~ BURCLAR NEYE SINIRLENIR ~

3.4K 214 152
                                    

KOÇ : Size en com sınırlandırılması, elestirilmek ,hakkımızın çiğnenmesi , üstünüze düşülmesi Öfkelendirir.

BOĞA : Sizi en cok ,üzerinize gelinmesi , kartınızın acikması ,cuzdanininizin kaybolması ve konuşmaya zorlanilmasi Öfkelendirir.

İKİZLER : Sizi en cok , susturulmak ,durdurmak, gezmekten alı koymak ,anahtarinizı ve telefonunuzu kaybetme Ofkelendirir.

YENGEÇ : Sizi en çok , sirlarinizın öğrenilmesi, özel eşyalarınızı n karıştırılması, eski defterlerin karıştırılması durumları Öfkelendirir.

ASLAN :Sizi en çok , aldatilmak ,yalan ve dolana eleştirilmek , umursanmamak, takdir görmemek Öfkelendirir .

BAŞAK : Sizi en cok ,dağınıklık, pislik , belirsizlik ve şüphe Öfkelendirir.

TERAZİ : Sizi en cok , parasızlık, aldatilmak ,kabalık, ve rahatinizin bozulması Öfkelendirir.

AKREP : Sizi en cok , kaldırılmak, fikirinize karşı gelinmesi ve kuşku Öfkelendirir.

YAY : Sizi en çok, kurallar , engellenmek , hapsedilmek , yetersiz bulunmak Öfkelendirir.

OĞLAK : Sizi en çok, tembellik , yalan -dolan , iki yuzluluk , saygısızlık Öfkelendirir.

KOVA : Sizi en çok, yalan , nankörlük, baskı altında alınmak, sıradan biri olarak görülmek Öfkelendirir.

BALIK : Sizi en çok, aldatilmak ,sırların ortaya çıkması Öfkelendirir.

VOTE , YORUM VE BIZI TAKIP ETMEYI UNUTMAYIN.

 ☆İŞTE  12  BURÇLAR☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin