di hadapan matanya.
Bagi nya, perempuan itu tak perlu di kejar. Jika hari ni ialah hari ajal nya bakal tiba, dia tak boleh nak elak.
Kematian tetap akan menjemputnya.
Nyawa nya tetap akan di tarik.
Larian perempuan itu terhenti apabila dia tiba di satu tempat.
Si Dia hanya tersenyum sinis..
"kenapa tak lari?? kenapa berhenti?"
Air mata perempuan itu jatuh. Dia menggeleng kan kepala nya.
Dia tiba di tempat yang penuh dengan tengkorak manusia.
"to-tolong... Le-lepas kan a-aku..."
Si dia tersenyum simpati.
"kau dekat dengan kesayangan aku, ini lah nasib kau.."
Si Dia menghampiri perempuan itu. Makin menghampiri, makin perempuan itu berundur hingga akhir nya perempuan itu terjatuh kerana berlanggaran dengan tengkorak kepala seseorang.
"to-tolong... A-aku merayu kat kau.. lepaskan aku.."
Si Dia hanya menggeleng kan kepala.
"ada apa-apa yang nak di ucapkan sebelum pisau ni tiba di tubuh kau?" Si Dia angkat pisau nya ke atas..
Tubuh perempuan itu mengigil. "kau tak guna.. Ka-kau kejam!!"
Tubuh Si dia yang menghampiri di tendang kasar. Si Dia mengetap bibir nya kuat. Sial punya perempuan.
Rambut perempuan itu terus di rentapnya kuat. "aku memang kejam! kau tak sedar lagi ke hah!" serentak itu pisau yang berada di tangan Si Dia mengelar leher perempuan itu. Langsung tiada belas kasihan daripada perbuatan yang di lakukanya sebentar tadi.
Mata perempuan itu terbeliak. Darah memercik keluar dari leher.
Si Dia tersenyum gembira. Terus pisau itu di hunuskan berkali-kali di dada perempuan itu.
Makin banyak darah yang memercik keluar. Makin dia suka..
"ha ha ha" dia ketawa gembira apabila melihat akan darah yang mengalir keluar bagai kan aliran mata air.
"Mati.. Mati.. Mati..."
Setelah puas ditikam nya, dia tarik tubuh perempuan itu pada satu kawasan yang di penuhi dengan pelbagai tulang-temulang.
"mereput di sini elok-elok tau.. Nanti aku datang melawat kau balik..."
Sinis bunyi nya. Setelah selesai dengan setiap urusan nya.. Dia terus berlalu meninggalkan tempat yang penuh misteri itu.
"welcome to my obsesion and psycho world my beloved reader.."
YOU ARE READING
OBSESION | Waiting The Day ✔
Short StoryKisah yang pada mulanya adalah tentang kehidupan seorang polis muda yang menghadapi kesukaran untuk menempuhi dugaan hidup setelah mendapat berita tentang kematian kawan serumahnya. Kematian inspektor Syakila bukan sebarangan, mayatnya hingga sekara...