ßURÇLAR VE PARA .

1.4K 62 13
                                    

Koç : Girişimci bir ruhu olduğu için yeni yatırımlar yapmak, riskli yollardan para kazanmak ,ruhsal olarak tatmin olmasına ve özgüvenini geliştirmesine yardım eder.

Boğa : Boğa , finansal konularda oldukça tedbirli ,sabırlıve planlıdır.

İkizler: ikizler , hayatın diğer alanlarında olduğu gibi para konusunda uzun uzun düşünmekten plan yapmaktan hoşlanmaz . Finansal durumlarda kolayca uyum sağlarlar.

Yengeç : iç güdüleri çok yoğun olduğu için , ekonomik trendlerde ki değişimleri hissetme potansiyeli vardır.

Aslan : aslan için para biriktirmek imkansız gibidir.Tum ihtiyacı olanlara ayrım yapmadan yardım etmesine rağmen ,kendi muhtaç durumda olmaktan nefret eder.

Başak : Aslanin aksine Başak risk almaktan hiç bir şeye adım atmaktan hoşlanmaz.

Terazi : denge unsuru olan terazi finansal olarak da hayatında stabilasyona ihtiyaç duyar.

Akrep: kararlı ve dayanıklı bir burç olan akrep , amacına kilitlendiği zaman asla geri dönmez.

Yay : Ağustos boceğine benzeyen yay , mali alanda da oldukça iyimserdir. Varsa harcar, yoksa oturur.

Oğlak : ihtiyat , tedbir  özellikleri risklerin Oğlak in yanından sıyrılıp gitmesindeki en onemli etkendir.

Kova : maddeyle , parayla  hiç bağlantısı olmayan burçlardan birisi de kova dir .

Balık : belki de paranin varlığindan bile habersiz olabilir .

Vote yapmayi ve bizi takip etmeyi unutmayınn 😊😊

 ☆İŞTE  12  BURÇLAR☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin