Bab 1:Dunia

384 30 4
                                    

"Any Obsession is Dangerous.."

*****

"to-tolong.. Le-lepas kan saya... Saya janji sa-saya tak kan per-pergi da-dari hidup awak lagi.." si perempuan menagis merayu kepada si lelaki.

Si lelaki yang sedang memegang sebilah pisau tersenyum melihat rayuan si perempuan.

"kau tahu kan yang aku sayangkan kau? kenapa kau pergi dari hidup aku? kau isteri aku kan...." pisau yang berada di tangan nya di lari kan di wajah si perempuan.

"kalau pisau ni aku tekan lagi sikit, wajah kau yang cantik ni akan berubah.. So, mana-mana laki pon tak kan pandang kau kan?? aku rasa."

Lelaki tersebut senyum sinis. "itu jalan yang terbaik right my dear?"

Lelaki itu tersenyum. Pisau itu di tekan kuat pada pipi si perempuan. Darah segar mula mengalir keluar dari pipi si perempuan yang putih itu.

"jangan b-buat saya ma-macam nni.." beria si perempuan menahan tangan si lelaki dari menekan lebih dalam pisau itu pada pipi nya.

Sakit itu mula terasa..

"kau beritahu aku,siapa laki tu!" rambut si perempuan di tarik kuat oleh si lelaki hingga si perempuan menjerit kesakitan.

"beritahu sekarang!"

Pisau yang berada di pipi si perempuan berubah kedudukan apabila si lelaki meletakkan pisau di pinggang perempuan itu pula.

Mengigil badan si perempuan apabila rasa akan ketajaman hujung pisau pada pinggang nya.

"kau jujur dengan aku, dia siapa...." si lelaki bersuara keras di cuping telinga si perempuan.

Dada perempuan itu berombak kencang. Jika dia salah kata mungkin pisau yang berada di pinggang nya itu akan mengena pada buah pinggang nya.

Jika itu berlaku, mungkin dia akan mengalami kecacatan seumur hidup.

"di-dia ka-kawan sa- ahh!!"

Terjerit si perempuan apabila pisau itu di tikam ke dalam organ dalaman pinggang nya..

Terbeliak mata si perempuan merasai kesakitan yang amat perit itu.

"relax... Kau belum mati lagi, lebih baik kau jujur dengan aku sekarang."

Perlahan si lelaki bersuara namun nada nya amat tegas sekali.

Si perempuan hanya diam.

"kau cakap sekarang sebelum pisau ni kena dekat buah pinggang kau lagi sebelah!" dia menengking kuat.

Pisau itu beralih ke pinggang perempuan itu di sebelah. Jika tadi bahagian kiri, kini bahagian kanan pula.

"ka-kawan.. Ahh!!" lagi sekali,  pisau itu menekan masuk ke dalam organ dalaman nya.

"Ahh, a-awak.. Sa-sakkitt!"

"kau tahu pula sakit? habis hati aku yang sakit ni kau tak fikir?! apa perasaan kau bila kau lihat aku keluar dengan perempuan lain hah?! apa perasaan kau?!!!"

OBSESION | Waiting The Day ✔ Where stories live. Discover now