KOÇ: koc burcu tam bir cocuk gibidir . sabirsiz ve acelecidir.bu yuzden ozellikle janjanlı olmasi gerekir.
BOĞA: boğa yi mutlu etmek zordur.bu espiratel insanlar en fazla degerli taslardan hoşlanırlar.
İKİZLER : ikizler en sorunsuz hediye alabileceğiniz burçtur. Çocuksu yönü olan hediyeler secmeyi goz onunde bulundurun.
YENGEÇ : duygusal , sadık ,yaratıcı ve yemeyi içmeyi seven yengeçlerin şık ev hediyeleriyle mutlu edebilirsiniz.
ASLAN :lükse ve gösterişe düşkün aslan burçlarına hediye beğendirmek oldukça zordur.Yani pırıltılı ve kaliteli bir hediye seçmeye dikkat edin !
BAŞAK : sağlığına ve hijyenine düşkün olan başak burcu daha çok fonksiyonel hediyelerden hoşlanır .en sevdiğı hediyeler parfümdür .
TERAZİ : terazi burcu şıklığa ve gösterise önem veriyor. Bu yüzden ne alırsanız alin hediyenin ambalajına özen gösterin.
AKREP :hediye almayı seven akrepler , gizemli ve şaşırtıcı hediyelerden hoşlanır.Sezgilerine önem veren akrepler özel çaba hazırlanmasını isterler.
YAY: gezmeyi tozmayı seven veyeni insanlarla tanışmayı seven yaylara seyahati çağrıştıracak hediyeler alin . Mesela uçak bileti ,kültür turu vb. Gibi seyler yaparsaniz dünyanın en mutlu insani olur.
OĞLAK : işkolik ,disiplinli ,titiz ,inatçı ve çalışkan oğlaklara çalışma hayatına yönelikbir hediye seçebilirsiniz.
KOVA : kova burçları için farklı hediyeler bulmalısınız . Modern kovalara teknolojik aletler alabilirsiniz.Mesela MP3 çalar , teleskop vb . hediyeler alabilirsinz .
BALIK : balık burclarını heycanlandıracak bir hediye seçmeniz gerekir.Mesela tütsü , muzik CD si ,biblolar vb. Ürunler i alabilirsiniz.
Vote ve yorum yapmayı unutmayınn
o(^^o)o. o(^^o). o(^^o). (=^.^=). (=^.^=). (=^.^=)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆İŞTE 12 BURÇLAR☆
RandomBurçlar ve burcunuzun hakkında merak ettikleriniz bu kitapta ♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓ ╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ GO! ╭(′▽‵)╭(′▽‵)╭(′▽‵)╯ GO!